Skoči na vsebino

Ali DARS la?e?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

No na mojih dolgih kri?arjenih po sloveniji imam pa? ?e dovolj ?asa, da se ukvarjam ?e z neumnostmi, ki pa znajo biti stra?no presenetljive. :P

 

V zadnjih dveh dneh sem bil 2x v Velenju in nazaj ter sem na odseku AC med LJ-?martnim do izvoza za Velenje pre?teval ?leperje.

 

V ?tirih vo?njah sem na?tel:

 

1. 425 ?leperjev med 13:00 in 13:30 uro (19.11.2008)

2. 507 ?leparjev med 15:45 in 16:15 uro (19.11.2008)

3. 389 ?leparjev med 13:45 in 14:15 uro (20.11.2008)

4. 567 ?leparjev med 15:00 in 15:30 uro (20.11.2008)

 

Samo na relaciji od MB do LJ gredo tile kamioni ?ez tri cestninske in porabijo cca 24? po kamionu. In ?e vzamem povpre?je teh ?tririh meritev pa ?e mal zni?am cifro je to cca 450kamionov/pol ure.

 

V denarju je to 10.800? napol ure oz. 21.600? na uro. Vzemimo cel dan oz. raje samo 20 ur in je to 432.000? na dan. Pa vzemimo 250 delovnih dni na leto je to 108milijonov?

 

DARS pravi, da od kamionov pobere le 110mil? na leto.

 

Ja fak pa sej tolk denarja poberejo samo na ?tajerki... kje je pa primorka, pa gorenjka in dolenjka, pa zdaj ?e prekmurka, pa AC do NG?

 

Po moji oceni na zgoraj napisano DARS pobere

 

na ?tajerki 100m?

na primorki 100m?

na vseh ostalih pa ?e 100m?

 

to je skupaj 300m? oziroma 200m? ve? kot pravi DARS... kje je ta denar? in zakaj nas nategujejo in se ?e upajo spra?evat a naj vinjeto podra?ijo al ne. :angry:

33112_1.png

Napisano

ahahaha manijak si majke mi :bravo:

 

je pa res, da ze dolg ni blo nobene statistike

 

 

(aja itak, da lazejo...vsi lazejo, sam kes kradejo)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Pa to se da ?ist enostavno narest, ?e bi kdo ?elel to res izmerit - naj gredo na nek nadvoz pa ?tejejo kamione.

 

In pazi tukaj notri niso v?teti kamioni iz 3. cestninskega razreda (brez priklopnikov in pol priklopnikov) in niso v?teti busi.

 

Tole je po moje nateg DARS-a in dr?ave - nas pa jebejo.

33112_1.png

Napisano

Itaq da niso neumni,da bi prave podatke lansirali v javnost,ker bi pol ta preve? pritisnila na njih. <_<

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Itaq da niso neumni,da bi prave podatke lansirali v javnost,ker bi pol ta preve? pritisnila na njih. <_<

 

Jap, pol bi mogl ukint vinjete pa ?e zraven tretji pas na vsaki avtocesti narest ko bi vidli kolk denarja imajo. Debili pohlepni :whatever:

Napisano

In tale "moj kolega" nov minister za promet zna kak?no ornk usrat.Mi ne deluje ba? prepri?ljivo. :whatever:

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tale možakar, pa ni najbolj navdušen nad cx-60. Mi je zanimivo, da je kritiziral sedeže, da ga po eni uri vožnje boli spodnji del hrbta, kar se dogaja tudi meni na 16.let star mazdi 6.      
    • Pravijo da, če ti preveč piska voznik ne zna vozit....😂 😇😉
    • Na prevoženih 26.9 km.... 🫣😉
    • Evo, takole... en teden se že vozim z Hyundai Lipicancem (Kona). Prvi vtisi so zmerni - tipičen EV SUV. Je seveda boljši od vseh teh malih jajčkov tipa, Smart, Twingo, Pugi 208 in 2008, Zoe, edino Cupra Born EV mi je bila še nekoliko boljša.   V mestni vožnji je suveren, lepo pospešuje z mesta in če je treba skočit kar gre, kar seveda se pričakuje od 220KM. Tukaj pa pridejo tud težave, saj je masa dokaj velika, čeprav 1850kg ni neki ekstremnega in dokler gre naravnost je super, k pa je treba it v ovinke pa se hec zelo hitro neha. Še prečne delitacije na AC mu delajo probleme, boh ne dej kaka neravnina v ovinku. Tako čudno se zvali čez, k pijanc čez klopco v travo. Mazda 6 je dirkalnik proti temu in svetlobna leta bolje leži na cesti. Tako da kljub precej nižji konjaži se pelje fenomenalno in sploh v ovinkih bolj suvereno.   Ok, sem mal eksperimetiral in ga dal v racing program in je po eni strani precej otrdel volan, kar je bilo odlično, ampak pol nastanejo pa drugi problemi. Odzivnost pedala je hitrejša, meja med pospeševanjem in rekuperacijo tako ozka, da zgleda kot, da ne znaš vozit. Sem moral dat rekuperacijo na 0 ali pa 1, da je bilo relativno OK, ampak pol je za pozabit vožnjo z enim pedalom, kar je odlika EV-jev. Nastavitve 2 sploh pa trojka te pa nalima na šipo, ker tolk zavira na rekuperaciji. Mogoče teoretično uporabno pri kakem hudem spustu. So pa vsaj lepo to nastavitev vkomponirali v uhlja, ki sta pri drugih avtih namenjena za prestavljanje. Priročno ni kaj.   Sedi se solidno dobro, placa je veliko, ne pa tudi v prtljažniku, ampak 4 konkretni dedci smo se peljali udobno.   Poraba pri okoli 100km/h zglednih 15kWh, kolikor pa se pelješ normalno kot se šika za AC pa seveda gre proti 22kWh. Z malo igranja in nekaj pospeški pa med 140 in 150 in smo pa pri 30kWh.   Elektronike in raznoraznih nastavitev je sicer miljavžent, ampak to so vse stvari, ki jih enkrat nastaviš ali pa nikoli in pustiš. 3/4 stvari sploh ne veš kaj so in čemu so namenjene, neka pol samodejna vožnja je čist brez veze, ker skos zahteva obe roki na volanu. Piska kot zmešan, da ti gre na špure in po vožnji mal več kot 50km sem ga mel poln kurac od tega piskanja in sem se počutil utrujeno, kot bi naredil 200km. Kater vol kronan si je spomnil to piskarijo. Po iskanju v menijih nisem našel kje se izklopi - bom probal, ko bom imel čas, ampak kakor vem se vedno nazaj vklopi. V glavnem beda od bede.   Aja praktično takoj je hotel updejte SW-ja delat in ker sem se bal ga nisem sprožil med vožnjo, ampak je v 10 minutah vse oddalel in uspešno zaključil. App na telefonu s katerim ga povežeš mi je v neki fazi se deaktiviral in bom moral spet nares uparjanje.   Ma kaj pa vem, občutek je na eni strani Ok in dober, na drugi pa precej meeeh, do celo bruh. Teli avti so ratali čist preveč vsiljivi in nekako nimaš več občutka, da si ti njegov lastnik, ampak da je on tvoj. Čist preveč je vmešan v uporabniško izkušnjo. Pa ne zato, ker je EV, ampak zato, ker ima cel kup stvari, ki se vidijo, da so dodane na silo, tako kot recimo povezava pomivalnega in pralnega stroja na internet. Brez veze in nepotrebno.
    • Jaz sem na precej manjši kolikor toliko okrogli cifri.       ps: cifra ni tolk pomembna, bolj se hvalim z nizko porabo. 😜
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.