Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

En ?as bo? imel mir, potem bo treba ponovit postopek...kdaj pa je odvisno kak?ne relacije vozi? :D

 

Ve?ino 40km do slu?be v eno smer, malo pa tudi kraj?e razdalje

Napisano

Ve?ino 40km do slu?be v eno smer, malo pa tudi kraj?e razdalje

 

ve? kot je mestne vo?nje, prej ga bo zabilo, enako kot dpf...

www.gistel.si

  • 2 tedna kasneje...
  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Se dal kar isto nazdaj. Niso bile ni po?kodovane.

Sam je pa tole ena je*** dol dobit. Sm rabu skor cel dan.

 

Druga?e pa tisto le?i??e ki zapira pretok mora zapret v nulo? Ker pri mojem konusna glava ne zapre luknje do konca. Na dveh mestih se vidi malo ?pranje. ?istilo je kar steklo ven ko sem ga pucal.

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

sicer tema za EGR, mene pa zanima tole, ce kdo razume kaj so hotli povedat, kako se ga da noter?

 

Create access to the intake pipe, start engine and

remove contamination by means of a spray stream or dripping with appropriate tool. Clean the system

with the engine running (2000 - 3000 rpm).

Important: Application only with running engine

 

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produkt...ent&land=GB

 

bi rad spucal mal emisije, ker so rahlo visoke pri visokih vrtljajev...

ne razumem pa tocno, v kater intake pipe mislijo (zrak?)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

sicer tema za EGR, mene pa zanima tole, ce kdo razume kaj so hotli povedat, kako se ga da noter?

 

Create access to the intake pipe, start engine and

remove contamination by means of a spray stream or dripping with appropriate tool. Clean the system

with the engine running (2000 - 3000 rpm).

Important: Application only with running engine

 

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produkt...ent&land=GB

 

bi rad spucal mal emisije, ker so rahlo visoke pri visokih vrtljajev...

ne razumem pa tocno, v kater intake pipe mislijo (zrak?)

 

o?itno, pri dolo?enih obratih ?pricne? v cev.....to pa ja teb ni te?ko, vpra?anje je pa EPIC. enaka fora je s starter sprayem.

 

ampak mislim da ho?ejo povedati, da to naredi? za filtrom zraka

 

Se popravljam - izdelek je pod aditivi za gorivo za avtomobile na benz ne diesel

Fuel Additives For Petrol

Car

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

o?itno, pri dolo?enih obratih ?pricne? v cev.....to pa ja teb ni te?ko, vpra?anje je pa EPIC. enaka fora je s starter sprayem.

 

ampak mislim da ho?ejo povedati, da to naredi? za filtrom zraka

 

Se popravljam - izdelek je pod aditivi za gorivo za avtomobile na benz ne diesel

Fuel Additives For Petrol

Car

 

ja sej, tehnicnega za mazdo 6 ne bom rabil se 2 leti

emisije so visoke pri povecanih vrtljajih na mx5 (bencinar), ni mi pa cist jasno a se da tole pri intake od zraka al kerem intaku mislijo...to so kao nemci

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ja sej, tehnicnega za mazdo 6 ne bom rabil se 2 leti

emisije so visoke pri povecanih vrtljajih na mx5 (bencinar), ni mi pa cist jasno a se da tole pri intake od zraka al kerem intaku mislijo...to so kao nemci

 

To je aditiv za benz, torej govorijo o ?obah. Na tvojem mestu ne bi kompliciral in bi to zlil v prazen tank in malo toriral....:) oziroma na poti do pumpe to skuril....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Je komu pri problemih z EGRjem tudi motor delal nekako ?udno, glasno, cukal, neenakomeren tek, ko ga ugasne? je kot da bo vsak ?as spustil du?o...

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pozdravljeni..

...imam enak problem z temi lu?kami in sem bil z avtom na testerji in so mi rekli da je kriv prav ta egr ventil..

...stvar je pa slede?a,aem ta avto kupil rabljen zato so mi dali mesec dni garancije,ampak mi ta egr ventil no?ejo priznat pod garancijo,saj je to kao potro?ni material...se vam zdi ,da imajo prav ali pa se samo izogibajo popravilu??

Napisano

Pozdravljeni..

...imam enak problem z temi lu?kami in sem bil z avtom na testerji in so mi rekli da je kriv prav ta egr ventil..

...stvar je pa slede?a,aem ta avto kupil rabljen zato so mi dali mesec dni garancije,ampak mi ta egr ventil no?ejo priznat pod garancijo,saj je to kao potro?ni material...se vam zdi ,da imajo prav ali pa se samo izogibajo popravilu??

 

Valjda ti morejo to zamenjat.Kak?en potro?ni material neki.

 

 

Napisano

Valjda ti morejo to zamenjat.Kak?en potro?ni material neki.

 

Sam sem absolutno istega mnenja, ker po tovrstni logiki, mu gre naslednji dan po nakupu "k vragu" turbina in se jo lahko smatra pod potro?ni material. V tem primeru se vpra?am, V KATEREM PRIMERU BI PRI?LA V PO?TEV TA NJIHOVO GARANCIJA? Sami lopovi v tej na?i dr?avci. <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ok ampak te obtožbe @Alex in @Bini so pa malo brezpredmetne.
    • In potem imaš na drugi strani Fiat, pa dobiš rezervne dele za 30 let stare avte - ki so še v redni uporabi...
    • Iskreno: Kar se dela na kitajskem, mi je vseeno kdo je zadaj (kitajc al evropejc).   Je kolega povedal, je prodal top centrirko, se vulkanizerju ni prižgala. So jo na garancijo menjali, lučke prižgala, dela ne.   Kitajci, ki jih proda, delajo.   Trdi, da kitajci svoje izdelke dobro zaščitijo za prevoz, evropske firme pa vozijo v najbolj zjahanih kontejnerih in potem lahko pride piš soli noter. Je pa tako transport cenejši.
    • Ma ne verjamem več, da je kvaliteta iz Kitajske na minimumu. Bodo evropski (japonski) proizvajalci morali igrati na drugo karto.
    • ne razmišljaj o Kitajcu iz evropskega načina razmišljanja. Kitajci so med azijci največji prevaranti in verjetno največji kapitalisti, ki samo razmišljajo kaj se splača. Kvaliteta je le na takem nivoju kot je minimalno finančno še sprejemljivo. Presežkov ni nobenih in naj kupce ne zavede blinkblink efekt, ker ta služi le temu, da prevara kupca, da gre za izdelek višje kvalitete.   Kitajska družbe ne skrbi ekologija niti trajnostni razvoj. Zato dolgoživost izdelkov sploh ni na njihovi listi nujnih stvari, ki jih mora imeti vsak izdelek. Kitajc v EU prpelje izdelek in ga boli ku***c a se ga bo dalo poservisirat. To mu je nujno zlo in vse bo počel v tej smeri, da več kot 10 let ne bo zagotavljal servisa.    Kdor bo kupil kitajca, ga bo vozil do konca, dokler bo šel al ga bo pa praktično šenkal, ko se ga bo naveličal. Ja tega v Evropi ne poznamo, deluje pa tako celoten avtomobilski trg na Kitajskem. Praktično se tam rabljene stvari sploh ne prodajajo. Avto enostavno ratuje bela tehnika... ko se dokončno pokvar al pa je popravilo predlago greš pač v štacuno po novega, tega pa v graben oziroma k dobavitelju na dvorišče.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.