Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Torej, nedavno sem postal lastnik 323P, prijeten avto?ek, sem ga vzljubil, ampak ima svoje muhe...

 

1.Osvetlitev armaturke? pri meni je vse v ?rnem, nobene lu?ke, samo pri ?tevcu je ena slabo vidna brljivka, in pri klu?avnici, varovalke so ok, a to pomeni da so lu?kice pocrkale ali jih sploh ni bilo? je pa bolj osnovni model. ?e so pocrkale bi prosil koga ki ve naj pove kako naj jih zamenjam, servis imam ?ele ?ez 10kkm, ampak me ful moti da je vse v temi pono?i.

 

2. levi sprednji brisalec mi grozno ?kripa, malo sem ga po WD40-al in namazal z oljam ampak ni nekega uspeha, izgleda pa kar malo rjav. kako to odprem in ?e lahko sam kaj popravim?

 

3. na koliko kkm se ponavadi menja zobati jermen?

 

4. a je lahko kaj narobe ?e dam v lu?ko na stropu kak?no mo?nej?o ?arnico? mogo?e celo ledico, sem malo ?tromarja in tudi opremo imam.

 

5.a so samo pri meni pozicijske lu?i skoraj nevidne ali je to praksa? ker pri prej?nih avtomobilih (fotrova ?koda, clio) so pozicijske popolnoma zado??ale za dnevno vo?njo.

 

6. ali kdo pozna kje dobiti kak?ne dele? recimoplasti?na mre?a spredaj, mi jo je biv?i lastnik po?il...

 

 

Vpra?anja so razvr??ena po pomembnosti ?e se komu ne da brati vsega :P

Pa hvala komurkoli :)

BRUUM-BRUUM

Napisano

Welcome!! Kaka slikca bi bla dobrodo?la!!

 

 

Kar se ti?e ?kripanja brisalcev(ali ?kriplje guma ali sam mehanizem)

?e je mehanizem ,pomeni da bo treba ga snet ,ga razdret pobrusit vodni kamen ki se je nabral in pa podmazat-pa ima? spet nekaj ?asa mir. V primeru da bo? ?aka ti zadeva lahko toliko zarusta da se brisalec ne premakne ,in zato ti lahko zgori motor?ek brisalcev(stro?ek se podvoji ali potroji)

Imel enak problem pri moji 323F le da ni ?kripalo ,so pa brisalci po?asi delali-pogosto se to zgodi tudi zadaj

 

Glede same armature je tako-?e so pocrkale lu?ke je treba razdret okoli ?tevca(tiste plastike ki pa? jih je treba) Da pride? do samih delov kjer je name??ena osvetlitev in te male ?arnice.

V stropu so na?eloma max do 10w mo?i ?arnice(?e je ena potem je 10w sulfitka,?e ste 2 so w5w ?arnice)

Kar se ti?e samih ledic so bol kot ne priporo?live ,saj se drasti?no man grejejo(lahko pa izgubi? malo na svetilnosti)

 

Zobati jermen oz. veliki servis nej bi se delal tam med 80-110 tiso? km-jev pa? po ?elji uporabnika in na?ina vo?nje!!Se pa ti ?e menja vodna pumpa ,morda kake napenjalce jermenov itd.

 

No pri poziciskih je tako ponavadi se razpr?ijo po paraboli ?arometa in so v ve?ini slabo vedne(re?i problem delno seveda z belimi LED-icami)

 

Kera mre?a je po?ena-?e je una ki pokriva luknjo v odbija?u-lahko zimprovizira? z alu mre?ico (tisto ki jo v staylingu uporablajo) dobi? jo v merkurju-metalki

 

?e si iz Lj ali okolice ti morda celo pomagam pri nekaj opravilih :D

 

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

bom nalepil kak?no slikico, samo kak?en son?en dan po?akam, pa da ga malo operem, zdejle je mal pujskast, sm ene dve blatne lu?e povozil :)

 

a so kak?ne slikce na internetu, kako se to razstavlja, sej malo sem ?e svetil z lu?ko zadaj pod volan, nisem sicer nobene ?arnice nikjer videl (kako sploh izgleda to, ima ?arnica kak?no ohi?je ali kaj podobnega?), je pa precej prostora zadaj tako da tudi nebo te?ko priti zraven. a ostali deli armature so osvetljeni? torej, vse komande za zra?enje, 4-?migovci-gumb?

 

 

sem pa danes ?e uspe?no povezal radio in anteno(prej?ni lastnik je imel drugega in se mu ni dalo priklopiti nazaj ko je menjal radije), antena ima nek ?uden konektor, sem moral malo po?tukati.

 

aja, pa zadnje lu?i so na desni strani na nekem delu prozorne, na levi strani pa so na istem delu rde?e, je to serijsko ali je ena lu? zamenjana? saj moti me ne ampak, me vseeno zanima.

 

Je mogo?e ?e kak?na stvar ki jo je pri starem avtu vredno pogledati, mislim na tiste bolj skrite narave, katerim pa se lahko kar naenkrat poslab?a stanje, ki ga lahko prej lepo izbolj?a?, in za?nejo ko?tati.

 

In ?e za konec- malo me zanima o tistih dodatkih olju, nekih osve?evalcev motorja, a to je kaj koristno? avto ima 200kkm, dela sicer kot urca, ni zamorjen, ampak bi ga rad ohranil ?e nekaj ?asa takega.

 

katero olje priporo?ate? ma?ina je 1.3 16V oziroma ali je veliko razlike med olji.

 

Lp :)

BRUUM-BRUUM

Napisano

lu?i so tak serijsko, na levi ma? zadaj meglenko, na desni pa lu? za vzvratno vo?njo...

 

check da pics:

http://commons.wikimedia.org/wiki/Category:Mazda_323_BA_P

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

?e nekaj sem opazil, pri nizkih obratih nekaj v ma?ini/na podvozju grozno "bren?i" podobno kot ?e navira? base in ti potem tablica "bren?i" a je mo?no da je samo kak?en tenek za??itni pleh malo prerjavel pa ga sedaj nekaj daje, sli?i se samo pri reeees nizkih obratih pa ?e potem ko je ma?ina ugreta tega ni ve?.

BRUUM-BRUUM

Napisano

ok... sam pravi? da je podobno, kot ?e pri basih tablica breb?i... si izklju?il to mo?nost ?

 

druga?e pa je zelo verjetno plo?evinasta za??ita med katalizatorjem in karoserijo, meni je blo to pri Xedosu, pa tudi pri MX-3 pri katalizatorju

 

pri Xedosu smo jo fiksirali, pri MX-3 pa odstranili :) je pa res, da je MX-3 ?e ob tisti za??iti kar krepko segrevala prestavno ro?ico, ko smo pa sneli pleh, bila pa cela sredinska konzola vedno topla.... tudi pozimi :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.