Skoči na vsebino

ni mazda ampak vseen


Priporočeno sporočilo

ok da se mal razpisem :

 

 

kupil drugo prevozno sredstvo aka renault megane 1.6 e l96 ( 160k prevozenih) 1 lastnica je bila starejsa gospa drug lastnik zadnjih 5 let pa je bil njen sin .... meni kot lajiku itq vse stima.. prejsnil lastnik je povedu da je bila menjana dihtnga na glavi in pa da bo treba zamenjat zobat jermen cez priblizno 20k km in ostalo ... in res avto je delal brez problema tist mesec, prevozu sm 4000km poraba je bila 6L pregreval se ni ... uglavnem aka normalno vse ... no po 4000km mi je pa najprej ole popil 6 deci sm mogu dolit ( masina je pa suha) se pravi nikjer se ne vidi da bi spuscal olje ... se peljem po AC proti obali na vrhniskem klancu je avto malo zacukal k da bi mu en benz uzel al pa elektrike zmankal in pol normalno naprej in pojavis se je en tak lep zvok k da bi se zacel s traktorjem (tk tk tk tk tk) vozit lahko recem da so dizl power milina :) ... ga odpeljem na vrhniko na "uradni servis" cez praznike je bil avto pri njih me pokliceje v ponedeljek dopoldan in da od zunaj se ne da 0 vidt da morjo motor odpret... pridm jst do njih in tko mi povejo da je treba motor zamenjat :) ....

 

no in sedaj ce bi kdo mogoce vedu kaj priblizno naj bi slo v kur*tz al kaksn bat al ventili al kar kol ... sicer avto je pri mehaniku (pri temu k sm ze mazdo vozu) tko da zvem sele v petek

 

 

tko da ja nebom nikogar graju itq je bla moja napaka ker sm nevednez glede avtomobilov

 

 

Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni

 

Po va?em opisu zvoka je lahko le?aj na glavni gredi ali ojni?ni le?aj. V koliko je za?el tudi cukati in zgubljati na mo?i pa je lahko presko?il pogonski jermen in posledi?no so se sre?evali ventili in valji/bati. Ker pa ni vse tako ?rnogledo, raje po?akajte kaj vam bo povedal va? mehanik. V vsakem primeru pa se da za zmerno ceno nabaviti dele za va?e vozilo ( generalno popravilo motorja ).

 

Lep pozdrav

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ok da se mal razpisem :

kupil drugo prevozno sredstvo aka renault megane 1.6 e l96 ( 160k prevozenih) 1 lastnica je bila starejsa gospa drug lastnik zadnjih 5 let pa je bil njen sin .... meni kot lajiku itq vse stima.. prejsnil lastnik je povedu da je bila menjana dihtnga na glavi in pa da bo treba zamenjat zobat jermen cez priblizno 20k km in ostalo ... in res avto je delal brez problema tist mesec, prevozu sm 4000km poraba je bila 6L pregreval se ni ... uglavnem aka normalno vse ... no po 4000km mi je pa najprej ole popil 6 deci sm mogu dolit ( masina je pa suha) se pravi nikjer se ne vidi da bi spuscal olje ... se peljem po AC proti obali na vrhniskem klancu je avto malo zacukal k da bi mu en benz uzel al pa elektrike zmankal in pol normalno naprej in pojavis se je en tak lep zvok k da bi se zacel s traktorjem (tk tk tk tk tk) vozit lahko recem da so dizl power milina :) ... ga odpeljem na vrhniko na "uradni servis" cez praznike je bil avto pri njih me pokliceje v ponedeljek dopoldan in da od zunaj se ne da 0 vidt da morjo motor odpret... pridm jst do njih in tko mi povejo da je treba motor zamenjat :) ....

 

no in sedaj ce bi kdo mogoce vedu kaj priblizno naj bi slo v kur*tz al kaksn bat al ventili al kar kol ... sicer avto je pri mehaniku (pri temu k sm ze mazdo vozu) tko da zvem sele v petek

tko da ja nebom nikogar graju itq je bla moja napaka ker sm nevednez glede avtomobilov

Lp

 

Star dobro znan problem renaultovih dizlov - cevka intercoolerja, premajhen pretok zraka pod obremenitvijo????

To je bila epedemija....

vendar ko si avto ugasnil, si ga lahko spet prizgal in peljal naprej, pri vsakem prehitevanju, klancu itd pa je enostavno crknil. Samo tale tolkajo?i zvok je zaskrbljajo?...se sli?i mehanska okvara - vsak motor se da popraviti!!! Ce pa se jim ne da, potem k drugemu!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni

 

No ja, saj ni vse tako hudo. Kot je ?e bilo omenjeno ni bil ?e noben motor toliko zani?, da se ni dal urediti. Glede na to, da imate vozilo pri mehaniku, vam naj sestavi spisek potrebnih delov in se vidi kako in kaj. Glede na isku?nje vem, da je zmeraj ?e nekaj uporabnih delov v motorju, torej tudi pri vas ne more biti vse zani?. Na Vi?u pri Mraku imate vse potrebne dele za vas motor, pa ?e 4-5krat cenej?i so kot pa pri Malgaju.

 

Lep pozdrav

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?koda tole za Megana! <_<

 

Mislim, da znajo stro?ki hitro prekora?it nabavo novga (druzga rablenga) motorja, tko da se mal pozanimaj, ?e se da kaj tacga dobit!

 

Mam pa sicer kolega ki dela na Reno servisu, pa se fajn zastop v tovrstn pleh, tko da ?e bo? kej rabu (ustvarja tut doma), da ti nebi kak?en ne-Reno maher kej preve? menju oz. napa?ne stvari, pa jih obenem zakasiru kot da so pozla?eni! :harhar:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.