Skoči na vsebino

323f-ka pije olje


Priporočeno sporočilo

:P ce bo poceni

 

seveda... dam tudi na lizing :):D Mal heca pa more bit, sm pozabu smejkote narisat v prej?nem postu...

 

Sirius se je pa razjezu.. :) Sj ni problem narest generalko.

Sm ?e v dilemi ali naj naredim generalko ali naj zamenjam avto...

 

Po eni strani bi nabavil nekaj novej?ega, ker nevem kok je kej "ekonomno" vlagat v 13 let str avto,

po drugi strani mi je pa ?al makine...

ELDO_323f
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

seveda... dam tudi na lizing :):D Mal heca pa more bit, sm pozabu smejkote narisat v prej?nem postu...

 

Sirius se je pa razjezu.. :) Sj ni problem narest generalko.

Sm ?e v dilemi ali naj naredim generalko ali naj zamenjam avto...

 

 

Po nerodnosti sem te "nadrl".

Vse kar sem napisal je bilo namre? namenjeno Toma?u v temi Motorno olje. Ker gre za podobno zadevo, sem pome?al temi in pisal tebi kar je bilo namenjeno njemu. Seveda se pri nesporazumih stvar rado zaplete z nepotrebnimi ?iv?ki. Tako, da vzamem besedo nazaj.

Ne vem kaj si sicer dal v ma?ino po nasvetu mehanika, je pa tisto, kar sem ti priporo?il zelo gosta zadeva, ki omogo?a debelej?i mazalni film in na ta na?in pove?uje tesnjenje med obrabljenimi deli s pove?ano zra?nostjo in, ?e ne pomaga je stanje v motorju porazno.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

:D Kako bi ti razlo?il. Tefloni so una tesnila na ventilih. Tam so zato, da olje, ki je v glavi ne ste?e po vodilih ventila v motor. Ko tefloni ne tesnijo ve? dovolj dobro pa gre olje v motor, iz motorja pa se za?ne nezdravo kaditi. <_<

So okoli ventila na sliki.

Objavljena slika

Izgledajo pa naprimer takole:

Objavljena slika

 

Dostikrat lahko naro?i? kar komplet tesnil za glavo, po?tima? enkrat za vselej vse skupaj pa ima? mir. B)

?e bi hoteli re?i tesnilo na pokrovu ventilov bi napisali tesnilo na pokrovu ventilov. :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aha, rezumem, no ve?ino tesnil pri glavi je bilo menjanih pred kratkim (po?ila dihtunga na glavi, bilo treba raztavit celo ma?ino :glare: ) izjema je biv pokrov ventilov, za teflone :) bom pa pra?u majstra ki je raztavil ma?ino, ?e ne bo menjava na pokrovu pomagala :P

panoramska.jpg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 6 mesecev kasneje...

Da malo ukradem temo, gre za avto v profilu l95

 

In sicer papa olje, po besedah prej?nega lastnika okoli pol litra na 5k km, vendar vem, da je bil skromen :)

Avto je imel izmerjeno kompresijo in vse lepo lavfa, tko da je sum na teflonih.

 

Sedaj pa vpra?anje, malo sem se pozanimal in sem "sli?al" govorice nekega mehanika, da se da teflone zamenjati brez da bi bilo potrebno podirati ma?ino, je kaj resnice v tem, meni se namre? ne zdi najbolj logi?no?

 

Pa ?e kdo ve kje bi te teflone lahko nabavil (mogo?e tole) in v primeru da bi bilo potrebno odprt ma?ino katere ostale stvari bi ?e potrebova(tesnila itd).

 

Ps, ve kdo za kak service manual za ta avto, tist avtotool al kaj je mi ni najbolj v?e? :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tefloni se dajo zamenjati brez demontaranja glave motorja. Potrebno je imeti ustrezno orodje, da se stare potegne ven. Odstrani se bregasta osovina, da je dostop do ventilov prost. Mislim, da je tudi kak forumovec, ki to zna narediti (mogo?e YavarYe???).

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da malo ukradem temo, gre za avto v profilu l95

 

In sicer papa olje, po besedah prej?nega lastnika okoli pol litra na 5k km, vendar vem, da je bil skromen :)

Avto je imel izmerjeno kompresijo in vse lepo lavfa, tko da je sum na teflonih.

 

Sedaj pa vpra?anje, malo sem se pozanimal in sem "sli?al" govorice nekega mehanika, da se da teflone zamenjati brez da bi bilo potrebno podirati ma?ino, je kaj resnice v tem, meni se namre? ne zdi najbolj logi?no?

 

Pa ?e kdo ve kje bi te teflone lahko nabavil (mogo?e tole) in v primeru da bi bilo potrebno odprt ma?ino katere ostale stvari bi ?e potrebova(tesnila itd).

 

Ps, ve kdo za kak service manual za ta avto, tist avtotool al kaj je mi ni najbolj v?e? :)

 

Je izvedljivo, in sem ?e delal.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, seveda, vprašat na servis!    Kaj misliš, da se nisem tega domislil tudi sam? In odgovor:   Platišča in pnevmatike omogočajo stik vozila s cestiščem, zato so z vidika varnosti zelo pomembne. Zato Vam svetujemo, da vozilo pripeljete v najbližji pooblaščeni servis, kjer bodo strokovno poskrbeli za pravilno nameščene pnevmatike in ustrezno privite kolesne vijake. Spotoma pa Vam bodo vozilo še strokovno pregledali in odstranili ostale morebitne pomanjkljivosti.                                          Lep pozdr
    • Sam dve črki zamenjaš pa se čist drugač sliši   Obral češpljo u nulo. Zahteven projekt, ima več kot 40 let. Mlajše so bolj enostavne. 
    • Ena kar tako, k je ravno pri "znancih"...    
    • To je logična posledica točno teh vzrokov, ki jih vedno ponavljamo. Problem je to, da so ljudi nategnili.... spet. Nategnili so jih že samo s tem, ker so zakrivali ali pa zavajali s podatki, sploh pa to, da kupcem niso predstavljali kaj to pomeni pri vsakodnevni uporabi in predvsem pri tem, kako bodo z EV-ji privarčevali. Dejansko je resnica drugačna in vsaj v začetku bi bolj moralo iti v smeri, da v kolikor imaš v družini dva avta, da zamenjaš enega za EV-ja. Kupci so šli pa v popolno zamenjavo čez noč in v prvi fazi so mislili kako strašno pametni so... dokler...
    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.