Skoči na vsebino

Pravilen priklop

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav,

 

Menjal sem zadnje zvo?nike na moji mazdi 323 l95 BA serija sedan. Kabli so bili original potegnjeni, ampak nikjer ni bilo ozna?eno, kateri je + in kateri -.

 

Lepo bi prosil, ?e je kdo menjaval na svoji mazdi oz. priklapljal zadnje zvo?nike in se spomni po barvah ali pa ?e je kje na internetu napisano kateri je + in - pol.

 

Zvo?nike sem priklopil na pamet igrajo, ampak nisem prepri?an ?e so pravilno priklopljeni in kak?ne so posledice, ?e so narobe?

 

hvala

Napisano

Hej prjatu glasbe!

 

Radijo snemi ven in zadaj ima? verjetno ISO konektor! (razen ?e ste kj predelaval pa direkt vezal)

Na konektorju poglej(orginalnem) kake barve pridejo in s katerimi se sklada potem na ISO.

 

Ali pa snami konektor -vzame? eno obi?no baterijo+2 ?i?ki in lepo pritika? na kable nekdo pa naj opazuje zvo?nik!

Zvo?nik se mora pomikati navzven!!!

 

Ko si ?ravfal zvo?nike dol so bili kabl?ki gotovo v konektor?ek in ta v zvo?nik u?tekan!

?e si od??ipnil useskup potem najdi ta konektor in tikaj po barvah ugotovi keri je + in keri- (spet si pomagaj z baterijo)

 

Ja vem napisal sem komplicirano in sli? se tud ampak v praksi je ?ist simpl

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Hej prjatu glasbe!

 

Radijo snemi ven in zadaj ima? verjetno ISO konektor! (razen ?e ste kj predelaval pa direkt vezal)

Na konektorju poglej(orginalnem) kake barve pridejo in s katerimi se sklada potem na ISO.

 

Ali pa snami konektor -vzame? eno obi?no baterijo+2 ?i?ki in lepo pritika? na kable nekdo pa naj opazuje zvo?nik!

Zvo?nik se mora pomikati navzven!!!

 

Ko si ?ravfal zvo?nike dol so bili kabl?ki gotovo v konektor?ek in ta v zvo?nik u?tekan!

?e si od??ipnil useskup potem najdi ta konektor in tikaj po barvah ugotovi keri je + in keri- (spet si pomagaj z baterijo)

 

Ja vem napisal sem komplicirano in sli? se tud ampak v praksi je ?ist simpl

 

Hvala za pojasnilo, saj najverjetneje bom radio vzel ven in pogledal na iso. To ?e mi samo povej prosim, ?e je zamenjan + in - potem samo zvo?nik se ne odbija nazven, ampak navznoter? samo v tem je fora?

Napisano

se lazje pa je ce mas instrument prizgi musko

daj na 12V in priklopi ce kaze + mas prav, ce v - je glih kontra

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

se lazje pa je ce mas instrument prizgi musko

daj na 12V in priklopi ce kaze + mas prav, ce v - je glih kontra

 

merilni in?trument na 12V in potem + na + in - na -, ter mora kazat + 12V ? potem je prav?

Napisano

merilni in?trument na 12V in potem + na + in - na -, ter mora kazat + 12V ? potem je prav?

 

ja ce se pa zmotis (kaze negativno) pa pomeni da mas + instrumenta na - zvocnika

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Preve? komplikacij...?e si zvo?nika priklopil v protifazi bo? sli?al VELIKO slabotnej?i zvok kot ?e si jih v fazi. Enostavno avtoradio do daske priklopi zvo?nike, poslu?aj 10 sekund, potem pojdi kable na enem zvo?niku zamenjat in ?e enkrat poslu?aj.

Kakorkoli ?e, ?e na u?es ne sli?i? razlike potem je pa kot ka?e res vseeno in se niti ne rabi? sekirat tud ?e ni pravilno prikloplen :lol::lol:

Napisano

Lahko tako, vendar ne bo? imel 12V.

 

Recimo, da ima radio 4 x 45W, RMS potemtakem znese cca. 4 x 22W. ?e bo? na radiu dal volumen nekje na polovico, recimo, da bo to 10W po kanalu, bo v takem primeru na zvo?niku napetost 6V. ?e nabije? do konca, recimo 22W, bo na zvo?niku napetost 9,4V. Pa ?e to le v sunkih (bass-i itd.).

 

Druga?e pa za sam zvo?nik ni ?isto ni? narobe, ?e sta + in ? zamenjana, se pa pozna pri muziki, ?e poslu?a? naglas, druga?e pa ?e opazi? ne.

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

a ne pride na zvo?nike izmeni?na napetost???? :huh:

jaz mislim, da ja ker ?e bi pri?lo samo enosmerni tok bi zvo?nik samo napelo pa ni? ve?.Sicer pa mislim ?e ima kabel konektorje ?e zmontirane je ta tanki konektor + in debeli masa ali pa kabel z ?rto + in brez ?rte masa

gremo na?i.....

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.