Skoči na vsebino

626 1.8 16V katero olje?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

pozdravljeni vsi ?lani foruma,

 

Dva dni sem ?e ;) lastnik mazde 626 1.8. 16V

 

 

 

zanima me katero olje naj uporabljam?

v navodilih pi?e:

"Uporabljajte motorno olje API Service SG, SH ali SJ" (bencin)

 

v tabeli sta ?e 5W-30 in 10W-30.

 

Kaj od tega proporo?ate?

Ali je priporo?ljivo uporabljati kako alternativo: castrol, valvoline, ...?

 

In, kaj sploh pomenijo te ?tevilke 5W, 10W, 30, 40, ...?

 

 

Hvala vnaprej za odgovore.

 

 

lp

Napisano

Nekako splo?no povedano (po debati s kar precej majstri ki se zastopjo na Mazdure), so mi vsi odsvetovali Castrol-a! :P

 

Sicer pa tale tvoj motor ni posebej delikaten, tako da lahko daje? komot 10 W 40 E noter, pa ti bo ma?ina ?ist hvale?na, npr. Valvoline Durablend (pol sintetika).

 

5W ali celo 0W na?eloma pomeni popolnoma sinteti?no motorno olje, 10 W je pol-sintetika, 15W (ne priporo?am) pa je mineralno olje!

 

Potem tista druga oznaka (30, 40, 50 ali 60) pa naj bi bila v katerem temperaturnem obmo?ju olje dobro ??iti motor - primerno podmazuje! :)

 

Tole je moja lai?na razlaga, tko da ve? naj pa pove kak?ne "maher"! :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

hvala za odgovor.

 

malo sem googlal in najdi-al ;)

 

in na?el tole:

 

"... V sredini je oznaka viskoznosti po SAE (Society of Automotive Engineers), ozna?ena je z dvema vrednostima (npr. 10W ? 40). Prva ?tevilka in ?rka W (winter) predstavljata viskoznost pri nizkih temperaturah (pribli?no 0 st. C, druga cifra pa ozna?uje viskoznost pri delovni temperaturi motorja. ..."

 

na?el sem tudi to:

 

http://www.dslreports.com/forum/r21881533-...e-for-Mazda-626

 

ampak vseeno ? evedno ne vem katero bi izbral ;)

 

 

kar se ti?e proizvajalca olja, na tujih forumih sem na?el podatek ki potrjuje to kar si napisal: castrol za japonce odsvetujejo. priporo?ajo pa mobil.

Napisano

Naj ?e forumski oljni mogotci mal ve? povejo, da bo? bolj ziher! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Eno polsintetiko daj noter, recimo Walvoline durablend, ne more? falit, potem pa spremljaj kaj se dogaja med intervalom, potem pa ti lahko naprej svetujemo kaj ti je narediti.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Eno polsintetiko daj noter, recimo Walvoline durablend, ne more? falit, potem pa spremljaj kaj se dogaja med intervalom, potem pa ti lahko naprej svetujemo kaj ti je narediti.

 

hvala za odgovor

 

torej: valvoline durablend 10W30? (v priro?niku priporo?ajo 30)

kaj naj spremljam med intervalom? ali porabi olje, ali kaj?

(prej?nji lastnik mi je rekel da olje ni porabljal. ali je res tako bomo videli:)

 

interval je pa 15k km tako kot pi?e v priro?niku? ali naj menjam malo pogosteje? ali je to sploh smiselno?

Napisano

Lahko sicer menja? tudi na 10000 km (olje pa filter ni lih nek stra?en stro?ek, naredi? pa kr mal usluge motorju), verjetno pa tudi na 15000 ne bo neke te?ave!

 

Eventuelno pitje olja pa je dobro spremljati, saj razli?na olja razli?no ustrezajo avtomobilu (enega lahko pije, druzga ne itd.)!

 

Sicer pa spremljanje teko?in (olje, hladilna, zavorna, servo, teko?ina (hidravli?ne) sklopke) tako ali tako spada zraven vo?nje pri skrbnem gospodarju! :)

 

Torej Vavolina noter pa bo! :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

sem naredil tako kot ste mi svetovali: dal sem gor valvoline durablend 10W40.

upam da bo v redu...

 

hvala vsem za nasvete.

Napisano

Zadovolen bo?, zihr, zdej samo ?e spremlji kako se avto odziva (privaja) na to vrsto olja, oz. ?e ga kaj "kuri"! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mene si pa ven spustil? 😮‍💨   Če imaš poštene zavore, baloni pač ne grejo gor 🤫
    • Mene tud ne, to sam @Bini trpi.😜
    • Nekaj slik na zimskem soncu. 😀 Na avtu so nova 16" platišča in Conti baloni. 😁 Mene osebno prav nič ne motijo.    LP    
    • Kitajci delajo pa vidne in to 4kom.pri 1.5 motorjih.... 🫣😂🤣
    • papir prenese vse in ni več kot je bilo pred leti, si pogledal konje in si točno vedel kolko aftek špila. od mojga žlahtnika cx5 jih ma celih 25 več kot moja cx30, pa ni primerjave. avto je dejansko za penzioniste, kot da bi mel 80 konjev, ne pa 165. ti konji so ratali malo imaginarna stvar, konkretno, če primerljaš dinota, se bolje pelje, tudi z grafi podprto, kot x, čeprav ma x celih 46 konjev več. Jaz sem pred nakupom dodobra sprobal obe in se odločil gladko za dinota, pa ne zato da bi rad pršparal tistih par jurjev. Da ne bo pomote, X je iz tehničnega vidka konica diamanta kot motor, ampak tehnologija v praksi ni pokazala nekaj baš. X je mel smisel pri g150, pri g140, ga vsaj za moje pojme nima več. Komaj čakam da pride Z in vidimo, če je so uspeli še kaj iztisnit iz te tehnologije. sem jo sprobal zadnjič k sem pelu gume menjat in avto je dober. res dober. predlagam da greš sprobat preden presedlaš na mg. je velik, ni pa nepraktičen, dober krog obračanja in pregleden
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.