Skoči na vsebino

Tip ALU-plati??

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav vsem! :vesel:

 

Ker je pr bajti nova igra?ka...Suzuki Vitara, za mal offroada :bravo: ,...mam tudi pri tem en problem?ek.

In sicer:

 

Plati??e na rezervni gumi je ?ist navadno...jekleno, tista "oblekca", ki je pa ?ez, pa je premajhna, ker je kolo ve?je dimenzije in ubija izgled.

 

Da bi zadev?na lep?e izgledala, bi rad kupil enako plati??e, kot so na kolesih. (?e je to seveda mo?n, kupit samo eno)

 

I??em po netu, po galerijah in nevem ?em ?e vsem, pa ni? ne najdem.

Vedn mi me?e ven naslove in povezave za Mille Miglia-relly, ker je pa? tudi znamka plati?? taka...?ment! :whatever:

 

Pi?e kje na plati??u tip...ala...1000 Miglia "xy"? Da bi vedel iskat naprej?

 

Pa ?e sem ?e tu...kje bi lahko dobil tiste mre?ice za zadnje lu?ke?...ker zdaj sploh ne izgleda <_<

 

Lep dan vsem prisotnim in odsotnim, ki so v svojem svetu :P in hvala za odgovor oz. info.

 

PS.: Ja, vem...tud Suzuki forum je (?e vpra?u)

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pogovarjamo se o indeksu 96 in ne 98. Za njegov tip uporabe je to najbolj primeren indeks, ker pač 92 je premalo, čeprav z nekoliko domišljije je znotraj gabaritov. Fak sem šel zdajle prav pogledat na splet in je za Ford Tourneo Connect (sej upam, da sem si zapomnil pravi model, ker pod Fukswagen iskalnik ne najde nič 🤣) homologiran nosilni index 96. Torej ne vem od kod zdaj ta problem, sej pnevmatik s tem indeksom ni malo.   Glede udobja sem pa že napisal, da če pretiravaš z nosilnostjo, se udobje zmanjšuje. Zato ga sam osebno ne bi sral z indeksom višjim od 96, ampak homologacijo pa naj popravijo, ker sigurno ni homologiran za indeks 100.   Še beseda, dve o hitrostnem indeksu. Če iščeš vzporednost z nosilnim indeksom, bi bilo po tvoji logiki dovolj hitrostni indeks H (210km/h), ampak dajo gor pa V (240km/h) ravno zato, da je rezerva, ker po kakem klancu navzdol bi taka Mazda šla lahko tudi 240km/h. In kaj bi se zgodilo z gumami z indeksom do 210km/h pri hitrosti 240km/h? Ja lahko bi gumo tudi raztrgalo, čeprav je to silno malo možnosti, ampak ni za reskirat.   Vzporednica s @Slivka je pa taka, da sem 100% prepričan, da pred vsako vožnjo, ko naloži vse potrebno in celo družino v avto, da ne gre avta doma tehtat. Torej se lahko zgodi, da gre čez zgornjo omejitev nosilnosti. Ni prav, se pa zgod. Zato morajo biti rezerve tako v konstrukciji vozila kot v pnevmatikah.    Tudi izračun 4xnosilnost gume ni pravi, ker 50:50 razdelitve mase maksimalno obteženega vozila ne boš nikoli dosegel.    
    • Cenej bo gorivo.... 😁
    • Bo prva danes.... 🤗😉
    • Upam, da ne doživim kakšnega "bananja" s strani administratorjev...    
    • Ma ne nasedajte, to mora biti narejeno s pomočjo umetne unteligence in je zgolj za zavajanje ljudi in odvračanje kupcev. To zagotovo počnejo tisti, ki bi radi uničili znamko Mazda pa jih hočejo očrnit.   Tu na tem forumu smo neštetokrat prebrali, da so bee eee een ... ... ... ... ... Torej, da so ne-dizli najtrpežnejši in najneuničljivejši motorji, kar so jih kdaj izdelali in da take stvari se dogajajo zgolj dizlom. A motor na posnetku pa ni dizel...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.