Skoči na vsebino

Bolj?i pospe?ki !!!


Guest BrainY

Priporočeno sporočilo

Guest BrainLess

Ste ?e razmi?ljali za tunning glede pospe?kov!

 

Kdo pa ni?! :D

 

Najbolj?a re?itev (vsaj po mojem) je bru?enje vztrajnika!

Seveda ne sme? pretiravat, da se pa motor v praznem teku ne zaganja pa je potrebno tudi vztrajnik centrirat!

 

Ma kdo ?e kak?ne prakti?ne izku?nje z tem, kak?ne probleme in kak?en riziko je za motor? :blink:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ste ?e razmi?ljali za tunning glede pospe?kov!

 

Kdo pa ni?! :D

 

Najbolj?a re?itev (vsaj po mojem) je bru?enje vztrajnika!

Seveda ne sme? pretiravat, da se pa motor v praznem teku ne zaganja pa je potrebno tudi vztrajnik centrirat!

 

Ma kdo ?e kak?ne prakti?ne izku?nje z tem, kak?ne probleme in kak?en riziko je za motor? :blink:

Kmal si bom dal tut laj?at vztrajnik. mam par frendov ki so si to ?e dal, jih pa ?e nism spra?eval kako pa kej.

15962logo-med.jpg

GARAZA DOMA: Black RX-8 & Black CIVIC VTI TURBO

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko bom imel spet 2 avta, bo na enemu odmontiral vztrajnik in kuplungo in naredil preizkus. :D

Druga?e pa topic na hondinem forumu trga gate, nekateri res nimajo pojma, drugi no?ejo (ali pa neznajo) povedat in razlo?it delovanja ?tiritaktnega motorja in taktov za v katarem je vsak cilinder (in ventili) v dolo?enem polo?aju glavne gredi. Sej ne mislim, da so udele?eni kakorkoli neumni, samo glede na napisano pa tako delujejo, tudi jaz NE vem vsega, samo ob branju pa se mi je zazdelo da nimam pojma in da niti ne vem ve? kaj je to odmi?na gred.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Res nimate izku?enj s tem? :blink:

 

No, kolega si je na bemfi 320 dal vztajnik zbrusit za (kar sem sli?al) 8 kg! B)

Baje je mislil poletet .......... no kar ga je na koncu v totalko spravo! :huh:

Sory za 8 kg pa res nemorem vrejt...pomoje vztrajnik nima tolko...?e me spomin ne vara je alfin mel 9,5kg pa smo ?li za dve kili dol...men je blo na za?etku te?je speljevat...dokler se ne navadi?...pridobi? nekaj v prvih treh prestavah...potem pa celo izgubi?...pa pazi kdo ti bo delal!!!

 

Jest osebno tega nebi ve? po?enjal so druge bolj?e variante za pridobivanju mo?i!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Guest BrainLess

Kaj pa priporo?a??

 

S ?em ima? izku?nje in kaj se v resnici obnese?

(no, pa na denar je tudi treba gledat)!

 

kaj je po tvojem najbolj?a varianta?

 

 

 

p.s: glede kg pa: ne vem, tak sem sli?al!?!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pa priporo?a??

 

S ?em ima? izku?nje in kaj se v resnici obnese?

(no, pa na denar je tudi treba gledat)!

 

kaj je po tvojem najbolj?a varianta?

 

 

 

p.s: glede kg pa: ne vem, tak sem sli?al!?!

Hmmm....zdaj se pogovarjamo o turba?ih al o sisa?ih???

 

O sisa?ih vem presneto malo! Tam je moj nasvet...montirat turbino...kar pa za manj kot 1 mio ne uspe?!

 

Za bolj?e pospe?ke je v?asih ?e dovolj, da se vzamejo felne eno col manj?e...to so take, ki dajejo finese, ?e pa res misli? kaj pametnega nardit pa to stane dinarje!

 

Saj vztrajnik lahko olja?a? sam to nardi?, ko si ?e ostale bolj o?itne mo?nosti iz?rpal!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko bom imel spet 2 avta, bo na enemu odmontiral vztrajnik in kuplungo in naredil preizkus. :D

Druga?e pa topic na hondinem forumu trga gate, nekateri res nimajo pojma, drugi no?ejo (ali pa neznajo) povedat in razlo?it delovanja ?tiritaktnega motorja in taktov za v katarem je vsak cilinder (in ventili) v dolo?enem polo?aju glavne gredi. Sej ne mislim, da so udele?eni kakorkoli neumni, samo glede na napisano pa tako delujejo, tudi jaz NE vem vsega, samo ob branju pa se mi je zazdelo da nimam pojma in da niti ne vem ve? kaj je to odmi?na gred.

O tistem topicu si delima enako mnenje :blink:

 

Po besedah nekaterih je vztrajnik kot nekak?no nujno zlo in bi bilo najbolje da ga sploh ne bi bilo. Osnovna funkcija vztrajnika je, da premaguje jalove takte, vse ostale funkcije so sekundarnega pomena. Govorim na splo?no za motorje, neglede na to kje je montiran.

 

Izku?nje Zoranwagena so mi pa najbolj realne, ne pa tako kot marsikateri na netu ho?ejo prikazat, da z laj?anjem vztrajnika samo pridobi? izgubi? pa ni?.

 

Tudi moje mi?lenje je, da ko ve? nima? kaj, se spravi na laj?anje vztrajnika ;)

IPB Image
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
    • To si pa nesramen do @Z M A J . Pa sej nima 250kg, da bi scuzalo baterijo na taki poti.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.