Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

ok da se mal razpisem :

 

 

kupil drugo prevozno sredstvo aka renault megane 1.6 e l96 ( 160k prevozenih) 1 lastnica je bila starejsa gospa drug lastnik zadnjih 5 let pa je bil njen sin .... meni kot lajiku itq vse stima.. prejsnil lastnik je povedu da je bila menjana dihtnga na glavi in pa da bo treba zamenjat zobat jermen cez priblizno 20k km in ostalo ... in res avto je delal brez problema tist mesec, prevozu sm 4000km poraba je bila 6L pregreval se ni ... uglavnem aka normalno vse ... no po 4000km mi je pa najprej ole popil 6 deci sm mogu dolit ( masina je pa suha) se pravi nikjer se ne vidi da bi spuscal olje ... se peljem po AC proti obali na vrhniskem klancu je avto malo zacukal k da bi mu en benz uzel al pa elektrike zmankal in pol normalno naprej in pojavis se je en tak lep zvok k da bi se zacel s traktorjem (tk tk tk tk tk) vozit lahko recem da so dizl power milina :) ... ga odpeljem na vrhniko na "uradni servis" cez praznike je bil avto pri njih me pokliceje v ponedeljek dopoldan in da od zunaj se ne da 0 vidt da morjo motor odpret... pridm jst do njih in tko mi povejo da je treba motor zamenjat :) ....

 

no in sedaj ce bi kdo mogoce vedu kaj priblizno naj bi slo v kur*tz al kaksn bat al ventili al kar kol ... sicer avto je pri mehaniku (pri temu k sm ze mazdo vozu) tko da zvem sele v petek

 

 

tko da ja nebom nikogar graju itq je bla moja napaka ker sm nevednez glede avtomobilov

 

 

Lp

Napisano

Pozdravljeni

 

Po va?em opisu zvoka je lahko le?aj na glavni gredi ali ojni?ni le?aj. V koliko je za?el tudi cukati in zgubljati na mo?i pa je lahko presko?il pogonski jermen in posledi?no so se sre?evali ventili in valji/bati. Ker pa ni vse tako ?rnogledo, raje po?akajte kaj vam bo povedal va? mehanik. V vsakem primeru pa se da za zmerno ceno nabaviti dele za va?e vozilo ( generalno popravilo motorja ).

 

Lep pozdrav

Napisano

ok da se mal razpisem :

kupil drugo prevozno sredstvo aka renault megane 1.6 e l96 ( 160k prevozenih) 1 lastnica je bila starejsa gospa drug lastnik zadnjih 5 let pa je bil njen sin .... meni kot lajiku itq vse stima.. prejsnil lastnik je povedu da je bila menjana dihtnga na glavi in pa da bo treba zamenjat zobat jermen cez priblizno 20k km in ostalo ... in res avto je delal brez problema tist mesec, prevozu sm 4000km poraba je bila 6L pregreval se ni ... uglavnem aka normalno vse ... no po 4000km mi je pa najprej ole popil 6 deci sm mogu dolit ( masina je pa suha) se pravi nikjer se ne vidi da bi spuscal olje ... se peljem po AC proti obali na vrhniskem klancu je avto malo zacukal k da bi mu en benz uzel al pa elektrike zmankal in pol normalno naprej in pojavis se je en tak lep zvok k da bi se zacel s traktorjem (tk tk tk tk tk) vozit lahko recem da so dizl power milina :) ... ga odpeljem na vrhniko na "uradni servis" cez praznike je bil avto pri njih me pokliceje v ponedeljek dopoldan in da od zunaj se ne da 0 vidt da morjo motor odpret... pridm jst do njih in tko mi povejo da je treba motor zamenjat :) ....

 

no in sedaj ce bi kdo mogoce vedu kaj priblizno naj bi slo v kur*tz al kaksn bat al ventili al kar kol ... sicer avto je pri mehaniku (pri temu k sm ze mazdo vozu) tko da zvem sele v petek

tko da ja nebom nikogar graju itq je bla moja napaka ker sm nevednez glede avtomobilov

Lp

 

Star dobro znan problem renaultovih dizlov - cevka intercoolerja, premajhen pretok zraka pod obremenitvijo????

To je bila epedemija....

vendar ko si avto ugasnil, si ga lahko spet prizgal in peljal naprej, pri vsakem prehitevanju, klancu itd pa je enostavno crknil. Samo tale tolkajo?i zvok je zaskrbljajo?...se sli?i mehanska okvara - vsak motor se da popraviti!!! Ce pa se jim ne da, potem k drugemu!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pozdravljeni

 

No ja, saj ni vse tako hudo. Kot je ?e bilo omenjeno ni bil ?e noben motor toliko zani?, da se ni dal urediti. Glede na to, da imate vozilo pri mehaniku, vam naj sestavi spisek potrebnih delov in se vidi kako in kaj. Glede na isku?nje vem, da je zmeraj ?e nekaj uporabnih delov v motorju, torej tudi pri vas ne more biti vse zani?. Na Vi?u pri Mraku imate vse potrebne dele za vas motor, pa ?e 4-5krat cenej?i so kot pa pri Malgaju.

 

Lep pozdrav

Napisano

?koda tole za Megana! <_<

 

Mislim, da znajo stro?ki hitro prekora?it nabavo novga (druzga rablenga) motorja, tko da se mal pozanimaj, ?e se da kaj tacga dobit!

 

Mam pa sicer kolega ki dela na Reno servisu, pa se fajn zastop v tovrstn pleh, tko da ?e bo? kej rabu (ustvarja tut doma), da ti nebi kak?en ne-Reno maher kej preve? menju oz. napa?ne stvari, pa jih obenem zakasiru kot da so pozla?eni! :harhar:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.