Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

nevem ?e bi se strinjal, zato ker pol bi se npr. komot lahko po mestu vozil ve? kot 60 namest 50.. zato ker policaji majo tudi tolerancu na radarju med 5 in 15% (nekateri celo 25%), tako da ?e ?e ti pa ?tevec la?e za kakih 8km/h, potem si ?e pod 50.. tak da to lih nebi rekel, da je tako.. :policaj:

 

sicer pa jaz vsekakor bolj verjamem ?tevcu kot pa GPS-u..

  • Odgovori 57
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

sicer pa jaz vsekakor bolj verjamem ?tevcu kot pa GPS-u..

 

e vidi?... tole je pa napaka ;) GPS je definitivno bolj to?en :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

sicer pa jaz vsekakor bolj verjamem ?tevcu kot pa GPS-u..

 

 

Nisi edini..

 

Poznam tud jaz enega mladeni?a, ki meni ,da

tiste radarske table ob cesti ,ki nam poka?ejo hitrost- Vi vozite..

vse narobe ka?ejo, ker brzinomer v njegovi ?kodi ka?e druga?e.

 

O?itno meni, da je njegov avto nezmotljiv..

Takoreko? ,univerzalna masa,temelj to?nosti vseh ?tevcev.. prameter ,

oz. bolje , pra tahometer.. :lol:

 

Aaah ...mora bit lepo ,?e ma ?lovek tako rad svoj avto.. :ljubezen::ljubezen:

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

Trojanski kazalci ziher la?ejo. Tam se vozim popolnoma vsak dan s tempomatom na 120, pa mi poka?e od 80 pa do 110 (gledam samo ?e sem sam, da ne zmeri koga drugega). Navigacija mi ka?e sumljivo malo, npr po ?tevcu 170 je po navigaciji 150, po ?tevcu 130 je pa tam okol 120. torej nam tudi porablja ve? goriva pri dejanski hitrosti, ?e nam ka?e manj?o hitrost, a ne? ?e en nateg.....

 

No meni se zdi za navadnega zemljana najbolj to?na meritev, ?e si zmontira? kak?en digitalni ?tevec od SigmaSport, ki je narejen za bicikel..... To sem neko? imel na avtu in na motorju, pa moram re?t da se dobro obnese.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Kadar je vo?nja na ravnost je GPS najbolj to?ni merilec hitrosti. V ovinku pa ka?e precej ni?jo hitrost od realne.

33112_1.png

Napisano

Ena zgodba o to?nosti ?tevcev:

En kolega je mel Yugota 45 in je bil prepri?an, da je hiter ko srela. Jaz sem takrat vozil Reno 5-ko, ki pa ni bla ve? pri najbolj?ih mo?eh.

No kolega je htel sprobat, ?e njegov ?tevec dobro ka?e in bi se naj enkrat pelala en za drugim. ?e pred tem sem ga opozoril, da mi 5-ka ne gre ve? ko 130 na uro.

Pa je naneslo, da sva se enkrat zjutraj tak dobla in ga ?gema na delo in, ko sva prispela, on so?i iz avta, pa mi pravi kaj se mu la?em, da mi avto gre samo 130 in mu povem da je tak in, da mi ne gre ve?, pa ga vpra?am kolko je njemu kazalo in pravi da 180 km/h-jev. No jaz sem mu pa povedal, da se nisma pelala ve? ko 110 na uro.

Tu ?e moremo upo?tevat, da tudi 5-kin ?tevec malo ve? ka?e, kot pa je v resnici.

Tolko o Yugo tehniki.

Napisano

No meni se zdi za navadnega zemljana najbolj to?na meritev, ?e si zmontira? kak?en digitalni ?tevec od SigmaSport, ki je narejen za bicikel..... To sem neko? imel na avtu in na motorju, pa moram re?t da se dobro obnese.

 

Ajde.. da si ga mel na motorju mi je jasno..kako si pa na avtu namontiral tisti magnetek pa senzor ?

 

Pa da se mal vrnemo in topic..bo nekdo zelo sre?en.. ;)

 

Sem v?eraj naredil en nedeljski izlet na primorsko,

Mal po kostanj, za gobicam pogledat,kako gajbo jabolk kupit it v o?tarijo kej pojest..

Skratka tipi?no..In temu primerna tud vo?nja, predvsem pa nobenih stanj v kolonah.

Dol po AC nazaj po obi?ajnih cestah in na koncu na doma?em dvori??u

povpre?na poraba.. 7,5 Litra.. !

Whoaaa. . tako nizke cifre v enem letu, kar mamo ta avto ?e nisem videl.. :cheers:

BC sem na ze?etku sevede resetiral..

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

Ajde.. da si ga mel na motorju mi je jasno..kako si pa na avtu namontiral tisti magnetek pa senzor ?

 

 

 

Na motorju: Super attack plus 2x vezica, vse skupaj na disku, cimblizje osi zaradi temperatur

 

Na avtu: neko posebno dvokomponentno lepilo (dal mi ga je kolega klepar). Ko sem hotel odstraniti senzor, sem odtrgal ?e malo materiala plati??a.

 

Lp

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja, ker to v tvojem primeru pomoje sploh ni klasificirano križišče
    • Vseeno tu pozabljas da je prehitevanje v kriziscu, kot tudi menjava pasu prepovadana, kljub prekinjeni crti.... A se enkrat kako ves da je krizisce, ce ni oznake ...zacaran krog
    • Verjetno je bil @Bini zgodnji prvi gost
    • Huh, klasični zaplet za miljon dolarjev. Slaba oznaka na cesti, torej manjka polna črta, da nekako napove odcep, če smo pikolovski glede CPP-ja. Načeloma mene vedno moti pri prehitevanju en kup možnih priklopov stranskih cest, ko nikoli ne veš kdo ti bo na cesto pripeljal tačas, ko boš ti prehiteval. Pri večini vidiš avto šele, ko zavija na cesto. Pa to govorim za prekinjeno črto, čez polno grem samo za kakšnega počasnega mopedista ali pa traktor, pa še to mora biti kar v redu pregledno. Jaz sem se že navadil pogledati tudi desno res dobro preden speljem iz stranske ceste na glavno, ker sem že videl na lastne oči primere (ne enega!!), ki so se komaj izšli, ker je tisti pogledal samo levo in potem slepo zapeljal na cesto. Pomislite kako to avtomatizirano naredimo - prideš po stranski cesti do glavne in pogledaš hitro na levo, če je prosto in preden dobro pogledaš desno, se že pomikaš na pas. Takrat se pojavi omenjeni problem, če kdo prehiteva. Zavijanje levo ni takšna težava, ker mora biti prosto v obe smeri.   Saj je vse logično in enostavno, samo noge, hitri gibi in mogoče kakšna zamišljenost nas prehitijo. Mi je pa znanec enkrat rekel malo razpizdjen, da bi se mi kmalu zadaj zaletel v avto, ker je mislil, da bom speljal v desno na cesto iz stranske. Jaz sem sem pa malo bolj ustavil, ker sem se še desno prepričeval, da je frej. Takle mamo...
    • Kaj ni nobenega na plaži? Vse prazno. Uživajte! ☀️⛱️
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.