Skoči na vsebino

blatniki, mazda121


Priporočeno sporočilo

Imam mazdo 121 in glede na to, da je v najstni?kih letih (94letnik), se to pa? mora nekje poznat :blush: .. No, na notranji strani zadnjih blatnikov je za?ela, boga revca, cvetet. Poleg izolacije bo treba seveda porihtat tut blatnike. Zanima pa me, kaj bi se zgodilo, ?e bi dala zadevo po?vasat (povarit)? Al je mogo?e bol?e, da dam menjat kr cele notranje blatnike in dam gor novo izolacijo?

What goes around..comes around..
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Verjetno zato ker ni nobenega kleparja med nami :) vsaj mislim :hohoho:

Druga?e pa kot je meni govoril klepar na 323C, ki je za?ela rjaveti po blatnikih je najbolje da se odre?e in da novi blatnik gor (?e se jih le dobi na trgu). Jest sem se odlo?il da mi jih po?vasa, s?i?sti rjo, ampak je rja naslednjo zimo spet ven udarila.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ejla....

 

Mislim da ni tolk problem v odgovoru kot je v tem da mislim da ni nobenega aktivnega lastnika mazde 121 na forumu.

 

Na?eloma se spla?a blatnike popravljat, ?e prej je pa smiselno pogledat trg, in se pozanimat o cenah za nove blatnike za model 121.... ?e je cena nizka, pol nima? kaj razmi?ljat, ?e je pa cena novega blatnika na nivoju recimo nove mazde 6, pol je pa seveda nesmislno kupovat nove blatnike....

 

 

U do the math..... :bravo:

 

 

LP David

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja ponavad rja hitro spet ven pogleda, razn ?e obstajajo ?e kak?ni bolj konkretni preparati za prepre?evat korozijo, na?eloma je vrjetno bol? nov kos dobit, magari na kakem odpadu, sicer je pa ?al to izredno redek vozi?ek! <_<:P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

WTF ?e je zadeva dobro narejene in ne pocarsko potem rja ne bo udarila ?e enkrat-vsaj na tistem mestu ne!!!

 

?e ima? kakega kleparja na okoli se zapelji najprej do njega in naj ti on svetuje kako in kaj!

?e zadeva ni grozna se jo da po?vasat(seveda ?e je dovol zdravega mesa) v primeru da ne potem pa zamenjat blatnik ?e le tega dobi?!

 

?e se bo blatnik po?vasal potem je fino da pred tem opere? kompletno podvozje in preveri? ?e se ?e kje ka?ejo znaki rje (da se ne bo 2x delalo)nato pa vse dobro za??itit in tako bi mogla met vsaj nekaj let mir

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

no, fino..sm se ? res spra?vala, ? sm kj narobe napisala.. :huh:

druga? pa res ni velik sestrc/bratcow moje lupinice, je pa res, d dost delow pa?e od kie, tk d tut to mal prakticiram :blush:

hvala za napotke :bravo: ..o?itno se bo treba poglobit w matematko.

What goes around..comes around..
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni

 

Kar se ti?e zadnjih blatnikov za Mazdo 121 se zadaj menja cel bok - torej obrobe ne opstajajo kot rezervni del. Kar sem jaz govorila z mojstri/kleparji se zadaj samo lepo ??isti do zdrave plo?evine ter povari, po potrebi se vstavi ro?no narejen del. Menja se samo sprednje blatnike, ker je ceneje kupiti novega kot pa starega urejati. Vse je pa odvisno od mojstra/kleparja, bolj ko bo pedanten dalj ?asa bo lepo/dobro.

 

Lep pozdrav

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.