Skoči na vsebino

mazda 6 slabo potegne


Priporočeno sporočilo

Sem nov lastnik mazde 6 120 km, l.05

Problem je v tem, da je avto zelo len do 3000 obratov, ?e posebej v 1. in 2 brzini ne posko?i. Kasneje sicer dose?e visoko hitrost vendar imam ob?utek, da ji manjka precej mo?i.

Zanima me kaj bi lahko bilo narobe

Spra?ujem, kak?ni so znaki okvare turbine, in morebitne serijske napake tega letnika.

Zelo vesel bom va?ih odgovorov in pomo?i.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem nov lastnik mazde 6 120 km, l.05

Problem je v tem, da je avto zelo len do 3000 obratov, ?e posebej v 1. in 2 brzini ne posko?i. Kasneje sicer dose?e visoko hitrost vendar imam ob?utek, da ji manjka precej mo?i.

Zanima me kaj bi lahko bilo narobe

Spra?ujem, kak?ni so znaki okvare turbine, in morebitne serijske napake tega letnika.

Zelo vesel bom va?ih odgovorov in pomo?i.

 

Cevke okrog ohi?ja zra?nega filtra ali pa tista 2 ventila ki sta blizu ohi?ja in sta pritrjena na hladilnik.

Dobro poglej te cevke, lahko je kaka sneta ali pa po?ena.

Verjetno avto tudi bolj "kadi" ko t je normalno, sploh ko ga "pohodi?" ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Cevke okrog ohi?ja zra?nega filtra ali pa tista 2 ventila ki sta blizu ohi?ja in sta pritrjena na hladilnik.

Dobro poglej te cevke, lahko je kaka sneta ali pa po?ena.

Verjetno avto tudi bolj "kadi" ko t je normalno, sploh ko ga "pohodi?" ?

 

Najlep?a hvala 'YavarYe X6V6'

res je bila cevka staknjena, na mazdinem servisu pa so mi s prve rekli da je ?la turbina in da bo moj stro?ek cca 2500 EUR???????

Neverjetno, katastrofa, ?eprav sumim, ker namre? sta se mehanik in prodajalec peljala z avtom in sigurno sta vedela za zgodbo o cevki.

No hvala bogu na svetu so ?e po?tenjaki kot ti.

Ob priliki pivi?ka

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najlep?a hvala 'YavarYe X6V6'

res je bila cevka staknjena, na mazdinem servisu pa so mi s prve rekli da je ?la turbina in da bo moj stro?ek cca 2500 EUR???????

Neverjetno, katastrofa, ?eprav sumim, ker namre? sta se mehanik in prodajalec peljala z avtom in sigurno sta vedela za zgodbo o cevki.

No hvala bogu na svetu so ?e po?tenjaki kot ti.

Ob priliki pivi?ka

 

Sej so tudi na kak?nem servisu ?e po?tenjaki...ali jih ni ve?? :aaaaa:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najlep?a hvala 'YavarYe X6V6'

res je bila cevka staknjena, na mazdinem servisu pa so mi s prve rekli da je ?la turbina in da bo moj stro?ek cca 2500 EUR???????

Neverjetno, katastrofa, ?eprav sumim, ker namre? sta se mehanik in prodajalec peljala z avtom in sigurno sta vedela za zgodbo o cevki.

No hvala bogu na svetu so ?e po?tenjaki kot ti.

Ob priliki pivi?ka

 

Si tam nekje 5-6 v zadnji 2 mesecih z to te?avo, vsem so hoteli zamenjat pol motorja, pol smo pa malo po?ekirali pri ok delujo?i 6ki, kaj se zgodi, ?e kako cevko dol ruknemo in tako odkrili, kaj je narobe.

Je pa to samo pri traktoristih(beri dizlih).

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najlep?a hvala 'YavarYe X6V6'

res je bila cevka staknjena, na mazdinem servisu pa so mi s prve rekli da je ?la turbina in da bo moj stro?ek cca 2500 EUR???????

Neverjetno, katastrofa, ?eprav sumim, ker namre? sta se mehanik in prodajalec peljala z avtom in sigurno sta vedela za zgodbo o cevki.

No hvala bogu na svetu so ?e po?tenjaki kot ti.

Ob priliki pivi?ka

 

Daj povej na katerem servisu si bil, da bomo drugi pozorni!!
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najlep?a hvala 'YavarYe X6V6'

res je bila cevka staknjena, na mazdinem servisu pa so mi s prve rekli da je ?la turbina in da bo moj stro?ek cca 2500 EUR???????

Neverjetno, katastrofa, ?eprav sumim, ker namre? sta se mehanik in prodajalec peljala z avtom in sigurno sta vedela za zgodbo o cevki.

No hvala bogu na svetu so ?e po?tenjaki kot ti.

Ob priliki pivi?ka

 

Pa to ne more? verjet... :whatever:

Tudi mene je YavarYe X6V6 ?e re?il konkretnega stro?ka (sklopka) :rispekt::rozico:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa to ne more? verjet... :whatever:

Tudi mene je YavarYe X6V6 ?e re?il konkretnega stro?ka (sklopka) :rispekt::rozico:

 

Pa kaj ?e ? <_<

 

:D:D:D

 

Daj povej na katerem servisu si bil, da bomo drugi pozorni!!

 

Ni bil na servisu, js sem mu povedal. :D

 

 

Ob priliki pivi?ka

 

Ok, samo jaz NE pijem ni? z alkoholom, pira pa tud brez ne.

Kaj pa sedaj ?

 

:pepsi: ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa kaj ?e ? <_<

 

:D:D:D

Ni bil na servisu, js sem mu povedal. :D

Ok, samo jaz NE pijem ni? z alkoholom, pira pa tud brez ne.

Kaj pa sedaj ?

 

:pepsi: ?

 

 

sramezljivsramezljiv:pepsi:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Ni bil na servisu, js sem mu povedal. :D

 

 

ja valda, da mu nisi ti povedal, da je turbina fu?... :D vpra?anje je bil za servis, kjer so mu povedali, da naj odkarta 2.500? ... za tega bi radi zvedeli, da se jih lahko ognemo v ?irokem loku ;)

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.