Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

no stvar je slede?a nabavil sem premacya letnik 2000 1.8

problem je slede?i ko avto po dalj?em stanju pribli?no 8 urah ponovno startam se po 10 minutah vo?nje enostavno =izklopi"en celinder tako da moram avto ugasniti in ponovno zagnati ta postopek navadno moram ponoviti 5-6 krat potem pa je vse ok

in drugi dan je spet ista zgodba in to se kar ponavlja vendar ne vsaki dan pa? pa nekaj krat na teden

v?igalne tuljave, kablI, sve?ke so nove

HELP!!!! :(:(

gremo na?i.....

 

Napisano

Sve?ke, kabli.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ja samo kak je to mo?no da se po ponovnem startu potem vzpostavi normalno stanje in avto normalno deluje celi dan ne glede na ?tevilo startov in ne glede na dol?ino vo?nje nevem bom pregledal ?e injektorje

ali bi blo mo?na napaka na z klju?em izklopljeni alarmni napravi

prej?ni lastnik jo je samo izklopil nevem pa ?e jo je tudi odklopil

gremo na?i.....

 

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

zivjo, vem da sem malo pozen. povod za registracijo je bla ta tema ker vem odgovor pa sem ponosen nase, ?eprov je mogo?e problem ?e re?en.

 

meli smo iste probleme. pelji lepo na servis in zahtevaj garancijsko popravilo ker majo premacyke serijsko napako na v?igalnih tuljavah (cin?pulah). moral bi narest baje vpoklic pa ga niso ker se napaka poka?e samo na redkih primerih, no nm se je na morju...

 

lp

Napisano

hvala sem ?e re?il bla je cin?pula oz ena od njih pa sem menjal obe kar je zneslo 280 ? pri nas pa bi zneslo 330 ? pa naj ?e gdo re?e da si na?i prodajalci sami ne nami?ljajo cen :bravo:

by the way ma? mogo?e owners manual ....bi si ga skopiral hvala

gremo na?i.....

 

Napisano

menjavo sem izvedel sam v lastni re?iji pa tudi kupiti sem jih moral v avstriji seveda ker so prinas deli za mazde predragi :( za manual pa prosim veliko bi mi pomenilo :bravo::jupiii:

gremo na?i.....

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Matr tok enih info.  za preprostega vrtnarja ki  vozi Mazdo.   Ok po vrsti.  Same parametre bom  malo spremljal, da vidim kam pridem  s tem.  Vem, da bo to na koncu preveril negdo, ki se s tem ukvarja. Pa vseeno, morda obstaja kak tehten razlog za to.  Avto drugače  dela ok. Med regeneracijo avto izgubi nekaj moči-ne potegne. Ko se konča  avto spet vleče (je to normalno ?)  Če  se vozim po AC  dlje časa nad 140km/h se regeneracija pogosto  vklopi tudi po samo 120km prevoženih  od zadnje r.  Ni pravila ali konstante -  kakor  kdaj.  Včasih pa zdrži celo do 240km. Zato bi rad malo več vedel(raziskal) zakaj temu tako.   -Odmične so bile zamenjane(obrablene) - vakum pumpa zamenjana -sito olja (naj bi) bilo pregledano-očiščeno saj se je menjala ketna oljne pumpe - kolektor , EGR  očiščene pa nove podložke    Pri teh km-jih bi lahko razmišljal o predoziranju šob, kar  nekako bilo logično da prej zabije filter ( vrjetno bi se poznalo tudi na porabi, ki pa  mislim da ni visoka dobrih 7 litrov  z mojo težjo nogo.)  Razumem, da je najbol ziher  sneti  in očistiti. Pa le ni tok priročno oz. praktično vse skupaj .    
    • Ko smo še imeli stare televizije...     Mladina se tega ne spomni...
    • Se strinjam, lahko sploh ni catch v dpf-ju, ampak na injektorjih, egr-u,..
    • Govorili smo s Skandinavci, to pazite pri nakupu EV vozila WWW.ZURNAL24.SI Dobro desetletje je že minilo, odkar so električni avtomobili številnejše prisotni na avtomobilskem trgu. V te času so si tudi tisti, ki jih vzdržujejo, že nabrali precej izkušenj.  
    • Vidiš, spet navajaš same laži.   Pa vzemiva prav ta tvoj primer - ker povprečen Slovenec se res vsak teden (ROTFL) pelje v Munchen - čeprav ni reprezentativen.   Google Maps pravi, da je center Kopra, center Munchna razlike 507 km. Čas, potreben za to pot pa je ocenjen na 5h 33min.   Tudi če se peljem 110 km/h namesto 130 km/h (kjer sploh lahko), bo razlike v času malo, saj skozi Avstrijo (niti pri nas) ne moreš voziti 130 km/h na celotni trasi. Hudiča, še v Nemčiji od meje do Munchna komaj kje lahko uradno voziš 130 km/h. Med 110 in 130 km/h - kjer sploh lahko - ne pridelaš niti 20 minut prednosti. Zdaj odvisno s kakšnim EV se pelješ, ampak recimo, da s takim, ki ne zmore 500 km v kosu, da bova dodala še polnjenje ob avtocesti. Ob AC so hitre polnilnice, kjer 100-150 km dosega dobiš v 5-15 minutah (če imaš kak bolj moderen EV pa še prej). Ker sem se že peljal v Munchen (pa tudi še kam dlje), lahko vzameva moj postanek - s starim EV je bil potreben en postanek za polnjenje, dolg je bil 12 minut.   Torej si pod črto pol ure v prednosti. Ampak - da se pri 5h in pol dolgi poti ne bi niti enkrat ustavil, je pa tudi noro. Tako z vidika zdravja kot počutja/udobja. Če si kadilec, pa itak ne zdržiš. 😃   Cenovne primerjave ti pa ne bom delal, to menda že veš, da je z EV ceneje, čeprav mižiš za obe očesi.   Všeč mi je tudi tvoj začetek "Recimo, da greš z nekim resnim avtom od KP do Münchna". Kaj pa je resen avto? Kaj pa resen EV, tak, ki premaga 500 km v šusu? A potem boš pa primer podaljšal do Berlina? Kjer se na poti tudi ne bi nikoli ustavil ...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.