Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lepo pozdravljeni.

Zamenjal sem fertajler(razdelilec v?iga), sedaj bi mi pa naj avtoelektri?ar nastavil v?ig. Ker tam kjer bi moglo pisati na koliko stopinj naj bi se nastavil, ni popolnoma ni?(najbr? zaradi pranja ma?ine prej?nega lastnika), moram te podatke dobiti sam:)

Gre sicer za mazdo mx3. ?e kdo ve na koliko stopinj naj bi se to nastavilo, bi bil odgovor zelo dobrodo?el.

 

LP Tico

Napisano

Pozdravljeni

 

V?asih so mehaniki tak?ne re?i urejali pribli?no takole:

- ko je bat v prvem cilindru na zgornji mrtvi to?ki ( na motorju je 100% oznaka "faze" motorja ), je prvi cilinder na v?igu ( je?i?ek na rotorju gled na kontakt, ki je priklju?en kabel za prvi cilinder ), ter nato fino nastavitev po u?esu.

 

danes pa se fina nastavitev nastavi s pomo?jo testerja.

 

Lep pozdrav

Napisano

Pozdravljeni

 

V?asih so mehaniki tak?ne re?i urejali pribli?no takole:

- ko je bat v prvem cilindru na zgornji mrtvi to?ki ( na motorju je 100% oznaka "faze" motorja ), je prvi cilinder na v?igu ( je?i?ek na rotorju gled na kontakt, ki je priklju?en kabel za prvi cilinder ), ter nato fino nastavitev po u?esu.

 

danes pa se fina nastavitev nastavi s pomo?jo testerja.

 

Lep pozdrav

 

Ja ja itaq, pol si se pa zbudu.

 

Danes se pa to sploh ne nastavlja, ker je vse fixno privito na motor in potem ta predv?ig nastavlja ra?unalnik od motorja.

 

 

Js imam za "starej?e" modele posebno zadevo za v?ig ?telat, tako da ?e te zanima samo sporo? pa ti bom pomagal, tako al tako pa mora to imet vsak avtomehanik.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
    • Ti mi raj povej kje na Zoe se da nastavit višino voznikovega sedeža. Sedež je pa drugače ene tolk udoben kot v Wartburgu izpred 30 let (mel zato vem). Zgleda kot neka zofa ampak čist brez oprijema. Aja a se da volan kej trše nastavit, ker je čist premehek in ne daje nobenega povratnega odziva.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.