Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Da ne bom odpiral teme za vsako pi*darijo, bom kar tako...splo?na tema na naslov moje Suzzy!

 

Trenutni problem...zavore!!!

 

?e in ko zategnem ro?no (parking, klanec, ipd), postane zadeva skrajno neugodna, zame kot voznika.

 

Ko odpustim ro?ico, ro?na ne spusti do konca, dokler se nekaj ?asa ne peljem in pritiskam na pedal zavor.

Vse dotedaj pu??a pri zadnjem desnem kolesu tisti znani zvok Wuuu...uuuup! Para mi ?ivce!

 

Kaj narediti?

 

Original zajla stane 75? (Servis Makoma NM)...ker jo rabim za obe strani, je to kratko malo 150?.

Je sploh potrebna zamenjava?

Al je kaj z mehanizmom narobe?

 

Hvala!

 

PS.: Vsaj ena svetla stran danes...zamenjal gume...Sava Eskimo S3...52?, po komadu!

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

Samo eno? Ka pa vem...lahk bi ja...!!!

 

Paaa...hmmm...se da to kje drugje mal bl pocen dobit...ker vseeno...

...za kos ?ice, mal tistih kovinskih delov, pa mal gume, se mi zdi vseeno mal drago vseskupi. :blink:

 

Drugi?:

...?e smo ?e pr bremzah...pri mo?nem zaviranju mi trese cel avto, to sem ?e neki prebiral, da so diski krivi...optika je pa narjena kak mesec nazaj.

 

Kolk pa kaj stanejo diski (ABS mam, ?e kaj pomaga), pa kje jih kaj nabavit?

 

Tretjji?:

...pa ?e to, ko se bremze mal segrejejo, morm pedal kr orng prtisnt, da normalno prime...na AC-ju recimo. Je blo skori enkrat bli?nje sre?anje s kesonom na kombiju, ker mi je vn sko?u.

Pakne so ?e vredu.

Je mo?n, da je zrak v sistemu?

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

- zrak v sistemu

- stara zavorna teko?ina

- pregreti diski/pregrevanje zavor

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

- zrak v sistemu

- stara zavorna teko?ina

- pregreti diski/pregrevanje zavor

 

Tri v enem, kot Calgonit...hehe...Hvala, bomo preverli!

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

Za zajlo povpra?aj ?e pri kak?nem lokalnem prodajalcu rezervnih delov, lahko tudi kak Potokar v LJ, .......

 

 

?e pred nakupom pa do mehanika, da je res zajala zani?, da ni kaj drugega!

Napisano

Saj pr mehaniku sem bil, ko skupi ?narava po tem avtu...pa je reku, da je treba zajlico zamenat.

Dobil jo je za cca. 30, al 35?-jev...nism zihr...pa kao, mu je dobavitelj poslal original.

 

Pa smo gledal dans zjutri, ?e je to to, ?e preden smo se lotli ?raufat in ugotovil, da nikakor ni taprava. Koleno gledalo drugam!

 

Zdaj pa spet reklamacija in nategovanje, in kaj vem kaj ?e vse!

 

Dobavlja mu pa nek iz Celja...si tud nisem zapomnu, ker sem pol bil vzhi?en, ker sem za tola?bo nabavil gume, pa mam spet TIHI avto :) (Sava Intensa - SUX big time)

 

Pa? ne bom neki cajta ?e uporabljal ro?ne, pa naslednji teden weiter gegangen.

 

Hmmm...kok je zdaj z diski? Kam je najbolje poklicat?

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

Za rezervne dele se obrni na Regnemer.

 

Za diske se pa pozanimaj ali jih je res potrebno menjati ali velja samo bru?enje. Na moji Mazdi je veljalo samo bru?enje sprednjih diskov. Zadevo so mi pa uredili pri Skorn?ku kar na avtu - imajo tak?no napravo, da samo kolo dol vzamejo in brusijo zadevo na avtomobilu.

Napisano

Za rezervne dele se obrni na Regnemer.

 

Za diske se pa pozanimaj ali jih je res potrebno menjati ali velja samo bru?enje. Na moji Mazdi je veljalo samo bru?enje sprednjih diskov. Zadevo so mi pa uredili pri Skorn?ku kar na avtu - imajo tak?no napravo, da samo kolo dol vzamejo in brusijo zadevo na avtomobilu.

 

Ja, ja ja, pol pa 2x malo bol zavira? pa trese kot da ti bo kolesa potrgalo.

 

?e disk trese ali pa je izrabljen na spodnjo mejo se ga MENJA, druga?e ima? samo odve?ne stro?ke in ?e kako drugo nepotrebno sranje.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mally lastiti si avto je nenehen stro?ek in vse to kar si na?tel je pa? potro?ni matrial, ki se s?asoma obrabi pri vsakem avtu.

Z zavorami se ne zajebavaj in ne ?paraj, ?e se ima? rad!

 

Kaj ti pomagajo nove gume ?e ti odpovejo zavore :blink: :ne vem:

 

Moje skromno mnenje ;)

Napisano

Madmax...mnenje, ki ga upo?tevam in se strinjam z njim.

 

Sm se samo pozanimal, kako, kje in za cca. koliko, da vkalkuliram v bud?et!

 

Poro?am kako in kaj!

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

Da ne bom odpiral teme za vsako pi*darijo, bom kar tako...splo?na tema na naslov moje Suzzy!

 

Trenutni problem...zavore!!!

 

?e in ko zategnem ro?no (parking, klanec, ipd), postane zadeva skrajno neugodna, zame kot voznika.

 

Ko odpustim ro?ico, ro?na ne spusti do konca, dokler se nekaj ?asa ne peljem in pritiskam na pedal zavor.

Vse dotedaj pu??a pri zadnjem desnem kolesu tisti znani zvok Wuuu...uuuup! Para mi ?ivce!

 

Kaj narediti?

 

Original zajla stane 75? (Servis Makoma NM)...ker jo rabim za obe strani, je to kratko malo 150?.

Je sploh potrebna zamenjava?

Al je kaj z mehanizmom narobe?

 

Hvala!

 

PS.: Vsaj ena svetla stran danes...zamenjal gume...Sava Eskimo S3...52?, po komadu!

 

 

Pozdravljeni

Pri zadnjih zavorah ni receno da je zani? zica rocne potege, lahko da nagaja mehanizen in vam rahlo blokira, ko pa ve?krat stisnete nozno zavoro pa posledi?no zaradi tega segrejete zadnje zavore pa spusti. Verjemite mi da ?ica ro?ne potege je ?e zmeraj hladna ob tem po?etju. ?ice ro?ne potege se vedno menjajo v paru - zaradi trenja Kar se ti?e tresenja je lahko ve? faktorjev:

- pregreti ali izrabljeni diski - postruziti ali zamenjati ( odvisno od debeline diska ki bi ostala po stru?enju )

- pregrete zavorne plo??ice - zamenjati zavorne plo??ice

- zablokirana vodila sprednjih zavornih cilindrov - ??istiti vodila in zamenjati tesnila na vodilih

- pregrete ali izrabljene zadnje zavore - zamenjati zadne zavorne obloge

- preve? zra?nosti v kolesnih le?ajih - zmanj?ati zra?nost le?ajev s privitjem le teh ali zamenjati

 

?e nekaj cen:

- sprednji zavorni disk okoli 30,00? kos

- sprednje zavorne plo??ice okoli 28,00 ? garnitur

- ?ica ro?ne zavore okoli 29,00 ? kos

- zadnje zavorne obloge okoli 26,00 garnitura

- zadnje zavorne gumice okoli 9,00 garnitura za eno kolo

 

To so cene iz skladi??a ( ate, brembo, ferodo, textar, icer, trw ........ ) in razliko v ceni si doda mehanik in trgovec sam.

 

Priporo?ljivo pa je, da pred nakupom rezervnih delov preverite kaj res potrebujete za vase vozilo, da ne nabavljate vse po vrsti. Tako pride popravilo ob?utno ceneje.

 

Lep pozdrav

Napisano

Pozdravljeni

Pri zadnjih zavorah ni receno da je zani? zica rocne potege, lahko da nagaja mehanizen in vam rahlo blokira, ko pa ve?krat stisnete nozno zavoro pa posledi?no zaradi tega segrejete zadnje zavore pa spusti.

.....

 

se podpi?em pod to, sem mel par tednov nazaj iste probleme, le da je levo zadnje kolo tak fajn ?vi?galo...in ja, nekaj je blo pri mehanizmu, sosed je samo neki premaknu al kaj je naredu in zadeva zdej laufa kot mora!

tak da prvo nej ti en mehanik mehanizem pogleda pol pa naprej po zajle ?e bo sploh treba...

"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Tak...ker smo nekaj porihtali (bremze), je tu ?e naslednja zadeva.

 

Proble?i? je slede?:

Pri pospe?evanju (1.,2.,3.,... predstava), se za?ne avto tresti. Ko neham pospe?evati, se zadev?na umiri in je vo?nja prijetno spro??ujo?a in gladka...ne trese ve?.

?e spet pospe?ujem, spet za?ne tresti.

Ko zaviram tresenja ni.

Trese pa ob vsakem vremenskem pogoju, ?e je motor hladen ali ogret.

 

Pa me mal zanima, kaj bi to lahko bilo.

 

Hvala

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

Tak...ker smo nekaj porihtali (bremze), je tu ?e naslednja zadeva.

 

Proble?i? je slede?:

Pri pospe?evanju (1.,2.,3.,... predstava), se za?ne avto tresti. Ko neham pospe?evati, se zadev?na umiri in je vo?nja prijetno spro??ujo?a in gladka...ne trese ve?.

?e spet pospe?ujem, spet za?ne tresti.

Ko zaviram tresenja ni.

Trese pa ob vsakem vremenskem pogoju, ?e je motor hladen ali ogret.

 

Pa me mal zanima, kaj bi to lahko bilo.

 

Hvala

 

Polosovine so potrebne centriranja in pa ?e bolj verjetno obnova-zamenjava homokineti?nih zglobov. :(

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Aha...in to... :( ...pomeni kaj?

 

So tolk stro?ki visoki?

 

Nebivedu, lahko pa pokli?e? ...... ZS. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?e je to-to, nit ni tko pretirano drago...tam okol 130? +/-, pa en dan brez avta.

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

?e je to-to, nit ni tko pretirano drago...tam okol 130? +/-, pa en dan brez avta.

 

Pozdravljen!

 

Nekaj postol nazaj si pisal, da si menjal gume. Lahko, da se je na sprednjem kolesu snela kak?na ute?. Se ve? krat zgodi, da trese samo ob pospe?evanju, pa ?e zdaj nobenemu ni ?ist jasno zakaj. :ne vem:

Se spla?a preverit, ker je stro?ek minimalen.

 

lp, Ale?.

mazda_banner.jpg
  • 4 let kasneje...
Napisano

EEEEVOGA mene nazaj! :vesel:

 

Od prelepega poletja, en dan pred RD-jem, ko mi je sredi poti na fe?to :party0035: poknla ma?ina, pri 280000 prevo?enih, po njeni menjavi (400?) in vsem skupaj, je spet malo ?as seveda, da nekaj rikne! :glare:

 

Na relaciji cca. 50km, je moja predraga Suzzy, spluvala ven vso hladilno teko?ino, po pravkar saniranem hladilniku, ki je spu??al. :(

Pa ?isto nove ?evlce sem ji kupu, da bi ja bla vesela. :rozico:

 

Kakorkoli...

 

Problem smo na?li seveda pri vodu iz vodne pumpe...vpra?anja, ki se porajajo so slede?a:

1) ali je ?la samo neka tamle dihtunga,

2) ali je ?la vodna pumpa

 

Veselje pr bajti je neizmerno, jeza ?e toliko ve?ja!

 

?e je samo to?ka 1, je stro?ek minimalen, ker imam zalogo ?e od stare ma?ine. :)

?e je pa to?ka 2, je pa frka. 300? minimalno za komplet. Pumpa, zobati jermen, napenjalnik, tralal in hopsasa, kar spada zraven in z delom.

 

In ?e seveda, vpra?anje za Stare bajte tega foruma: :dudek:

3) ali se mi sploh ?e spla?a pedenat ta avto, ali ga po?ljem v ve?na lovi??a in nabavim nazaj Yugota :whatever: (sem lahko veliko sam po?raufal)?

 

:vskalo:

 

Ob vsem napisanem je v planu tudi spedenati pleh! Malo je ?e rjasta!

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

Predlagam da ?e v ?tartu kontaktira? uporabnika TurboLumpi, ta je res obvlada? za BAF makine, bosta udarla kako kolegialno varjanto za tisto kar bo? rabil. :cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

EEEEVOGA mene nazaj! :vesel:

 

Od prelepega poletja, en dan pred RD-jem, ko mi je sredi poti na fe?to :party0035: poknla ma?ina, pri 280000 prevo?enih, po njeni menjavi (400?) in vsem skupaj, je spet malo ?as seveda, da nekaj rikne! :glare:

 

Na relaciji cca. 50km, je moja predraga Suzzy, spluvala ven vso hladilno teko?ino, po pravkar saniranem hladilniku, ki je spu??al. :(

Pa ?isto nove ?evlce sem ji kupu, da bi ja bla vesela. :rozico:

 

Kakorkoli...

 

Problem smo na?li seveda pri vodu iz vodne pumpe...vpra?anja, ki se porajajo so slede?a:

1) ali je ?la samo neka tamle dihtunga,

2) ali je ?la vodna pumpa

 

Veselje pr bajti je neizmerno, jeza ?e toliko ve?ja!

 

?e je samo to?ka 1, je stro?ek minimalen, ker imam zalogo ?e od stare ma?ine. :)

?e je pa to?ka 2, je pa frka. 300? minimalno za komplet. Pumpa, zobati jermen, napenjalnik, tralal in hopsasa, kar spada zraven in z delom.

 

In ?e seveda, vpra?anje za Stare bajte tega foruma: :dudek:

3) ali se mi sploh ?e spla?a pedenat ta avto, ali ga po?ljem v ve?na lovi??a in nabavim nazaj Yugota :whatever: (sem lahko veliko sam po?raufal)?

 

:vskalo:

 

Ob vsem napisanem je v planu tudi spedenati pleh! Malo je ?e rjasta!

 

Vidim da razmi?lja? v napa?ni smeri. ?e je to?ka 1. je treba isto raztavit vse, sepravi zobat jermen napenjalce itd... Zdaj velike servise je treba delat tako da teh 300? se bo? olaj?al slej ko prej. ?e pa ma?ina ?e ni godna za velik servis se pa samo zamenja vodno pumpo oz. dihtungo. Je pa res da je kar dosti dela z raztavljanjem, da se dokoplje? do pumpe...

panoramska.jpg
Napisano

Pozdravljeni,

 

jaz si bom kar malo sposodil tole temo, da ne odpiram nove, ?e seveda avtor dovoli :)

 

Imam isti model avta. Stvar je slede?a. Pregorel mi je ABS senzor. Zamenjal sem ga z drugim ampak od 2.0 V6 ma?ine. Nekaj ?asa je bilo v redu sedaj pa mi je spet za?ela goreti lu?ka za abs in poleg tega ?e za ro?no zavoro. Ali je ?e kdaj kdo to menjaval in naletel na podoben primer?

Ko avto v?ge? je nekaj ?asa v redu nato pa se lu?ka pri?ge in lu?i utripnejo :blink: Razbijal sem si glavo kaj bi lahko bilo narobe vendar nisem na?el odgovora. Spra?eval sem na servisu, kjer so mi povedali, da najbr? senzor od 2.0 ni kompatibilen. Bobni so o?i??eni, fedr?ki menjani, cilindr?ki menjani vse tip top, razen zajle ?e niso.

 

Pa ?e en problem. Ob mrzlem motorju imam ob?utek, da ima precej velik ?tandgas ali je to znak umazanosti motor?ka ali je to znak za njegovo po?asno umiranje?

 

LP, Uro?

Napisano

Nalij olje v zavorni sistem, sigurno ti manjka v rezervoar?ku.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Nalij olje v zavorni sistem, sigurno ti manjka v rezervoar?ku.

 

Dvomim, da manjka, ker sem ga kompletno zamenjal (starega je za?galo), menjani so bili tudi prednji zavorni bati, prezra?il sem zavore 2X...

 

Kaj pa kompatibilnost senzorja?

 

LP

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.