Skoči na vsebino

M6 in Japan

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zakaj je nova Mazda 6 2.0 na Japonskem 18.400 eur? Pri nas pa tako drago...

Pa v Ameriki 13.400 eur !!! :( Zakaj....???

 

Verjetno so cene brez dajatev.. U$ cene so ponavadi brez davkov, ker ima vsaka zvezna drzava svojo stopnjo obdavcitve... Mogoce je na japonskem tudi tako... :)

 

Pri nas je tudi "samo" 17.900 ? :danzoman:

 

Objavljena slika

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Predvsem pa tudi zaradi ?U dodatnih visokih ekolo?kih stro?kov, ve?jega stro?ka prevoza ipd. ipd.. V ameriki je cena z taxo od 14k? naprej. Iste so cene v avstraliji. Vidi se da smo evropejci zajebani z ekologijo, dizli ipd. ipd.... Saj morajo bolj kot ne dizle razvijati predvsem za na? trg (na japonskem je vo?nja dizla v centru mesta strogo prepovedana), potem pa te ravojne stro?ke poravnajo na na?em trgu. Sicer pa nabavna cena za nas ni toliko vi?ja kot za ostale trge.

Pa tudi v prodaji je velika razlika. V enem mescu se na drugih trgih proda skoraj toliko mazd ko pri nas v celem letu. Zato tudi pri nas verjetno nikoli nebomo vidli "tunerjev", ki so specializirani za mazdo. Recimo v avstraliji in na japonskem (deli so raz?irjeni tudi v usa) je zelo poznana zadeva autoexe parts, ki pa bi v EU zaradi na?e zagledanosti v doj?ewagne, izumrla ?as posla.

 

 

 

 

 

lp, ale?.

mazda_banner.jpg
Napisano

Mazda ima svojo fabrko tud v ameriki, zato so cene tolk nizje, pa ?e po prera?unu $ v ? pride do razlike.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pojdite gledat nem?ki in avstrijski cenik, kjer so vsaj dobrih 2000 EUR dra?je kot pri nas. :blink:

 

Potem je pa fora ?e v uvoznih kvotah za EU, ker je Mazda "made in Japan" in kot taka za EU tuj izdelek.

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Napisano

Mazda ima svojo fabrko tud v ameriki, zato so cene tolk nizje, pa ?e po prera?unu $ v ? pride do razlike.

 

To?no tako.Mazde 6 za ameri?ko tr?i??e izdelujejo eksluzivno v Ameriki (razen MPS-ke).

Zato tudi imajo iste barve kot Fordi-so namre? identi?ne in jih izdelujejo v teh fabrikah.

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ma ne zgleda neki baš
    • VID-20251005-WA0000.mp4     Saj bi bilo blazno smešno, če ne bi bilo tako prekleto resnično...
    • Za foro se bom pa res lotil. Pa kdo naj še preveri, če sem se prav lotil.   Najprej sem vprašal strica Googla. Sem dobil odgovor, da porabi manj kot 3 litre na osebo na 100 km...   Nato sem se lotil poenostavljenega postopka:  A-380 ima domet 15.700 km. A-380 ima 323.546 litrov velik rezervoar. To pomeni, da pokuri 2.060 litrov na 100 km. Praviš, da gre notri 800 potnikov. Torej pokuri 2,5 litra na 100 km na potnika.   Naš FucksWagen je do zdaj prevozil 64.675 km in pokuril 4.107,91 litrov goriva, kar pomeni 6,3 litra na 100 km.  Pelje pa 7 potnikov. Torej pokuri 0,91 liter na 100 km na potnika.     Poskusimo zdaj z bolj zakompliciranim načinom:   A-380 pokuri 190 kg/min.   A-380 uporablja posebno gorivo, v Evropi se ga dobi pod oznako JET A-1. Teža goriva je 0,84 kg na liter.   To pomeni, da A-380 pokuri 226,19 litra na minuto.   Če se do sem nisem zmotil, to pomeni, da na uro pokuri 13.571 litra goriva.   Potovalna hitrost tega letala je 903 km/h.    Torej moram litre deliti s kilometri in množiti s 100, da dobim porabo v litrih na 100 km. Se pravi: 13.571 moram deliti s 903 in množiti s 100. Dobim 1.502 litra na 100 km. Ampak to je v letu na potovalni višini. Pri vzletu pokuri krepko več. Pa zanemarimo to...   A-380 ima tri različne razporeditve in število sedežev od 525 do 853 (en model ima 525 sedežev, en model ima 644 sedežev, en model ima 853 sedežev).    Torej ima porabo med 1,7 in 2,8 litra na 100 km na osebo. Kot omenjeno, naš FucksWagen pokuri 0,91 liter na 100 km na osebo...             Zdaj pa poglejmo še v drugo smer. Avto te vozi tja, kamor moraš iti: v službo, v trgovino, pelješ otroke v vrtec,... Letalo praviloma vozi turiste na počitnice. Torej nekam, kamor ni nujno, kajti na počitnice greš načeloma lahko tudi kam bližje... Kar se tega tiče, imam eno precej zanimivo "anekdoto"... Ko sem še delal v bolnici, smo enkrat klepetali o dopustih in kje je kdo bil. Eden je bil na Jamajki, eden je bil v Avstraliji in eden je bil na Bahamih. In je vsak opisoval kje je bil in kako je bilo. Na koncu vprašajo še mene in začnem opisovat, da smo bili po Prlekiji in Prekmurju in da smo šli z brodom čez Muro. Pa en model vpraša kje je ta brod. Se začnem smejat, da če je brod čez Muro da najbrž ni na Dravi. Pa možakar malo užaljen malo drugače vpraša: Sava teče po diagonali čez Slovenijo. Soča teče tu, skozi Gorico. Kolpa je na meji med Slovenijo in Hrvaško. Drava teče skozi Maribor. Kje pa teče Mura? Kje izvira in kam se izliva? Na koncu ugotovim, da vsi trije možakarji tega niso vedeli. Potovali po Jamajki, po Avstraliji, po Bahamih, a ne poznajo pa Slovenije... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.