Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Sem nov lastnik mazde 6 120 km, l.05

Problem je v tem, da je avto zelo len do 3000 obratov, ?e posebej v 1. in 2 brzini ne posko?i. Kasneje sicer dose?e visoko hitrost vendar imam ob?utek, da ji manjka precej mo?i.

Zanima me kaj bi lahko bilo narobe

Spra?ujem, kak?ni so znaki okvare turbine, in morebitne serijske napake tega letnika.

Zelo vesel bom va?ih odgovorov in pomo?i.

Napisano

izgleda, da ti je sel merilec pretoka zraka...

meni so ga zamenjali pod garancijo mogoce bojo tudi tebi

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Sem nov lastnik mazde 6 120 km, l.05

Problem je v tem, da je avto zelo len do 3000 obratov, ?e posebej v 1. in 2 brzini ne posko?i. Kasneje sicer dose?e visoko hitrost vendar imam ob?utek, da ji manjka precej mo?i.

Zanima me kaj bi lahko bilo narobe

Spra?ujem, kak?ni so znaki okvare turbine, in morebitne serijske napake tega letnika.

Zelo vesel bom va?ih odgovorov in pomo?i.

 

Cevke okrog ohi?ja zra?nega filtra ali pa tista 2 ventila ki sta blizu ohi?ja in sta pritrjena na hladilnik.

Dobro poglej te cevke, lahko je kaka sneta ali pa po?ena.

Verjetno avto tudi bolj "kadi" ko t je normalno, sploh ko ga "pohodi?" ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Cevke okrog ohi?ja zra?nega filtra ali pa tista 2 ventila ki sta blizu ohi?ja in sta pritrjena na hladilnik.

Dobro poglej te cevke, lahko je kaka sneta ali pa po?ena.

Verjetno avto tudi bolj "kadi" ko t je normalno, sploh ko ga "pohodi?" ?

 

Najlep?a hvala 'YavarYe X6V6'

res je bila cevka staknjena, na mazdinem servisu pa so mi s prve rekli da je ?la turbina in da bo moj stro?ek cca 2500 EUR???????

Neverjetno, katastrofa, ?eprav sumim, ker namre? sta se mehanik in prodajalec peljala z avtom in sigurno sta vedela za zgodbo o cevki.

No hvala bogu na svetu so ?e po?tenjaki kot ti.

Ob priliki pivi?ka

Napisano

Najlep?a hvala 'YavarYe X6V6'

res je bila cevka staknjena, na mazdinem servisu pa so mi s prve rekli da je ?la turbina in da bo moj stro?ek cca 2500 EUR???????

Neverjetno, katastrofa, ?eprav sumim, ker namre? sta se mehanik in prodajalec peljala z avtom in sigurno sta vedela za zgodbo o cevki.

No hvala bogu na svetu so ?e po?tenjaki kot ti.

Ob priliki pivi?ka

 

Sej so tudi na kak?nem servisu ?e po?tenjaki...ali jih ni ve?? :aaaaa:

 

 

Napisano

Najlep?a hvala 'YavarYe X6V6'

res je bila cevka staknjena, na mazdinem servisu pa so mi s prve rekli da je ?la turbina in da bo moj stro?ek cca 2500 EUR???????

Neverjetno, katastrofa, ?eprav sumim, ker namre? sta se mehanik in prodajalec peljala z avtom in sigurno sta vedela za zgodbo o cevki.

No hvala bogu na svetu so ?e po?tenjaki kot ti.

Ob priliki pivi?ka

 

Si tam nekje 5-6 v zadnji 2 mesecih z to te?avo, vsem so hoteli zamenjat pol motorja, pol smo pa malo po?ekirali pri ok delujo?i 6ki, kaj se zgodi, ?e kako cevko dol ruknemo in tako odkrili, kaj je narobe.

Je pa to samo pri traktoristih(beri dizlih).

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Najlep?a hvala 'YavarYe X6V6'

res je bila cevka staknjena, na mazdinem servisu pa so mi s prve rekli da je ?la turbina in da bo moj stro?ek cca 2500 EUR???????

Neverjetno, katastrofa, ?eprav sumim, ker namre? sta se mehanik in prodajalec peljala z avtom in sigurno sta vedela za zgodbo o cevki.

No hvala bogu na svetu so ?e po?tenjaki kot ti.

Ob priliki pivi?ka

 

Daj povej na katerem servisu si bil, da bomo drugi pozorni!!
Napisano

Najlep?a hvala 'YavarYe X6V6'

res je bila cevka staknjena, na mazdinem servisu pa so mi s prve rekli da je ?la turbina in da bo moj stro?ek cca 2500 EUR???????

Neverjetno, katastrofa, ?eprav sumim, ker namre? sta se mehanik in prodajalec peljala z avtom in sigurno sta vedela za zgodbo o cevki.

No hvala bogu na svetu so ?e po?tenjaki kot ti.

Ob priliki pivi?ka

 

Pa to ne more? verjet... :whatever:

Tudi mene je YavarYe X6V6 ?e re?il konkretnega stro?ka (sklopka) :rispekt::rozico:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

Pa to ne more? verjet... :whatever:

Tudi mene je YavarYe X6V6 ?e re?il konkretnega stro?ka (sklopka) :rispekt::rozico:

 

Pa kaj ?e ? <_<

 

:D:D:D

 

Daj povej na katerem servisu si bil, da bomo drugi pozorni!!

 

Ni bil na servisu, js sem mu povedal. :D

 

 

Ob priliki pivi?ka

 

Ok, samo jaz NE pijem ni? z alkoholom, pira pa tud brez ne.

Kaj pa sedaj ?

 

:pepsi: ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pa kaj ?e ? <_<

 

:D:D:D

Ni bil na servisu, js sem mu povedal. :D

Ok, samo jaz NE pijem ni? z alkoholom, pira pa tud brez ne.

Kaj pa sedaj ?

 

:pepsi: ?

 

 

sramezljivsramezljiv:pepsi:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

 

Ni bil na servisu, js sem mu povedal. :D

 

 

ja valda, da mu nisi ti povedal, da je turbina fu?... :D vpra?anje je bil za servis, kjer so mu povedali, da naj odkarta 2.500? ... za tega bi radi zvedeli, da se jih lahko ognemo v ?irokem loku ;)

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po statistiki ADAC-a mazdi 3 in cx-30 nista med najbolj zanesljivimi avti v svojem razredu (spodnji srednji razred). Ta dva modela, registrirana v letih 2019 in 2020, sta bila v Nemčiji med bolj kvarljivimi modeli. ADAC-ova analiza zajema vozila, registrirana od 2015 do 2022. Mazda cx-30, ki je na trg prišla 2019, se je v zadnjih dveh letih izboljšala (spada med povrečno zanesljiva vozila), medtem ko so za mazdo 3 podatki na voljo le do leta 2020. Presenetljivo je, da se leta 2019 pri tem modelu zgodil velik preobrat, saj je od zanesljivega oziroma zelo zanesljivega zdrsnil med kvarljive oziroma celo zelo kvarljive avte. Več na spodnji povezavi. ADAC Pannenstatistik 2025: Sind Elektroautos zuverlässiger? WWW.ADAC.DE Die Bilanz der ADAC Pannenhilfe zeigt, welche Pkw am häufigsten...   Počasi bom svojo cx-30 vozil dve leti. Do sedaj nisem imel kakšnih težav in upam, da tako tudi ostane. Z avtom sem glede na razmerje med nakupno ceno ter opremo in kakovostjo, ki jo nudi, zelo zadovoljen. Tudi nad porabo se ne morem pritoževati. Skratka, priporočam.
    • Slivka, prid ti raje v Moravče. Potem probaj v kakšni oštariji zamijavkat. Boš ti videl enga adrenalinskega parka. 
    • Upam od našega mehanika...verjetno bo popust ali gratis premontaža felten z zimskimi gumami gor 😉😁😄😄😄 Ej...se opravičujem nisem prej videl ti pošljem zs 😁
    • Pol maš pa še take scene:   https://www.rtvslo.si/lokalne-novice/dolenjska/namesto-nove-postavili-iztroseno-vetrno-elektrarno/753159  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.