Skoči na vsebino

Porba Mazda 3, 1.4 (bencin)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

A je ?e kdo 3-ko spravil na tako nizko porabo, 6,3l/100k.

 

Poraba je ro?no izra?unana, obakrat tankal na isti pumpi, na isti tank ?teli. Nato?il sem 46,03 litra 95 oktanskega, prevozil pa 729 km.

 

Na cel tank je bilo cca 100 km avtoceste, ostalo pa lepa relacijska voda. Na pa malo bolj na rely na?in odpeljana trasa Ajdov??ina - Col - Podkraj - Kalce ....priporo?am. : )

Napisano

Na pa malo bolj na rely na?in odpeljana trasa Ajdov??ina - Col - Podkraj - Kalce ....priporo?am. : )

 

hehe, moja priljubljena dirkalna steza :bravo:

33112_1.png

Napisano

Lepa poraba!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Helow

 

Ker je ravno tema o porabi - zanima me, ali mazda 3 (bencinarji) res toliko pijejo? Malce berem in veliko jih "?imfa" porabo le-teh. Zanimam se pa za letnik do 2006, torej tiste, ki ?e niso imele "remake-a" al kako se ?e temu re?e...

 

Aja, bolj me zanima 1.6 motor? Kak?ni so nasplo?no ti bencinski motorji v mazdah napram tistim v drugih japoncih - kak?ni hondi, toyoti,...?

Napisano

A je ?e kdo 3-ko spravil na tako nizko porabo, 6,3l/100k.

 

Poraba je ro?no izra?unana, obakrat tankal na isti pumpi, na isti tank ?teli. Nato?il sem 46,03 litra 95 oktanskega, prevozil pa 729 km.

 

Na cel tank je bilo cca 100 km avtoceste, ostalo pa lepa relacijska voda. Na pa malo bolj na rely na?in odpeljana trasa Ajdov??ina - Col - Podkraj - Kalce ....priporo?am. : )

 

 

No ja. Niti nima? tako lepe porabe ?e mene vpra?a?. Moj rekord je z 1.6 benc. nekje 5.5-5.7 na cel tank. Vo?eno Mb-gornja radgona, Mb - Ormo?, Mb - celje stara cesta. Niti ne tako mrtva vo?nja, kar dinami?na ampak ne?na noga.

Gorivo pa to?eno pri Agipu.

 

lp, Ale?.

mazda_banner.jpg
Napisano

 

Ker je ravno tema o porabi - zanima me, ali mazda 3 (bencinarji) res toliko pijejo? Malce berem in veliko jih "?imfa" porabo le-teh. Zanimam se pa za letnik do 2006, torej tiste, ki ?e niso imele "remake-a" al kako se ?e temu re?e...

 

Aja, bolj me zanima 1.6 motor? Kak?ni so nasplo?no ti bencinski motorji v mazdah napram tistim v drugih japoncih - kak?ni hondi, toyoti,...?

 

Moja je 1.6 ampak remake letnik 2006 in so manj?i popravki na motorju glede porabe (oz. naj bi bili), pije pa 8,5 l/100km s tem da je 95% mestne vo?nje. Baje naj bi imele starej?e malenkost vi?jo porabo, samo verjetno ne kak?nih ekstremnih povi?anj.

Napisano

Mazda 3 1.6 letnik 2005. Men povpre?no porabi 8.5l/100km.

 

Odkar sem med Ljubljano in Kranjem na avtocesti (140km/h plus minus 10) poraba pogleduje malo bolj proti 9. Prej po tastari je bilo kar bli?je 8. Rekord je bil 10 ampak to samo enkrat, ko sem cel tank sti??al po avtocesti s pri?gano klimo. Pod 7.5 pa ne pomnim porabe. Mogo?e pri kaki relaciji.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.