Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lepo pozdravljeni.

Zamenjal sem fertajler(razdelilec v?iga), sedaj bi mi pa naj avtoelektri?ar nastavil v?ig. Ker tam kjer bi moglo pisati na koliko stopinj naj bi se nastavil, ni popolnoma ni?(najbr? zaradi pranja ma?ine prej?nega lastnika), moram te podatke dobiti sam:)

Gre sicer za mazdo mx3. ?e kdo ve na koliko stopinj naj bi se to nastavilo, bi bil odgovor zelo dobrodo?el.

 

LP Tico

Napisano

Pozdravljeni

 

V?asih so mehaniki tak?ne re?i urejali pribli?no takole:

- ko je bat v prvem cilindru na zgornji mrtvi to?ki ( na motorju je 100% oznaka "faze" motorja ), je prvi cilinder na v?igu ( je?i?ek na rotorju gled na kontakt, ki je priklju?en kabel za prvi cilinder ), ter nato fino nastavitev po u?esu.

 

danes pa se fina nastavitev nastavi s pomo?jo testerja.

 

Lep pozdrav

Napisano

Pozdravljeni

 

V?asih so mehaniki tak?ne re?i urejali pribli?no takole:

- ko je bat v prvem cilindru na zgornji mrtvi to?ki ( na motorju je 100% oznaka "faze" motorja ), je prvi cilinder na v?igu ( je?i?ek na rotorju gled na kontakt, ki je priklju?en kabel za prvi cilinder ), ter nato fino nastavitev po u?esu.

 

danes pa se fina nastavitev nastavi s pomo?jo testerja.

 

Lep pozdrav

 

Ja ja itaq, pol si se pa zbudu.

 

Danes se pa to sploh ne nastavlja, ker je vse fixno privito na motor in potem ta predv?ig nastavlja ra?unalnik od motorja.

 

 

Js imam za "starej?e" modele posebno zadevo za v?ig ?telat, tako da ?e te zanima samo sporo? pa ti bom pomagal, tako al tako pa mora to imet vsak avtomehanik.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.