Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

:P ce bo poceni

 

seveda... dam tudi na lizing :):D Mal heca pa more bit, sm pozabu smejkote narisat v prej?nem postu...

 

Sirius se je pa razjezu.. :) Sj ni problem narest generalko.

Sm ?e v dilemi ali naj naredim generalko ali naj zamenjam avto...

 

Po eni strani bi nabavil nekaj novej?ega, ker nevem kok je kej "ekonomno" vlagat v 13 let str avto,

po drugi strani mi je pa ?al makine...

ELDO_323f
Napisano

seveda... dam tudi na lizing :):D Mal heca pa more bit, sm pozabu smejkote narisat v prej?nem postu...

 

Sirius se je pa razjezu.. :) Sj ni problem narest generalko.

Sm ?e v dilemi ali naj naredim generalko ali naj zamenjam avto...

 

 

Po nerodnosti sem te "nadrl".

Vse kar sem napisal je bilo namre? namenjeno Toma?u v temi Motorno olje. Ker gre za podobno zadevo, sem pome?al temi in pisal tebi kar je bilo namenjeno njemu. Seveda se pri nesporazumih stvar rado zaplete z nepotrebnimi ?iv?ki. Tako, da vzamem besedo nazaj.

Ne vem kaj si sicer dal v ma?ino po nasvetu mehanika, je pa tisto, kar sem ti priporo?il zelo gosta zadeva, ki omogo?a debelej?i mazalni film in na ta na?in pove?uje tesnjenje med obrabljenimi deli s pove?ano zra?nostjo in, ?e ne pomaga je stanje v motorju porazno.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Jaz imam tudi malo ve?jo porabo olja, pa me zanima ko pravite menjava teflonov, ?e je to tesnilo na pokrovu od ventilov? :zvizga:

panoramska.jpg
Napisano

:D Kako bi ti razlo?il. Tefloni so una tesnila na ventilih. Tam so zato, da olje, ki je v glavi ne ste?e po vodilih ventila v motor. Ko tefloni ne tesnijo ve? dovolj dobro pa gre olje v motor, iz motorja pa se za?ne nezdravo kaditi. <_<

So okoli ventila na sliki.

Objavljena slika

Izgledajo pa naprimer takole:

Objavljena slika

 

Dostikrat lahko naro?i? kar komplet tesnil za glavo, po?tima? enkrat za vselej vse skupaj pa ima? mir. B)

?e bi hoteli re?i tesnilo na pokrovu ventilov bi napisali tesnilo na pokrovu ventilov. :D

Napisano

Aha, rezumem, no ve?ino tesnil pri glavi je bilo menjanih pred kratkim (po?ila dihtunga na glavi, bilo treba raztavit celo ma?ino :glare: ) izjema je biv pokrov ventilov, za teflone :) bom pa pra?u majstra ki je raztavil ma?ino, ?e ne bo menjava na pokrovu pomagala :P

panoramska.jpg
  • 6 mesecev kasneje...
Napisano

Da malo ukradem temo, gre za avto v profilu l95

 

In sicer papa olje, po besedah prej?nega lastnika okoli pol litra na 5k km, vendar vem, da je bil skromen :)

Avto je imel izmerjeno kompresijo in vse lepo lavfa, tko da je sum na teflonih.

 

Sedaj pa vpra?anje, malo sem se pozanimal in sem "sli?al" govorice nekega mehanika, da se da teflone zamenjati brez da bi bilo potrebno podirati ma?ino, je kaj resnice v tem, meni se namre? ne zdi najbolj logi?no?

 

Pa ?e kdo ve kje bi te teflone lahko nabavil (mogo?e tole) in v primeru da bi bilo potrebno odprt ma?ino katere ostale stvari bi ?e potrebova(tesnila itd).

 

Ps, ve kdo za kak service manual za ta avto, tist avtotool al kaj je mi ni najbolj v?e? :)

Napisano

Tefloni se dajo zamenjati brez demontaranja glave motorja. Potrebno je imeti ustrezno orodje, da se stare potegne ven. Odstrani se bregasta osovina, da je dostop do ventilov prost. Mislim, da je tudi kak forumovec, ki to zna narediti (mogo?e YavarYe???).

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Da malo ukradem temo, gre za avto v profilu l95

 

In sicer papa olje, po besedah prej?nega lastnika okoli pol litra na 5k km, vendar vem, da je bil skromen :)

Avto je imel izmerjeno kompresijo in vse lepo lavfa, tko da je sum na teflonih.

 

Sedaj pa vpra?anje, malo sem se pozanimal in sem "sli?al" govorice nekega mehanika, da se da teflone zamenjati brez da bi bilo potrebno podirati ma?ino, je kaj resnice v tem, meni se namre? ne zdi najbolj logi?no?

 

Pa ?e kdo ve kje bi te teflone lahko nabavil (mogo?e tole) in v primeru da bi bilo potrebno odprt ma?ino katere ostale stvari bi ?e potrebova(tesnila itd).

 

Ps, ve kdo za kak service manual za ta avto, tist avtotool al kaj je mi ni najbolj v?e? :)

 

Je izvedljivo, in sem ?e delal.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.