Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

 

pozna kdo mehanika, ki zna kvalitetno zavariti rezervoar za gorivo (Lj in okolica)? Cena novega je ca. 750 EUR, ampak zaradi ene luknjice ga ?e ne bi menjaval... <_<

 

Robert

Napisano

Pozdravljeni

 

Hja...............varjenje posode goriva ni pameten posel..................hitro lahko vse skupaj po?lje v cvet.

Na veteranih se tak?ne probleme re?uje z hladnim varom, ??isti se do kovine prostor kjer pu??a, zme?a se hladni var ( dve komponenti, dobi se v Mavrici, Chemo, Merkur........................... ), nama?e ??i??eno povr?ino in pusti 12 ur pri miru. V koliko je po?kodba dosegljiva ni potrebna demonta?a posode goriva. Naslednji dan se to?i polni tank in se veselo vozi. :D

 

Lep pozdrav

 

PS

Stro?ek hladnega vara cca 25,00 ? in 1 ura ?asa

Napisano

Hja druga varianta je, da da? tank dol, sprazni?, napolni? z vodo pa ni nevarnosti za ka-bum ka-bum. :hohoho:

Ker tale hladni var je bolj tako-tako. Na avtomatiku ni ravno funkcioniralo (je ?ez ?as spustilo je pa res, da je to delal o?a in ne vem kaj ga je sploh sral :P ) in bom samo zaradi tega raje ge?tel razdrl in stori to kar sem ti napisal. No ?vasal bo sosed. B)

Napisano

Pozdravljeni

 

V koliko me spomin ?e ni zapustil, sem zgoraj napisala da je potrebno ??istiti do kovine, torej na ?isto kovino hladni var 100% dr?i - preverjeno. Lahko je pri mopedu bilo slabo ??i??eno - me?anica pa? / olje ali pa uporabljen napa?ni hladni var ( Al, CU in ne Fe ). Kakorkoli ?e, pred varjenjem se posvetujte s kak?nim kleparjem - tudi polne posode goriva z vodo je poslalo v cvet.

Obrazlo?itev:

Eksplozivna je obloga na notranji strani stene "tanka"/posode goriva in v tem primeru tudi voda ne pomaga.

 

Osebno pa menim, da je zdravje ?loveka na prvem mestu.

 

Lep pozdrav

Napisano

Hvala vsem za odgovore. :) Hladni var se mi tudi zdi zanimiva re?itev. ?e razmi?ljam o epilogu, morda se bom vseeno odlo?il za neoriginalni novi tank, v Nem?iji sem jih na?el za okrog 300 EUR.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Si nabavil nov tank?

 

Ja, na koncu sem. Medtem sem se ?e pogovarjal z raznimi mojstri. Zadnji, ki je sicer specialist za hladni var, je tank pogledal in povedal, da je spustil spoj tanka, da se tega tudi s hladnim varom ne da popraviti. <_< Predlagal je, da bi kak?ni starej?i avtokleparji to popravili z epoksi smolo, ampak ko sem govoril ?e z enim takim, je rekel, da tega ne po?nejo. Ker nimam ?asa za taka iskanja, sem se odlo?il zaklju?iti s sago.

 

Tako da sem prek spleta (http://www.autoteile-guenstig.de/) poiskal novega neoriginalnega za sprejemljivo ceno. S po?tnino vred je ca. 260 EUR.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • TEST : CX-30  G140 centre-line-designe.    Danes sem naredil s to Mazdo cca 60km po različi konfiguraciji cest brez AC, ker nimajo vinjete😁 Ko sem ga prevzel je imel narejenih 800km in je bil star en mesec s porabo na sliki🥴 V Celu sem števec resetiral.  Štartal sem iz Celja in do doma je bila poraba kot je na sliki👍. Na podobni sliki je tudi poraba moje x186 na isti poti od servisa do doma pri enakih pogojih.👌 Na sliki iz uradnega kataloga je tudi poraba obeh motorjev in pospeški od  0-100.  Na sliki je tudi testiran avto in izpuše cevi obeh kjer je edina razlika med nima na zunaj, notri pa je zamenjano nekaj gumbov pri gumbih za limatizacijo. Stoji pa še vedno na Bridgestonkah.... 🥴  Sedaj pa o vožnji. Lahko bom zelo realn, ker sem se vsedel iz prvega v drugega in še enkrat v prvega.  Občutek na volanu je ok, malo je trši volan a vseeno je avto dobro in natančno vodljiv čez ovinke. Vzmetenje je po občutku mehkejše, čez velike mulde na cesti je avto bolj zibajoč kar me malo moti. S svojim imam bolj stabilen občutek na isti cesti! Motor je malo bolj glasen a ne moteč. Pri pospeških ne čutim kake razlike le menjalnik še ni dovolj utečen, se včasih rahlo zatika 🤔 Opazil sem tudi razliko pri rekuperaciji baterije, malo drugače deluje. Manjkrat uporablja moč baterije na kolesa in večkrat polni baterijo z motorjem. Tako, da je baterija vizualno na ekranu pretežno napolnjena med 4 do 5 črtami, pri meni pa med 2 in 3. Mogoče je tudi zato malo večja poraba a to me ravno ne moti.  Kar se tiče vsesplošnega vtisa je ta avto dober in je za 2000€ manj od moje X-186 vreden takega  nakupa. Cena tega avta s popustom je 28.640€ kar je ugodno pa še to ni končna cena. Za tak denar ne dobiš praktično nič pametnega.....  Če koga kaj zanima rade volje povem.🤗😉      
    • Poznam jih en kup, ki ne hodijo samo po plin. Ponavadi so to tako, ki živijo blizu meje.
    • A kdo hodi po plin na HR, kjer je boca baje 50% ceneje?
    • Doneč zvok nad 3k obratov, ali bodo menjali kompresor?
    • Zakaj že? Starši so delali v tujini in mami ima penzijo iz Nemčije in iz Avstrije… pri nas pa dobi le nekaj drobiža … Zakaj je po tvojem mnenju članek za nekoga, ki je delal v tujini, pomemben… in kje v članku je omenjeno , kaj BODO dobili? Sem dvakrat prebral, pa nisem našel kaj takega, da naj bi se kaj spreminjalo… 🤔
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.