Skoči na vsebino

Nam bo letos ratalo pre?iveti na cesti?


jures

Priporočeno sporočilo

Kak?no je va?e mnenje, mislim da je novi zakon ze pozabljen, in se stvari pocasi vracajo na 'staro' mesto....kontrole na cesti prakti?no ni ve? :policaj:

:vino: Alkohol je na vsakem vogalu, ne samo cesti, najdemo ga med poklicnimi ?oferji, smu?i??u, pri strojevodjih... :mi pijemoo:

 

Medtem ko avti, ki so na voljo skorajda nimajo vec 2 mestne cifre pri konjih....

 

Vir: www.policija.si

 

12.01.2009

Kratek pregled prometne varnosti od 5. januarja do 11. januarja 2009

 

 

V preteklem tednu se je na slovenskih cestah zgodilo 100 prometnih nesre?, v katerih se je po?kodovalo 139 oseb, 3 osebe pa so izgubile ?ivljenje.

 

Med zadnjim vikendom (9. januarja do 11. januarja 2009) se je zgodilo 11 prometnih nesre?, v katerih se je po?kodovalo 20 oseb, 3 osebe pa so izgubile ?ivljenje. Najpogostej?a dejavnika prometnih nesre? sta bila neprilagojena hitrost in nepravilna stran ter smer vo?nje.

 

Letos so slovenske ceste terjale 5 smrtnih ?rtev, v enakem obdobju preteklega leta pa 3 smrtne ?rtve. Za posledicami prometne nesre?e je 5. 1. 2009 umrla udele?enka prometne nesre?e, ki se je zgodila 4. 1. 2009.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kak?no je va?e mnenje, mislim da je novi zakon ze pozabljen, in se stvari pocasi vracajo na 'staro' mesto....kontrole na cesti prakti?no ni ve? :policaj:

 

 

Stara zgodba!

Dejstvo je da v Sloveniji ni Policijske postaje, ki bi bila vsaj pribli?no kadrovsko popolnjena....in to se tudi vidi/ob?uti.

Predlagam da se ustanovi neka civilna iniciativa/peticija oz. nekaj v tem smislu, za to da se zaposli ve? policistov, da bomo kon?no lahko opravljali tudi kej po preventivi, vidnosti v prometu/cesti, skratka da ima ?ofer v zavesti, da ?e ga bo sral, da obstaja lepa ?ansa da ga dobijo, ne pa kot je sedaj......ko ?e pti?ki na strehah ?ivkajo, da je policistov vsak dan manj, in da mora? bit najve?ji nesre?ne? pod soncem da te sploh kdo ustavi (zaradi prekr?ka).

Jebe? vso tehniko, nove avte itd., ?e jih nima kdo uporablat.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kolega mi je neki razlagal, da imajo npr. v Nem?iji in morda ?e kej, globe za prekr?ke prilagojene "?epu" prekr?karja, se pravi, ve? kot ima? denarcev, ve? odkarta?, ne pa da nek bogatun, se samo nasmeje, ko dobi kazni 100 EUR! :D

 

Kaj tacga bi bilo smiselno tudi pri nas uvesti! :danzoman::whatever:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede Nemcije... Pri "tamalih" prekrskih se mi zdi, da ni tako (so fiksne)... je pa tako pri vecjih "pizardijah" (alkohol, objestnost, prehitra voznja,... ), kjer so zagrozene visje kazni, pa so te izrazene ponavadi v xx dnevnih zasluzkih... Samo to pri nas spet ne bi "palilo"... ker tisti "tabogati" imajo tako ponavadi prijavljenega "minimalca" :) .... :blink:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja stanje je kriti?no zato, ker se ve? ali manj pojavljalo eni in isti prekr?karji. Imam soseda, ki ima kazni za 1,2 miliona biv?ih SIT. Ker je brezposelen, ker ?ivi v "kolibi", ker nima ni? so ga dali za 3 mesece v zapor in odpisali kazen. Nagrada pa taka kajne? :rozico::rozico:

 

Sedaj je spet na stari poti, vozi pijan, brez registracije, brez zavarovanja in pridno nabira kazni, kot sadjar fri?ne jabke. In potem se ti tak majmun pijan zaleti v avto in si ga najebal ?e pa ?e. Jaz imam v avtu volansko klju?avnico in ?e se mi zaleti ga namlatim ko zmaja.

 

Dokler bo pri nas tako, da bodo sodi??a za okras in se bodo prek?karji zana?ali na znano dejstvo, da bo tako ali tako zastaralo vse skupaj bo stanje takr?no kakr?no je.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?koda da ni pravne podlage, da mu vzamejo koreto, pa nej pol pe?aka izvaja, v kolikor mu bojo pjane noge to dopu??ale! <_<:hohoho:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zgornji drift posnetek je ?e star ja,posnet pa v MBju.Samo mu je pa lepo ratalo. :D Druga?e pa ne odobravam driftanja po cestah namenjenih normalnemu prometu. ;)

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.