Skoči na vsebino

Glava za M.626 2.0 DITD 66kW MY 2000

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Bi kdo vedel, kje bi se na?la rabljena ali pa tovarni?ko obnovljena oziroma neoriginal glava za M.626 2.0 DITD 66kW MY 2000. Nad ponudbo rabljenih kosov v Sloveniji sem ?e obupal (verjetno enostavno ni tak?nega razsutega avta), neoriginal glavo bi sicer dobil pri Avtomax-u na Vrhniki, vendar za ta avto glave do sedaj ?e niso naro?ili, tako, da moram razbito glavo (odtrgalo mi je jermen) sneti in nesti tja, da ne bo kak?ne zme?njave pri naro?anju. Ali ve mogo?e kdo ?e za kak?no firmo v Sloveniji ali bli?nji okolici, ki se ukvarja z obnovljenimi ali neoriginalnimi glavami?

 

LP

 

Damjan

Napisano
:blink: kako pa ti je glavo zjebalo,kaj je naredlo na glavi,ponavadi glave ne fasejo

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

predpostavlam okvaro jermena in uni?ene ventile?? :ne vem: sam pol bi se mnejal ?e bati... nwm no... nism PRO sam ?e je glava je al gred za ventile al pa ventili...

If in doubt, flat out... 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Sem se malo pozanimal... TAM je danes del multinacionalnega konglomerata, katerega večinski lastnik je CHTC China Hi-Tech Group Corporation...   In, ja, totalno Kitajska zadeva, ki izkorišča staro slavo TAMa, da naivnim uvali Kitajska jajca...
    • Vse moje je več.   No seveda konjiče tudi teram, da se ne polenijo 😅
    • Takšen je pač trg, vprašanje ni na mestu.
    • električnem pada cena hitreje kot tapravim avtom
    • Evo redni servis na 10,5 let starem Accordu in 209.000km....poleg rednih zadev olja(+menjalnik), filtri, se sprednje "puše" ter obe xenon žarnici (desno mi je dejansko razneslo), zdaj če bosta zdržali kot prvovgradnja 10 let bo super...zraven je bil "nov" 3 leta star Civic hybrid....mojster na servisu jih je pohvalil, do sedaj od kar so zunaj niso imeli kakšnih težav, reklamacij, itd....in predvsem je priznal, da je to edini Hondin motor, ki je primeren za to vozilo (idealen, t.j. 2.0 in 184km), ker ima Honda iste motorje še za oba večja modela je rekel, da je to prešvoh....kar pa je najbolj zanimivo, mi je povedal npr. da imam jaz na Accordu "dihtungo" za glavo motorja 4 slojno, pri teh novih Civicih je samo še 2 slojna, tako da vsi tudi JAP znamke šparajo na vseh segmentih....sicer pa je Accorda pohvalil, pravi da se pelje kot nov in da ni ovir da ne bi prišel do 500.000km brez težav, če ga bom imel do takrat  in bo pleh zdržal..... (ja zimske gume imam samo 17 col :), 225/50, Civic ima 235/40 R18 in zgleda bistveno lepše, komaj čakam poletje in 18 col :)). null
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.