Skoči na vsebino

?portne vzmeti


Z M A J

Priporočeno sporočilo

Lep pozdrav!

 

Bi sam pra?u kje mate kake pozitivne izku?nje in da je cena ugodna, za dobit vzmeti (fedre), pa cca. 35 mm dol spustit. Rabim za MX5 prve serije!

 

?e najmanj me mika famozni A3M, no upam da se bo dal tut kje drugje dobit, po mo?nosti cenej! Aja pa prek neta ne morm nabavt, ker nimam kreditne kartice, al Pay pal al krkol se ?e zahteva! :blush:

 

Bi pa u bistvu s temi fedri jaz avto dvignu (zdej je spu?en za skor 70 mm spredi), kar mi ni okej! :harhar:

 

Hvala za odgovore!

 

LP!

 

B.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imam odli?no izku?njo, resda dobrih osem let nazaj, z Eibachom na Fiat Puntu. Ne more? verjet, prej kot Katra na ovinkih, po menjavi vzmeti kot gokard. Bile so progresivne vzmeti, tako da ob normalni vo?nji po ravnini trdote sploh ni bilo ?utit, na ovinkih je bla pa poezija :bravo::bravo:

So bli pa res nekaj dra?ji kot Apex in podobna jajca... <_<

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vzemi H&R ali Apex, Tein, KONI. Vse ostale so manjvredne znamke. :P Saj ve? kolikor denarja toliko muzike. Kak?ne ima? zdaj sploh gor, da je avto tako na tleh? Porezane originalne, al kak?ne Apex? Koliko ? misli? raskirati. Bi pomagalo zelo. ;)

 

Kreditno si pa zrihtaj, sploh ni komplikacij pa velikokrat prav pride. Za 100NXa sem po Sloveniji iskal prednje diske in na koncu ugotovil, da me pridejo diski, plo??ice in pletene zavorne cevke in po?tnina iz UK isto kot bi pri nas dal za dva diska. <_< Saj ne, da imamo v Slo pol slab?i standard, cene pa pol dra?je. :whatever:

 

?e se ti ne mudi preve? bom v kratkem v Japanese performance temo dodal Projekt Miata kjer postpoma rihtajo Miato. Gor so vrgli Koni amortizerje in Whiteline fedre. Amortizerji so nastavljivi po vi?ini, imajo tri stopnje. Obenem so nastavljivi po trdoti. ?e nastavitve so napisane v ?lanku. ;) Aja in fedri so jih v UK pri?li celih 90 funtov kar je 100?. :bravo: Amortizerji pa 450 funtov kar nanese ob trenutnih te?ajih blizu 500?. ?lanek so zaklju?ili s tem, da je to cenovno najbolj?a varianta kar jo dobi?. Konec koncev te pomoje original amortizerji pridejo ve?. Lahko pa le nabavi? te amortizerje pa jih nastavi? tako, da je avto z originalnimi fedri ni?ji. Pa ?e bo? pogledal una dva ?lanka imata obe Miati Konijeve amortizerje. :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja Simon, rezane fedre mam, tko da nobenmu ni jasno, kako bom s fedri za ni?anje uspel avto dvignit! :P

 

Sem pa mel na GTjki Apex in so mi bli okej. :bravo:

 

Kaj pa a obstaja tut varjanta da dam teb gnar, pa mi pol ti naro?i?, ko ma? ?e vrjetn ute?en ta biznis? Dnarja kok mislim riskirat, pa kaj pa vem, take kot so cene, ?e niso neke zlatarsko - astronomske! :P:blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

to je ze hidraulika :D

 

nene... za te vzmeti rabi? hidrauliko :);)

 

no da kr to temo izkoristim za moje vpra?anje.. da nebom po nepotrebnem odpiral nove teme :P ...mene pa sam zanima, kak?ne so kej cene, za vgradnjo ?portnih vzmeti, ter h komu priporo?ate, za kej tazga v ljubljani in okolici <_<:P

 

dale? od tega, da bi hotel pametovati, vzmeti ti lahko na?eloma vgradi vsak mehanik, ki ima nekaj osnovnega orodja, najla?je je, ?e ima pripravo za stiskanje vzmeti, druga?e pa malo adrenalina, pa malo mo?nej?a

?ica :)

 

itak je priporo?ljivo iti na optiko potem...

 

je pa res, da ponavadi za homologacijo prosijo potrdilo o strokovni vgradnji :P

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Okoli LJ ima? kar nekaj majstrov, ki se ukvarjajo samo s tem. Amortizer, Jenko (blizu Dom?al)... Glede na to, da bo? najbr? homologiral mora? avto peljati k nekomu, ki se ukvarja s tem, da ti napi?e potrdilo o strokovni vgradnji. Nato naredi? ?e optiko kjer dobi? izpisek in s temi papirji se gre? nato na LPP prijaviti za homologacijo.

Sicer pa kjerkoli bo? kupil fedre ti bodo skoraj gotovo tudi rekli kam jih pojdi vgraditi. ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Okoli LJ ima? kar nekaj majstrov, ki se ukvarjajo samo s tem. Amortizer, Jenko (blizu Dom?al)... Glede na to, da bo? najbr? homologiral mora? avto peljati k nekomu, ki se ukvarja s tem, da ti napi?e potrdilo o strokovni vgradnji. Nato naredi? ?e optiko kjer dobi? izpisek in s temi papirji se gre? nato na LPP prijaviti za homologacijo.

Sicer pa kjerkoli bo? kupil fedre ti bodo skoraj gotovo tudi rekli kam jih pojdi vgraditi. ;)

 

 

 

sm se ?e pozanimu ...kon?na odlo?itev eibach .... kje bom pa zrihtu vse skup je pa tut skor ?e skor odlo?eno ...v planu mam pa itq nasledn mesc tale mejhn job :) ..pol bo pa to to za enkrat ...da nebom za?eu pretiravat :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.