Skoči na vsebino

Olje v menjalniku in sve?ke, 323P


Priporočeno sporočilo

1. Je zelo zakomplicirano zamenjati olje v menjalniku? Avto je Mazda 323P, 1997, 1.3L 16v in koliko litrov naj bi ?lo noter

2. Kak?no olje naj bi se uporabljalno za menjalnike (je sploh kaj razli?no od tistega v ma?ini, je to polsinteti?no, sinteti?no...?)

3. Je treba pri menjavi olja v menjalniku zamenjati tudi kak?ne filtre olja? (?e sploh obstajajo)

4.Koliko olja prb. gre v ma?ino?

5. (ni nujno) ?e bi mi kdo na hitro razlo?il oznake na oljih (15W-40, 5W-40,...), in pribli?no razliko med njimi.

Ker bolj ko jih gledam manj vem.

 

6. Kako je s sve?kami in menjavo? zdi se mi da samo odvije? da? staro ven in novo noter, je treba na kaj pazit?

 

Lp :)

BRUUM-BRUUM

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

1. Je zelo zakomplicirano zamenjati olje v menjalniku? Avto je Mazda 323P, 1997, 1.3L 16v in koliko litrov naj bi ?lo noter

2. Kak?no olje naj bi se uporabljalno za menjalnike (je sploh kaj razli?no od tistega v ma?ini, je to polsinteti?no, sinteti?no...?)

3. Je treba pri menjavi olja v menjalniku zamenjati tudi kak?ne filtre olja? (?e sploh obstajajo)

4.Koliko olja prb. gre v ma?ino?

5. (ni nujno) ?e bi mi kdo na hitro razlo?il oznake na oljih (15W-40, 5W-40,...), in pribli?no razliko med njimi.

Ker bolj ko jih gledam manj vem.

 

6. Kako je s sve?kami in menjavo? zdi se mi da samo odvije? da? staro ven in novo noter, je treba na kaj pazit?

 

Lp :)

 

1. Ni, v servisni pi?e, druga?e pa v ?tacuni pogleda? v katalog-

2. Je zelo druga?no.

3. Ne

4. Toliko kot pi?e v servisni in ?tacuna katalog.

5. Eni so za motor, drugi za menjalnike in prenose, iz teh ?tevilk dobi? vizkoznost ki naj bi jo olje imelo.

6. Ja je treba, na razmak med kontakti in da je prava toplotna vrednost, da jih ne zategne? preve? oziroma premalo.

 

To je na hitr.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:P ni dalec notri menjava pa se ob vsakem velikem servisu,ko se menja zobati remen,spanar,rolce ,ce pa kdo pumpe ne menja pa kljub temu treba opet vse razdret in pumpo menjat in to ponavadi samo par km po servisu :angry2: izkusnje pa to

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

bolj kot gledam avto, manj vem kje je kaj... kje hudi?a naj najdem nekaj za odtankati olje menjalnika? pa kako pribli?no izgleda, predvidevam da je za odto?it ga nekje pod avtom, za natankati pa nekje v ma?ini.

 

?e mi kdo namigne kaj v zvezi s tem bom zelo hvale?en. (saj ne da mi ne bi uspelo, ampak bi kak?na ura ve? potekla ?e bom sam gruntov kje je kaj)

BRUUM-BRUUM

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

bolj kot gledam avto, manj vem kje je kaj... kje hudi?a naj najdem nekaj za odtankati olje menjalnika? pa kako pribli?no izgleda, predvidevam da je za odto?it ga nekje pod avtom, za natankati pa nekje v ma?ini.

 

?e mi kdo namigne kaj v zvezi s tem bom zelo hvale?en. (saj ne da mi ne bi uspelo, ampak bi kak?na ura ve? potekla ?e bom sam gruntov kje je kaj)

 

Olje za v menjalnik nato?it tut jas nevem kje se to nahaja ker se to pa? ne menja tak pogosto, pa tudi vsak avto ima druga?e. :whatever:

Pa sej a ni sveeno ?e si ?e kupil olje da pelje? avto k enmu mehankarju pa ti bo zamenjal za 10 min za zelo malo denarja. ;)

?e pa ?e sam ho?e? menjat pol pa mogo? ka?en ve kje se to nato?i pa odto?i pa ti bo povedal. :cheers:

Druga?e pa kar se olja ti?e pa kolko ga gre v menjalnik in kak?no to?no gre pa pi?e vse v knji?ici z navodili ?e jo ima?. Gre pa tako kot je ?e blo re?eno bistveno druga?no kot v ma?ino. V mojo mazdo vem da gre olje 75w90- tako pi?e v navodilih. V ma?ino pa 5w30, jas imam pa 10w40 not kar ?e je tut dovoljeno.

Kaj pa pomeni 10w40 in podobno... to pomeni kako viskoznost ima olje in kak?no gostoto ima olje. Za v ma?ino gre bolj redko olje kot v menjalnik , tu gre bolj gosto in podobno.

 

1. Ni, v servisni pi?e, druga?e pa v ?tacuni pogleda? v katalog-

2. Je zelo druga?no.

3. Ne

4. Toliko kot pi?e v servisni in ?tacuna katalog.

5. Eni so za motor, drugi za menjalnike in prenose, iz teh ?tevilk dobi? vizkoznost ki naj bi jo olje imelo.

6. Ja je treba, na razmak med kontakti in da je prava toplotna vrednost, da jih ne zategne? preve? oziroma premalo.

 

To je na hitr.

 

4. v ma?ino ali v menjalnik? V ma?ino gre okrog 4l, odvisno ali je bencinar( manj) disel ( ve?) , se pravi od 3.5 do najve? 5 litrov

V menjalnik ga gre pa manj in sicer od 2.5 do 3 litre.

6. Glede sve?k je stvar taka, da povsod tam kjer jih prodajajo imajo en katalog kjer pove? kak?en tip avta ima? in ti oni povedo kak?ne sve?ke so primerne za tvoj avto tako da ti samo prometno sabo vzem pa ti bodo take dali kot jih mor? met not pol pa samo stare ven pa nove not, pa kot je bilo ?e povedano zategne? z OB?UTKOM ampak ne premalo ... more dihtat!

Ajde!

Bo?tjan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.