Skoči na vsebino

Vpoklic Mazd 3,5 in 6 - kon?na re?itev problema DPF?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Mi je prav zal, ampak moram vprasati. Kakorkoli se trudim, mi ne uspe najti "Bossovega testa". A mi lahko kdo pojasni kaj je to, ali pa da link kjer je napisan. Sem preiskal forum, kakor pac znam, pa mi ni ratalo najti.

LP

 

OOTBOXZY

  • Odgovori 76
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Mi je prav zal, ampak moram vprasati. Kakorkoli se trudim, mi ne uspe najti "Bossovega testa". A mi lahko kdo pojasni kaj je to, ali pa da link kjer je napisan. Sem preiskal forum, kakor pac znam, pa mi ni ratalo najti.

 

?ivjo, bom najprej jaz pojasnil, ?eprav je Boss kot avtor seveda najbolj kvalificiran za to. Stvar je v tem, da si nastavi tipko za BC tako, da ti bo kazala trenutno porabo ali pa da ti bo trenutno porabo pokazala takoj, ko pritisne? tipko (tako imam jaz, ker imam tam na displayu raje uro kot pa trenutno porabo). Potem pa preveri BC, ko zavira? z motorjem (npr. pred domom, pred semaforjem...). Imej pri tem vsaj okrog 2000 obratov (kar je itak normalno). ?e se regeneracija ne vr?i, bo trenutna poraba po dveh ali treh sekundah zaviranja z motorjem padla na 0,0; ?e pa se vr?i, bo BC vedno kazal trenutno porabo najmanj 2,5 l/100 km.

To je to. Sli?i se zapleteno, pa ni.

 

LP

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Napisano

OK! Hvala za odgovor. Me pa zanima, kaj je takrat ko BC kaze 0,5 - 0,7 litra porabe. A takrat dela regeneracijo samo na pol? :D

LP

 

OOTBOXZY

Napisano

OK! Hvala za odgovor. Me pa zanima, kaj je takrat ko BC kaze 0,5 - 0,7 litra porabe. A takrat dela regeneracijo samo na pol? :D

 

Ne, to dela takrat, ko motor ni ogret povsem do delovne temperature, in sicer je ta poraba zaradi webastovega dogrevanja. Ko se povsem ogreje, tega ni ve?.

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Napisano

Ne, to dela takrat, ko motor ni ogret povsem do delovne temperature, in sicer je ta poraba zaradi webastovega dogrevanja. Ko se povsem ogreje, tega ni ve?.

 

Vebasto porabe BC NE ka?e, smo toliko da ne bo kakih dezinformacij.

Je pa tista poraba zaradi tega ker motor ?e ni ogret in laufa ?e pod "zaugom", oziroma si daje malo ve? nafte da se hitreje segreje do delovne temperature, ker je znano da ?e pri motorju niso vsi parametri optimalni se zato hitreje segreje. Seveda pa tako ali tako v ?tartu rabi ve? goriva da sploh laufa.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Vebasto porabe BC NE ka?e, smo toliko da ne bo kakih dezinformacij.

Je pa tista poraba zaradi tega ker motor ?e ni ogret in laufa ?e pod "zaugom", oziroma si daje malo ve? nafte da se hitreje segreje do delovne temperature, ker je znano da ?e pri motorju niso vsi parametri optimalni se zato hitreje segreje. Seveda pa tako ali tako v ?tartu rabi ve? goriva da sploh laufa.

 

OK. Se mi je zdel, da nismo sigurno ugotovil, ali BC ka?e porabo Webasta ali ne. Men se to zdi malo ?udno, pa dobr. Vseen je tista poraba zaradi segrevanja motorja in to je bistvo. ?e je res, da BC ne ka?e porabe Webasta, potem je jasno tudi, zakaj BC ka?e kak?na dva dcl manj kot poka?e "ro?ni izra?un" porabe. <_<

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Napisano

Pr men ta Bossov test ne deluje.... Enih 3 al pa 4 tiso? km sem imel nonstop pr?gano trenutno porabo, vozil tko, da sem ve?krat spustil gas, vedno mi je padla trenutna poraba na nulo. Tko da dvomim, da sem spregledal prav vseh cca 10 regeneracij...

 

Saj se je ?koda sekirat. ?e bo peljalo bo, ?e ne bomo pa prodal. Zaenkrat nimama nekih extremnih problemov, res pa sem pri?akoval porabo vsaj cca pol litra ni?jo (je blizu 7 l, recmo 6,8 ali 6,9)

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Sam tudi nikoli nisem opazil regeneracije. Pojavlja se mi vpra?anje ali se sploh dogaja, ?e pa delam relacije in saje itak zgorijo ?e sproti. To te?avo imajo po mojem tisti, ki se fr?kajo po par km.

 

Mikimiska: tudi pri meni je poraba taka. O?itno, da je pri teh avtih pri?akovati okrog 6 nerealno.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Sam tudi nikoli nisem opazil regeneracije. Pojavlja se mi vpra?anje ali se sploh dogaja, ?e pa delam relacije in saje itak zgorijo ?e sproti. To te?avo imajo po mojem tisti, ki se fr?kajo po par km.

 

Mikimiska: tudi pri meni je poraba taka. O?itno, da je pri teh avtih pri?akovati okrog 6 nerealno.

 

 

?ist mo?no to z regenaracijo... kaj pa vem.

 

Hja, glede porabe.. avto ima 1,6 tone in ni primerljiv z nekim golfom in njegovo nizko porabo.

 

Res pa je, da mora? za 6,5 skoraj ?arati. ?e bi imel tempomat brezkompromisno na 140 ali 150 bi vidu hudi?a okol 7.5 al pa celo 8 litrov, brrrr

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

?ist mo?no to z regenaracijo... kaj pa vem.

 

Hja, glede porabe.. avto ima 1,6 tone in ni primerljiv z nekim golfom in njegovo nizko porabo.

 

Res pa je, da mora? za 6,5 skoraj ?arati. ?e bi imel tempomat brezkompromisno na 140 ali 150 bi vidu hudi?a okol 7.5 al pa celo 8 litrov, brrrr

 

Tempomat NI ?parovna zadeva, vsaj po mojih testiranjih ne. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tempomat NI ?parovna zadeva, vsaj po mojih testiranjih ne. :ne vem:

 

Zadnje ?ase uporabo tempomata priporo?ajo kot na?in var?evanja z gorivom. Motorevija, v?eraj na POP TV... Meni se ne da s tem ukvarjat, bi bilo pa logi?no, da elektronika zna stvar bolje uravnavat kot pa noga. :ne vem:

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Napisano

Zadnje ?ase uporabo tempomata priporo?ajo kot na?in var?evanja z gorivom. Motorevija, v?eraj na POP TV... Meni se ne da s tem ukvarjat, bi bilo pa logi?no, da elektronika zna stvar bolje uravnavat kot pa noga. :ne vem:

 

Kakor pri komu, pri meni na ?alost ne, niti pri fotrovem traktor?ku in niti pri mojem po?iralcu bencina. :ne vem:

 

Tist na POP-u sem tudi jaz videl, najbolj butasta je ta da so se po avtocesti vozili 100 km/h, mater kolk je omejitev ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kakor pri komu, pri meni na ?alost ne, niti pri fotrovem traktor?ku in niti pri mojem po?iralcu bencina. :ne vem:

 

Tist na POP-u sem tudi jaz videl, najbolj butasta je ta da so se po avtocesti vozili 100 km/h, mater kolk je omejitev ?

 

Samo res. 100km/h po avtocesti z osebnim avtom je ?e skoraj ogro?anje prometa. Vsaj tko so meni pred leti tupili v glavo v avto?oli... :P Se pa vse spreminja... :blink:

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Napisano

Zadnje ?ase uporabo tempomata priporo?ajo kot na?in var?evanja z gorivom. Motorevija, v?eraj na POP TV... Meni se ne da s tem ukvarjat, bi bilo pa logi?no, da elektronika zna stvar bolje uravnavat kot pa noga. :ne vem:

 

Po lastnih izku?njah lahko to zanikam. Po tiso?ih prevo?enih km po AC po celi Evropi (z in brez tempomata) lahko potrdim, da je poraba ob uporabi tempomata nekoliko ve?ja, ?e posebej pri bolj "razgibanih" terenih. Je pa res, da je prometni tok bolj teko?. ?e namre? plin sam regulira?, prihaja do ve?jih nihanj hitrosti in posledi?no tudi manj teko?ega prometnega toka. Meni se recimo pri nas konstantno dogaja, da te nek frajer prehiti, potem se nalima pred mene, hitrost pa mu pri?ne upadati. Nato ga prehiti? in nazaj na tempomat, ?ez 5 minutu pa ista zgodba.

Napisano

Po lastnih izku?njah lahko to zanikam. Po tiso?ih prevo?enih km po AC po celi Evropi (z in brez tempomata) lahko potrdim, da je poraba ob uporabi tempomata nekoliko ve?ja, ?e posebej pri bolj "razgibanih" terenih. Je pa res, da je prometni tok bolj teko?. ?e namre? plin sam regulira?, prihaja do ve?jih nihanj hitrosti in posledi?no tudi manj teko?ega prometnega toka. Meni se recimo pri nas konstantno dogaja, da te nek frajer prehiti, potem se nalima pred mene, hitrost pa mu pri?ne upadati. Nato ga prehiti? in nazaj na tempomat, ?ez 5 minutu pa ista zgodba.

 

Celo v navodilih avta va mpise, da tempomat VECA porabo, saj ce se vozite 60 in je v avtomatu 90 bo ob vklopu tempomata avto pospeseval s polnim plinom do 90

 

Lepo pise da do zeljene hitrosti vozis zmerno in sele ob hitrosti 90 vklopis tempomat, vse ostalo ZRE ko svinja.....

 

In obratno, s tempomatom ne bremza masina...!!!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ma?ina lepo zavira tudi z vklopljenim tempomatom razen ?e je klanec prehud.

 

Je pa res, da s tempomatom se poraba POVE?UJE in to predvsem zaradi tega, ker tempomat sku?a dr?ati enakomerno hitrost tako, da konstantno dodaja in odvzema plin. To ni var?no saj enakomeren pritisk na stopalki za plin omogo?a manj?o porabo.

 

Razlika je cca 1-2 deci na 100km v ?kodo tempomata, tako da ga jaz relativno redko uporabljam.

 

 

So pa danes na POP TV spet prodajali idiotizme in kotalili bu?e, ?e? da Prius porabi 4,1 litra goriva kar je ?ISTA LA?. Sploh pa PRius porabi na odprti cesti skoraj toliko kot kateri koli drugi avto z isto mo?nim motorjem. Pri ostri vo?nji po ovinkih pa je celo po?re?nej?i od marsikaterega klasi?nega bencinarja s precej ve? konji, da o dieslih sploh ne bi razglabljal.

 

Edino kjer se Prius izka?e je stroga mestna vo?nja in ta avto bi morali ljudje kupovati le in samo iz tega naslova. ?e dobro, da pridno omenjajo samo porabo in izpust CO2 iz auspuha. Kaj ko bi kdo pogledal, koliko CO2-ja pa se izpusti v zrak pri izdelavi akumulatorjev za ta avto - to je ?ele katastrofa. Po nekem izra?unu se ?ele pri 150.000 prevo?enih km skupni izpust CO2 (izdelava+poraba) izena?i z klasi?nim bencinskim avtom.

 

No ja kaj ?mo- pop tv pa? tolk dale? v raziskovanju ne se?e ... ?alost pa? glaven da smo senzacionalisti?ni pa ?etudi prikrivamo in la?emo, a ne ;)

 

:hohoho::hohoho:

33112_1.png

Napisano

Kaj ko bi kdo pogledal, koliko CO2-ja pa se izpusti v zrak pri izdelavi akumulatorjev za ta avto - to je ?ele katastrofa. Po nekem izra?unu se ?ele pri 150.000 prevo?enih km skupni izpust CO2 (izdelava+poraba) izena?i z klasi?nim bencinskim avtom.

 

No ja kaj ?mo- pop tv pa? tolk dale? v raziskovanju ne se?e ... ?alost pa? glaven da smo senzacionalisti?ni pa ?etudi prikrivamo in la?emo, a ne ;)

 

:hohoho::hohoho:

 

Isto je z var?nimi ?arnicami doma, pri izdelavi 1 var?ne porabijo energije kot bi izdelali 6 navadnih, kje je tukaj logika ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ma?ina lepo zavira tudi z vklopljenim tempomatom razen ?e je klanec prehud.

 

 

Ne glih, zavira lep?e ce saltas v visjo....takrat pa se izklopi tempomat....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne glih, zavira lep?e ce saltas v visjo....takrat pa se izklopi tempomat....

 

Govorim o AC-jih... tam so klanci zmerni in lahko motor dovolj zavira pri hitrosti 130km/h. Za vse ostale ceste v Slo pa tempomat itak ni primeren, ker ma? z njim ve? dela kot, ?e je izklopljen.

33112_1.png

Napisano

a je mogo?e kdo z Mazda5 CD110 TE letnik 2008 dobu vpoklic? kdo ve za koga?

 

Vem, da nisi tega vpra?al, pa ti bom vseeno odgovoril - jaz ga za CD110 TX letnik 2008 nisem dobil (?e) :D .

Kakor pa sem razumel iz drugih postov, imajo letniki od 2008 dalje to ?e v osnovi porihtano... ?e lahko temu re?e? porihtano.

Zaradi var?evanja z elektroni smo odstranili preostali del va?ega podpisa.

Napisano

Hm...DPF....

Pred tednom sem dobil novi SW po vpoklicu....

in v soboto sem dal 100? za menjavo olja in en teden mimo cca.500km..90% AC..

in olje spet za centimeter nad maksimumom....

5 mesecev ?ofer mazde in razo?aran do konca....

?e sploh obstaja re?itev razen parkiranja na odpad...??

Napisano

Hm...DPF....

Pred tednom sem dobil novi SW po vpoklicu....

in v soboto sem dal 100? za menjavo olja in en teden mimo cca.500km..90% AC..

in olje spet za centimeter nad maksimumom....

5 mesecev ?ofer mazde in razo?aran do konca....

?e sploh obstaja re?itev razen parkiranja na odpad...??

 

Kupit premium zanmko(?vaba), al pa tolk ?asa te?it na servisu, da ti na koncu oni odstranijo ta kli?ev filter. Je pa vedno izbira da gre? na bencinarja in problem enostavno izgine.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Hm...DPF....

Pred tednom sem dobil novi SW po vpoklicu....

in v soboto sem dal 100? za menjavo olja in en teden mimo cca.500km..90% AC..

in olje spet za centimeter nad maksimumom....

5 mesecev ?ofer mazde in razo?aran do konca....

?e sploh obstaja re?itev razen parkiranja na odpad...??

 

Kateri letnik ima?? Katero ma?ino?

To je podobno kot pri Btrafeli. Ni problem SW, ampak neki druzga ne dela. Kak?en senzor ali kaj drugega. Vztrajaj, da najdejo napako. Evo v?eraj sem govoril s ?efom enega ve?jega Oplovega servisa. Prej?nji teden so na eni Zafiri menjali cel sistem. Problemi so povsod... Jeb.. tehniko... :angry::angry::angry:

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Napisano

Kateri letnik ima?? Katero ma?ino?

To je podobno kot pri Btrafeli. Ni problem SW, ampak neki druzga ne dela. Kak?en senzor ali kaj drugega. Vztrajaj, da najdejo napako. Evo v?eraj sem govoril s ?efom enega ve?jega Oplovega servisa. Prej?nji teden so na eni Zafiri menjali cel sistem. Problemi so povsod... Jeb.. tehniko... :angry::angry::angry:

 

Letnik 2006....CD143ps

hja o?itno res...?lovek bi mislo kupi novej?i avto manj problemov ampak....

grem v petek na servis pa da jim j.... mater ?e ne e?ijo nekaj...:)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Veš prodajalec v salonu propagira tisto kar mu šefi naročijo....  Na servisu izveš tisto kaj je res boljše in kje so kake težave in kje jih je mogoče preprečit, da motor dolgo lepo prede.... 
    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.