Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

mam mazdo 6 dizel 2.0 136 konjev.Pojavlja pa se naslednji problem:zjutraj ko ?tartam in se peljem avto pri 2 tiso? obratih ne potegne kot bi moral.kot da se nebi vklopila turbina.Pol pa se ustavim ,avto ugasnem in znova pri?gem pa spet vredu dela.A je ?e kdo imel podoben problem.

Napisano

Saj to je normalno, ko je avto hladen, da elektronika ne dovoli mo?na pospe?evanja. Takoj ko je pa olje dovolj ogreto bi moralo biti pa vse v redu.

33112_1.png

Napisano

mam mazdo 6 dizel 2.0 136 konjev.Pojavlja pa se naslednji problem:zjutraj ko ?tartam in se peljem avto pri 2 tiso? obratih ne potegne kot bi moral.kot da se nebi vklopila turbina.Pol pa se ustavim ,avto ugasnem in znova pri?gem pa spet vredu dela.A je ?e kdo imel podoben problem.

 

Ko ?tarta? z mrzlim motorjem itak ne sme? terat na obrate ma?ine.Lepo po?asi in z lahkoto,dokler se ne ogreje. ;)

 

 

Napisano

?e sumi? na kaj resnega, predlagam, da proba? na servisu preverit, druga?e pa jaz osebno prvih 5 minut tako poleti kot pozimi avto vozim max. do 2000 RPM... na AC tja do 2200...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

saj ne da bi ga v neke obrate teral,nasploh nima neke mo?i,kar se tudi v hrib ?uti da se mora? eno prestavo ni?je pelati kot normalno.?e pa ga pusti? prej laufati eni pet deset minut pa gre normalno.Mogo?e pa ?e res nisem navajeni na dizla ker je to moj prvi dizel.Samo ?udno pa je to da v?asih tudi par kilometrov ko je ?e ma?ina na delovni temparaturi ?e nima tistega pope?ka,pol pa se ustavi? ,avto ugasne? in ponovno v?ge? pa je ?ist druga pesem.Pa pred kratkim sem ga mel pri mehaniku da mi je menjal elektri?no ?obo pa je rekel da zdaj avto dela kot ura.Tak da ne vem.Upam da nebo spet kaki veki stro?ek kot ?oba,ki obupno stane.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, kupil volume control pred 5 leti. 4x tedensko se prešteka vhod. Navadni audio jack.   In je šumelo na čase. Prvo sem menjal kabl vhodni, ker ni pomagalo, sem razstavil. Audio jack je imel dva lota počena. Sem polotal.   Seveda je ta Volume control kitajc, delan za EU firmo. Pač ni garancije, ker je 3 leta, pa daj kupit novega.   Imel sem walkman-e, discman-e, ki so preživeli nošjo in tisoče krat vtikanj in ni lot počil.   In to meni vse pove o naših prijateljih.
    • Ko je govora o kitajcih...nič ne rečem...samo omenil bi rad...poprodajna oskrba-servis,dobavljivost rezervnih delov,cene le teh,garancija,čas do dobave rezervnega dela itd... Ker ne kupiš le artikla,ampak tudi poprodajno oskrbo.
    • A ti pa glavo v pesek, al kako se gre ta igrica? Sam eno stvar mi povej pa bodi pošten... a si upaš zdajle kupit 2-3 leta star kitajski avto? Kaj pa toliko star japonski, evropski, korejski? 
    • Recimo ,če že govorimo o Kitajcih. Kolega iz banda se ubada z brizganjem plastike. Do sedaj je imel vedno ali italijanske ali nemške stroje. Sedaj je dobil odlično ponudbo neke Kitajske firme za tretjino cene kot so te evropske.Res je bil do tega  skeptičen (do vsega kitajskega) a sedaj, po le dveh mesecih uporabe pravi,da je stroj vesoljsko leto pred temi evropskimi. Dela tišje, hitreje in je veliko manjši kot prejšnji. Sedaj je nabavil od iste firme še striček za  tiskanje zlatega tiska. Ne more ga prehvaliti. Pri nas v slo stane tak stroj 4500€, on je dal zanj 750€ ---skupaj z prevozom iz Kitajske in carino ga je prišel 1500€.;Pripeljali so mu ga pred hišo. Tako,da jih ni za odpisati--- na vseh segmentih. 
    • Zdravo. Poročam naprej... Po nasvetu nekoga, glave nisem dal poravnati (nasvet je bil, da glave ni potrebno poravnati, če avto ni zakuhal ali kaj podobnega) in sem z endoskopsko kamero sedaj preveril cilindre, s katero sem videl, da je na 3 batih vidna tekočina (antifriz). Torej, ker glava ni bila poravnana sedaj v 3 celindre sedaj vleče antifriz, kar povzorča pokanje, ki se sliši podobno kot napačni vžig... Stanje v enem od cilindrov:   Čaka me torej ponovitev vaje, s tem da ne rabim sedaj jemati ven batov.   Vseeno hvala vsem za nasvete!
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.