Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

:P ce bo poceni

 

seveda... dam tudi na lizing :):D Mal heca pa more bit, sm pozabu smejkote narisat v prej?nem postu...

 

Sirius se je pa razjezu.. :) Sj ni problem narest generalko.

Sm ?e v dilemi ali naj naredim generalko ali naj zamenjam avto...

 

Po eni strani bi nabavil nekaj novej?ega, ker nevem kok je kej "ekonomno" vlagat v 13 let str avto,

po drugi strani mi je pa ?al makine...

ELDO_323f
Napisano

seveda... dam tudi na lizing :):D Mal heca pa more bit, sm pozabu smejkote narisat v prej?nem postu...

 

Sirius se je pa razjezu.. :) Sj ni problem narest generalko.

Sm ?e v dilemi ali naj naredim generalko ali naj zamenjam avto...

 

 

Po nerodnosti sem te "nadrl".

Vse kar sem napisal je bilo namre? namenjeno Toma?u v temi Motorno olje. Ker gre za podobno zadevo, sem pome?al temi in pisal tebi kar je bilo namenjeno njemu. Seveda se pri nesporazumih stvar rado zaplete z nepotrebnimi ?iv?ki. Tako, da vzamem besedo nazaj.

Ne vem kaj si sicer dal v ma?ino po nasvetu mehanika, je pa tisto, kar sem ti priporo?il zelo gosta zadeva, ki omogo?a debelej?i mazalni film in na ta na?in pove?uje tesnjenje med obrabljenimi deli s pove?ano zra?nostjo in, ?e ne pomaga je stanje v motorju porazno.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Jaz imam tudi malo ve?jo porabo olja, pa me zanima ko pravite menjava teflonov, ?e je to tesnilo na pokrovu od ventilov? :zvizga:

panoramska.jpg
Napisano

:D Kako bi ti razlo?il. Tefloni so una tesnila na ventilih. Tam so zato, da olje, ki je v glavi ne ste?e po vodilih ventila v motor. Ko tefloni ne tesnijo ve? dovolj dobro pa gre olje v motor, iz motorja pa se za?ne nezdravo kaditi. <_<

So okoli ventila na sliki.

Objavljena slika

Izgledajo pa naprimer takole:

Objavljena slika

 

Dostikrat lahko naro?i? kar komplet tesnil za glavo, po?tima? enkrat za vselej vse skupaj pa ima? mir. B)

?e bi hoteli re?i tesnilo na pokrovu ventilov bi napisali tesnilo na pokrovu ventilov. :D

Napisano

Aha, rezumem, no ve?ino tesnil pri glavi je bilo menjanih pred kratkim (po?ila dihtunga na glavi, bilo treba raztavit celo ma?ino :glare: ) izjema je biv pokrov ventilov, za teflone :) bom pa pra?u majstra ki je raztavil ma?ino, ?e ne bo menjava na pokrovu pomagala :P

panoramska.jpg
  • 6 mesecev kasneje...
Napisano

Da malo ukradem temo, gre za avto v profilu l95

 

In sicer papa olje, po besedah prej?nega lastnika okoli pol litra na 5k km, vendar vem, da je bil skromen :)

Avto je imel izmerjeno kompresijo in vse lepo lavfa, tko da je sum na teflonih.

 

Sedaj pa vpra?anje, malo sem se pozanimal in sem "sli?al" govorice nekega mehanika, da se da teflone zamenjati brez da bi bilo potrebno podirati ma?ino, je kaj resnice v tem, meni se namre? ne zdi najbolj logi?no?

 

Pa ?e kdo ve kje bi te teflone lahko nabavil (mogo?e tole) in v primeru da bi bilo potrebno odprt ma?ino katere ostale stvari bi ?e potrebova(tesnila itd).

 

Ps, ve kdo za kak service manual za ta avto, tist avtotool al kaj je mi ni najbolj v?e? :)

Napisano

Tefloni se dajo zamenjati brez demontaranja glave motorja. Potrebno je imeti ustrezno orodje, da se stare potegne ven. Odstrani se bregasta osovina, da je dostop do ventilov prost. Mislim, da je tudi kak forumovec, ki to zna narediti (mogo?e YavarYe???).

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Da malo ukradem temo, gre za avto v profilu l95

 

In sicer papa olje, po besedah prej?nega lastnika okoli pol litra na 5k km, vendar vem, da je bil skromen :)

Avto je imel izmerjeno kompresijo in vse lepo lavfa, tko da je sum na teflonih.

 

Sedaj pa vpra?anje, malo sem se pozanimal in sem "sli?al" govorice nekega mehanika, da se da teflone zamenjati brez da bi bilo potrebno podirati ma?ino, je kaj resnice v tem, meni se namre? ne zdi najbolj logi?no?

 

Pa ?e kdo ve kje bi te teflone lahko nabavil (mogo?e tole) in v primeru da bi bilo potrebno odprt ma?ino katere ostale stvari bi ?e potrebova(tesnila itd).

 

Ps, ve kdo za kak service manual za ta avto, tist avtotool al kaj je mi ni najbolj v?e? :)

 

Je izvedljivo, in sem ?e delal.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.