Skoči na vsebino

Nakup nove mazde 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Boss, nisem prepri?an, da je bil Xedos9 ravno rang (primerljiv razred) dana?nje ?estice, razen ?e si imel v mislih Xsedosa6? :)

 

?e gledamo samo centimetre je res Xedos 9 slabih 15 cm dalj?i ampak glede opreme in luksuza je dana?nja ?estica bolje opremljena kot je bil takrat Xedos, ki so ga tudi ukinili par let po prihodu prve ?estice saj je bilo nesmiselno dr?ati dva modela v istem razredu.

 

Razred vi?je pa so imeli pri Mazdi ?e pred cca 10 leti model 929, ki pa je res limuzina nekje v rangu velikosti BMW 5 in Audi 6.

 

Kar se pa Xedosa 6 ti?e je pa danes to nekje model Mazda 3 saj sta tudi po cm tam tam.

33112_1.png

Napisano

?e gledamo samo centimetre je res Xedos 9 slabih 15 cm dalj?i ampak glede opreme in luksuza je dana?nja ?estica bolje opremljena kot je bil takrat Xedos, ki so ga tudi ukinili par let po prihodu prve ?estice saj je bilo nesmiselno dr?ati dva modela v istem razredu.

 

 

Ukinili so ga PRED prihodom mazde 6, je pa ?e vedno svetlobna leta pred vsemi sedanjimi modeli, kar se kvalitete in vzdr?ljivosti ti?e.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ukinili so ga PRED prihodom mazde 6, je pa ?e vedno svetlobna leta pred vsemi sedanjimi modeli, kar se kvalitete in vzdr?ljivosti ti?e.

 

ne bo ?ist dr?al, ?e se ne motim so zadnji model delali od leta 2001-2003. Isto?asno kot so dali na tr?i??e Mazdo 6, ki je ?isto zasen?ila s takrat drzno obliko - Xedos 9 je bil dra?ji in oblikovno bolj tradicionalen pa ni ?el v prodajo tako kot so ?eleli pri Mazdi in so ga raje ukinili.

 

Je pa res kar pravi? glede kvalitete saj naj bi v za?etku devedesetih Mazda po vzoru Nissana (Infiniti) in Toyote (Lexus) naredila svojo presti?no znamko Amati katere naj bi bila oba modela Xedos, ki sta bila narejena iz kvalitetnej?ih materialov vklju?no z debelej?im nanosom barve. Tudi zato je danes ?e vedno "?ivih" toliko xedosov in manj recimo 626-ic iz tega obdobja.

 

Druga? pa je tako, da Amati znamka ni za?ivela in z zmanj?evanjem stro?kov sta umrla tudi Xedosa.

 

lahko pa da je bilo krivo tudi to da xedos 9 ni bil mi?ljen kot menjava za model 929 saj je bil Xedos 9 FWD in ne RWD kot 929 tako, da v limuzinah je z ukinitvijo 929 pri Mazdi bil ukinjen tudi RWD.

33112_1.png

Napisano

ne bo ?ist dr?al, ?e se ne motim so zadnji model delali od leta 2001-2003. Isto?asno kot so dali na tr?i??e Mazdo 6, ki je ?isto zasen?ila s takrat drzno obliko - Xedos 9 je bil dra?ji in oblikovno bolj tradicionalen pa ni ?el v prodajo tako kot so ?eleli pri Mazdi in so ga raje ukinili.

 

Je pa res kar pravi? glede kvalitete saj naj bi v za?etku devedesetih Mazda po vzoru Nissana (Infiniti) in Toyote (Lexus) naredila svojo presti?no znamko Amati katere naj bi bila oba modela Xedos, ki sta bila narejena iz kvalitetnej?ih materialov vklju?no z debelej?im nanosom barve. Tudi zato je danes ?e vedno "?ivih" toliko xedosov in manj recimo 626-ic iz tega obdobja.

 

Druga? pa je tako, da Amati znamka ni za?ivela in z zmanj?evanjem stro?kov sta umrla tudi Xedosa.

 

lahko pa da je bilo krivo tudi to da xedos 9 ni bil mi?ljen kot menjava za model 929 saj je bil Xedos 9 FWD in ne RWD kot 929 tako, da v limuzinah je z ukinitvijo 929 pri Mazdi bil ukinjen tudi RWD.

 

Xedos 9 ni isti razred kot M6, je pa res da ima en model, iz na?e doline, letnik 2002 Xedosa9.

Xedos 6 in 626, sta "vzrok" za nastanek M6, zato so tudi prenehali izdelovat enega in drugega.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Xedos 9 ni isti razred kot M6, je pa res da ima en model, iz na?e doline, letnik 2002 Xedosa9.

Xedos 6 in 626, sta "vzrok" za nastanek M6, zato so tudi prenehali izdelovat enega in drugega.

 

Ja v ker razred pa bi ga uvrstil. ?estka je v srednjem razredu, Xedos 9 ne vem, ?e sodi v vi?ji razred. ?e gledamo po takratnem luksuzu verjetno da, za dana?nje ?ase pa je vseeno opreme mnogo manj kot v povpre?no opremljeni novi ?estki al pa trojki.

33112_1.png

Napisano

Ja v ker razred pa bi ga uvrstil. ?estka je v srednjem razredu, Xedos 9 ne vem, ?e sodi v vi?ji razred. ?e gledamo po takratnem luksuzu verjetno da, za dana?nje ?ase pa je vseeno opreme mnogo manj kot v povpre?no opremljeni novi ?estki al pa trojki.

 

Treba bo zbrskat kam so takrat uvrstili te modele.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Super, me prav zanima kako izgleda. Naredi fotke, da vidimo, kako bo to re?eno.

lahko se pa dobimo na kak?ni :pepsi: , da se ?e u ?ivo vidi instalacija.

lp

 

U ja, mene tudi to zanima. Sem ugotovil da je woofer namesto rezervne gume :)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Jah nic, smo kar kupili 1 leto staro testno mazdo 6 GTA 2.5. Stara 6-ka pa ostaja v familiji.

 

Avto je res spica, presegel je vsa pricakovanja. Prav tako bencinski motor - sem na polno navijal da bi imel se naprej diesel, pa je tale masinca res dobra.

Napisano

En ok test mazde 6, z 2.2 motorjem.

 

KliK !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Prav tako bencinski motor - sem na polno navijal da bi imel se naprej diesel, pa je tale masinca res dobra.

 

?e en prebe?nik :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Spet nekaj novega...oz. "friziranje" starega😄   Kdor spremlja to temo od začetka,bo vedel,za kaj gre-na drugi strani te teme sem predstavil DIY-priključnico za AV-receicer. Takrat kar OK izvedba,a sem se zavedal,da imajo uporabljeni zvočniški priključki tega "terminala" svoje slabosti,ki mi niso bile všeč. Priključki so sicer kvalitetni oz. iz kvalitetnega materiala,a matica je premajhna in tanka-z malo "mesa",druga slabost pa so vijaki za priklop kablov zadaj. ti M3 vijaki so premehki in z nastavkom za -izvijač...in se mi je pri zategovanju zgodilo,da se je del nastavka za izvijač pri 2-3 komadih odlomil. Torej na eni strani nezadovoljiva matica,na drugi strani pa nezadovoljiv vijak...in oba vplivata na najvažnejše-kontakt. In ker je slab-nezadovoljiv kontakt "nogo" pri HiFiju,sem počasi nakupil boljše zvočniške priključke-veliko masivnejše,z imbus-vijakom na zadnji strani,matica spredaj pa dvodelna z notranjim gibljivim narebrenim tilcem,ki lepo zagrabi na kablovo votlico,in jo ne drgne,ko zateguješ matico...tako lahko veliko bolj zategneš,in posledično zagotoviš boljši kontakt. Enako z zadnje strani z imbus vijakom-nič matranja z majhnim izvijačem-lepo z občutkom zategneš z imbusom in "fertig".😃👍   Sem se zraven spravil k temu,ker sem moral priključnico "razširiti" za še en par Atmos zvočnikov,ker bom izvedel 5.1.4 sistem. Kot že na drugi strani te teme opisano,je vse izvedeno dvojno za t.i. bi-Wiring/bi-Amping razen za Atmos zvočnike....seveda bom še ostale štiri priključnice predelal,a tisto se ne mudi tako zelo...počasi in "orng"...   Nisem pa še do konca zmontiral nazaj na steno,ker moram v nedeljo še z zadnje strani speljati in urediti,da bo kasneje mir....a vseeno nekaj slik za tiste,ki jih kaj takšnega zanima. VID_20251025_223403.mp4
    • Jaz res ne vem, a pišeš samo zato, da nabijaš poste ampak...ljudje se pogovarjajo o trenutno poceni tehniki, da naprimer Iphone 17, ki pri nas stane 1000€ na Japonskem stane 700€ zaradi šibkega Jena. Kako je potem to po tvojem mnenju v tem primeru drago oz. dražje?
    • Peljal staro mazdico na sprehod... Laško - Stanežiče - Dražgoše - Soriška Planina - Bled - Laško stari in glasen klump, pri kateri v vsaki luknjici na cesti zabobni kaj.. ampak se še vedno se rad vozim z njo...
    • Japonska je v vsakem primeru draga država.... 
    • Rabiš, rabiš ... 😁   400 € leta 2018 in 400€ danes ... žal ni enako. Kar se vidi tudi na cenah rabljenih Mazd ...   Ja, dela mi napoto, čeprav še ni niti ulaufan ... Našel sem račun:   Današnji oglas Mazde 3, ki je pred sedmimi leti prišla okoli 20.000 €, še pred nekaj dnevi je bila cena 15.500 € ...     Mazda Mazda3 G165 Revolution, letnik:2018,15000 EUR - prodam :: Avtonet :: www.Avto.net  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.