Skoči na vsebino

Motor / chip tuning za cx7?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Motor tuning za cx7.

Kaj je smiselno pa da ?e vedno garancija velja?

Kaj je kdo naredil, pa kje?

Zadovoljen?

 

Moja ni, ker se mi ne zdi potrebno....je pa tu en model iz Kranja, ki jo je predelal v Avstriji - uporabi search.

Ce se ne motim sva vcer s to ta crno stala vstric na semaforju v medvodah

 

Pozabi na garancijo v tem primeru.....

 

Spla?a se search uporabiti preden odpiras novo temo

 

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=5579

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To sem videl ja, ampak pove samo tole.

Quote:

HALO FANTKI HVALA ZA ODGOVOR,V SLO SE ?E NOBEN NI POGLJABLJAV V CHIPANJE CX7, TAKO DA SEM GA PELJAV V AVSTRIJO . KAR SE PA TI?E MEHANSKIH DELOV IZPUHA ,INTERKULERJA,VE?JA SESALNA CEV IN FILTER SEM NARO?IL IZ USA ,IN S TO PREDELAVO IN OPTIMIZACIJO RA?UNALNIKA NA VALIH(ODSTRANITEV VSEH BLOKAD),IMA SEDAJ MOJ CX7 363HP KON?NA HITROST ZMERJENA PO NAVIGACIJI 269KMH POSPE?EK OD 0-100 SLABIH 6 SEKUND HA TRGA GATE biggrin.gif SEVEDA SEM PREUREDIL TUDI ZAVORE IN PODVOZJE +OJA?ITVE KAROSARIJE,?PORTNA SKLOPKA CENA TE REKREACJE HM KR VISOKA 4900EUR -PREKO VEZ IN POZNANSTEV. NO SEDEJ PA MAL RASPRAVLJEJTE PA MAL SE KREGAJTE , NEKATERI OD ZAVISTI .

 

Jaz sem mislil kaj manj ekstremnega. Na zdej?njem avtu mam sam chip tuning pa zra?ne filtre zamenjane.

Tok da mal la?i diha, so mi na servisu predlagal in tut naredil, pa garancija je skoz veljala.

Kako je pa z cx7?

Sem jo mel na testu pa je ?rla 16,6? A ko se ulaufa tut ?re tok?

Bi ?elel kaj ve? vedet o avtu:

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=6337

 

Moja ni, ker se mi ne zdi potrebno....je pa tu en model iz Kranja, ki jo je predelal v Avstriji - uporabi search.

Ce se ne motim sva vcer s to ta crno stala vstric na semaforju v medvodah

 

Pozabi na garancijo v tem primeru.....

 

Spla?a se search uporabiti preden odpiras novo temo

 

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=5579

 

Napisano

 

HALO FANTKI HVALA ZA ODGOVOR,V SLO SE ?E NOBEN NI POGLJABLJAV V CHIPANJE CX7, TAKO DA SEM GA PELJAV V AVSTRIJO . KAR SE PA TI?E MEHANSKIH DELOV IZPUHA ,INTERKULERJA,VE?JA SESALNA CEV IN FILTER SEM NARO?IL IZ USA ,IN S TO PREDELAVO IN OPTIMIZACIJO RA?UNALNIKA NA VALIH(ODSTRANITEV VSEH BLOKAD),IMA SEDAJ MOJ CX7 363HP KON?NA HITROST ZMERJENA PO NAVIGACIJI 269KMH POSPE?EK OD 0-100 SLABIH 6 SEKUND HA TRGA GATE biggrin.gif SEVEDA SEM PREUREDIL TUDI ZAVORE IN PODVOZJE +OJA?ITVE KAROSARIJE,?PORTNA SKLOPKA CENA TE REKREACJE HM KR VISOKA 4900EUR -PREKO VEZ IN POZNANSTEV. NO SEDEJ PA MAL RASPRAVLJEJTE PA MAL SE KREGAJTE , NEKATERI OD ZAVISTI .

 

 

mene pa zanima ?e je kdo ?e videl ta avto ker meni se zdi to malo tu ma?. ?e je pa res pa vsaka ?ast :rispekt:

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

A je kdo tukaj to naredu?

Enkrat na vsake tok rad prtisnem ampak tok malkrat, da je ?isto vseeno ?e takrat velik ?re, samo da... :ouje:

Ampak pri normalni vo?nji naj bi pa manj ?ru. Vsaj tko je blo pr prej?nm avtu, sam je bil diesel pa manj konjev.

 

Pozna se ce menjas zracni filter in seveda chipas.

Ampak potem bo poraba se vecja, ce bos to dodatno moc izkoristil na polno.

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Zapelji se do Avtoelektronike. Bodo rade volje pomagali.

 

 

Sem vidu, da je pri?el tudi dieselski motor. Tukaj je tuning ?e bolj aktualen, ker bencinar res ni podhranjen.

Dizel motor je zelo podoben 185 konjskemu v mazdi 6, a ga je kdo ?e dal na tuning?

Rezultati??

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.