Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

imam problem namre? Mazda Premacy 2.0 DITD enostavno ne v?ge grelne sve?ke delajo do pumpe pride nafta naprej pa je ne spusti je mo?no da ima kje avto kak?no stikalo varnostno da pa? ne spusti nafte naprej v dize

in kje bi bilo to stikalo ?e obstaja

 

najlep?a vam hvala

Napisano

ni? se ne sli?i nafta se segreje no mislim grelne sve?ke delajo

pred mesecem je bil menjan naftni filter od petka pa avto ne v?ge ve?

ali ima v rezervarju tudi pumpo ali ne

vglavnem tudi na nobenem "VENTILU" elekrtonskem ki je na pumpi pri motorju ni elektrike

ko da? kontakt varovalke so vse cele

sklepam da ima morda avto cut-off stikalo kot naprimer fordi ki prekine dovod goriva v premiru nesre?e

ki pa se pri fordu nahaja pod sprednjim stebrom

ali je pri mazdi tudipa ne vem sklepam pa da se bi lahko nahajal kje......

 

upam da ?imprej usposobim avto

 

najlep?a hvala

Napisano

sosed je imel podoben problem pa smo ugotovili da vse skupaj blokira alarmna naprava ko smo jo odklopili je vse delalo ok :bravo:

upam da sem ti pomagal

gremo na?i.....

 

  • 3 tedne kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ne morem, zato pa Škode gledam. 
    • Verjetno so za normalno temperaturo morja tud krive globalne podnebne spremembe. Ker ne glede kakšno je vreme vedno so zanj odgovorne podnebne spremembe.
    • Upam, da samo moč bremz merijo... 
    • V bistvu sem mislil na to kako vzameš ovinek. Jaz ga nikoli ne bližam na začetku, ampak šele v zadnji polovici ovinka. Recimo tak lep ovinek je priključek iz Brda  na AC proti primorki. Če vzameš bolj dirkaško linijo imaš na izhodu vsaj 10km/h višjo hitrost, kot pa če približaš robu prehitro in ne moreš s tako hitrostjo zaključit ovinek. Pa sploh ne govorim o divjanju. Enostavno je hitrost avtomatično višja na izhodu iz ovinka pa sploh nimaš občutka, da gre hitreje, kot pri liniji, kjer marsikdo misli, da je najhitrejša.   Kdor še ni probal tak način, naj poskusi dvakrat peljat isti ovinek na dva različna načina... prav presenečenje je kolk je lahko razlike. 
    • Boss, ti se mi res smiliš. Nikakor ne moreš preboleti 5 vratne limuzine. 😊 Stara simpatija nikoli ne zamre, pravijo.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.