Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kot tudi drugi sem pri 34.000km za?el ?utitit masa?o preko zavor.....trese za popozdit ko se segrejejo (ve?kratno bremzanje, medtem, ko po dolgi voznji ko so hladne ne tresejo). Jajca od materiala!

No na?el sem dokaj poceni plo??ice, videti kvalitetne, zanima pa me ?e kdo pozna te firme:

 

EBC

http://www2.partstrain.com/store/index.php...tt=Brake%20Pads

 

AKEBONO (na CX-7 forumu jih ne morejo prehvaliti)

http://www2.partstrain.com/store/index.php...ND(universal:0)

Objavljena slika

Objavljena slika

 

BENDIX

http://www2.partstrain.com/store/index.php...ND(universal:0)

 

PBR

http://www2.partstrain.com/store/index.php...ND(universal:0)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Diske ma? tud zvite, kar verjemi, ker na prej?nji ?estki sem tud na vsake 40.000km menjaval diske ker so tresli.

33112_1.png

Napisano

Diske ma? tud zvite, kar verjemi, ker na prej?nji ?estki sem tud na vsake 40.000km menjaval diske ker so tresli.

 

pod garancijo?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

pod garancijo?

 

aha in to na 40.000 kot na 80.000. Sicer so se nek upiral, da ne bi smel po lu?ah vozit, pa sem jih s ?isto resnim ksihtom vpra?al, kje ima Mazda hovercraft button, da bom lahko lebdel nad lu?ami, ?e pada de?. ?al odgovora na to vpra?anje nisem dobil tako, da pa? ko pada de? ?e vedno v kako lu?o zapeljem. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

aha in to na 40.000 kot na 80.000. Sicer so se nek upiral, da ne bi smel po lu?ah vozit, pa sem jih s ?isto resnim ksihtom vpra?al, kje ima Mazda hovercraft button, da bom lahko lebdel nad lu?ami, ?e pada de?. ?al odgovora na to vpra?anje nisem dobil tako, da pa? ko pada de? ?e vedno v kako lu?o zapeljem. :ne vem:

 

hahaha :bravo:

care si B)

Lp,

D

Napisano

js mam pa kontra problem ko so hladne ne tresejo ko so vroce bremze pa tresejo,sem bil na servisu in so mi rekli da bojo zrihtal to ko grem na servis kr je pa kmalu..baje da bojo samo malo postruzli..itak mi cisto malo tresejo..

www.trziskisladoled.si

Napisano

js mam pa kontra problem ko so hladne ne tresejo ko so vroce bremze pa tresejo,sem bil na servisu in so mi rekli da bojo zrihtal to ko grem na servis kr je pa kmalu..baje da bojo samo malo postruzli..itak mi cisto malo tresejo..

 

ajsi - problem je isti...:) ko so vroce mi trese.... :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ajsi - problem je isti...:) ko so vroce mi trese.... :bravo:

 

ups na hitro prebral..bo treba bolj pazljiv bit.

www.trziskisladoled.si

Napisano

Jaz sem mel novo na testu - 8000 km pa je lih tko tresla, ko sem bremzal.

Sem jih vpr?al, kaj je s tem, pa niso dal pametnega odgovora.

 

Problem je znan:

http://www.mazda-forum.info/mazda-cx-5-cx-...msscheiben.html

 

V Nem?iji menjajo uporabniki ze pri 10.000. O?itno je globalen problem, in totalno zani? material, tako da jaz ne grem nazaj na original, enostavno nima smisla, pri tej te?i in hitrosti se ni za zaj...

 

Poglejmo reve?a:

17tkm erster Wechsel vorne, einpaar KM sp?ter hinten.

Ich weiß nicht mehr genau wann, dann wurde vorne abgedreht. War glaube ich bei KM-Stand 25000.

Beim Stand 40tkm Vorne wieder neu...

Und es wird schon wieder Zeit, beim KM-Stand 75000.

 

4 x menjal!!!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Glede, da nem?ko ne znam, a ni napisal, da tam pri 17.000 oz. 25.000 so diske samo podrejal brez menjave. Bru?enje diskov je pa? en Bla?ev ?egen, ki samo odlo?i neizbe?no kot je menjava diskov.

33112_1.png

Napisano

Glede, da nem?ko ne znam, a ni napisal, da tam pri 17.000 oz. 25.000 so diske samo podrejal brez menjave. Bru?enje diskov je pa? en Bla?ev ?egen, ki samo odlo?i neizbe?no kot je menjava diskov.

 

samo nadaljujem, Bru?enje diskove en VELIK bul?it, razen ?e je avto pol samo parkiran, samo v tem primeru ne rabi imet zavor.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Glede, da nem?ko ne znam, a ni napisal, da tam pri 17.000 oz. 25.000 so diske samo podrejal brez menjave. Bru?enje diskov je pa? en Bla?ev ?egen, ki samo odlo?i neizbe?no kot je menjava diskov.

 

Wechsel = menjati

 

abgedret pri 25.000

 

wieder neu spet nove pri 40000

 

es wird schon wieder Zeit = in spet bi bil ?as pri 75000

 

v glavnem ?tala

 

Ne morem verjet kaj pi?ete...

 

Materialov, kot jih vozi? ti ni ve?........... :blush:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mo?no sumim, da so mu diske pri 17.000 res menjali. Po moje so mu jih samo pobrusili in to ponavadi zdr?i to?no tam nekje med 5.000-10.000km. Lahko, da so mu rekli, da je menjano pa ni bilo, saj po bru?enju disk zgleda skoraj tako lepo kot bi bil res nov in te?ko verjamem, da je model po "menjavi" snel kolo in si disk ogledal z vseh strani. :ne vem:

 

Edino kar je ziher ziher je bla menjava pri 40.000km, ko ?e niso ve? mogli drejat :hohoho:

33112_1.png

Napisano

Mo?no sumim, da so mu diske pri 17.000 res menjali. Po moje so mu jih samo pobrusili in to ponavadi zdr?i to?no tam nekje med 5.000-10.000km. Lahko, da so mu rekli, da je menjano pa ni bilo, saj po bru?enju disk zgleda skoraj tako lepo kot bi bil res nov in te?ko verjamem, da je model po "menjavi" snel kolo in si disk ogledal z vseh strani. :ne vem:

 

Edino kar je ziher ziher je bla menjava pri 40.000km, ko ?e niso ve? mogli drejat :hohoho:

 

Hja kaj je res se ne ve, je pa dejstvo da ce so sli pri 17000 drejat da je to ze hudo narobe, kot je rekel dr. Ajvar - drejanje samo slepi....wechsel potreben

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Apdejt....

 

Novi diski (prevrtani in narezani za hlajenje) + 4 nove plo??ice street/race type 400 USD iz Amerika s po?tnino... :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pravkar sem ti hotu predlagat...

 

Jaz bom moji Alfetti za bo?i?ka privo??il tole...

 

 

http://www.larkspeed.com/index.pl?a=i&...cs-Vented-Front

 

http://www.larkspeed.com/index.pl?a=i&...rake-Pads-Front

 

 

Hvalijo precej... tako da se mi zdi gut nakup... pride pa manj kot 400US dollars... :bravo:

Feel free....

Napisano

Pravkar sem ti hotu predlagat...

 

Jaz bom moji Alfetti za bo?i?ka privo??il tole...

http://www.larkspeed.com/index.pl?a=i&...cs-Vented-Front

 

http://www.larkspeed.com/index.pl?a=i&...rake-Pads-Front

Hvalijo precej... tako da se mi zdi gut nakup... pride pa manj kot 400US dollars... :bravo:

 

Ne bi rekel 138 funtov + 70 funtov = 227? ampak samo spredaj.

 

Mene pa pride komplet spredaj in zadaj s po?tnino 470$ = 324? :harhar:

 

Ce mislim orngi, bom dal vse 4 - in ne zelene ampak rdece...:)

http://www.streetunit.com/AutoExe_Rear_Fro...7_p/mly520s.htm

http://www.streetunit.com/Rotora_Drilled_S...r.450767.1c.htm

 

Pride na netu 600$ so dali za 400$, postnina đabe 70$

 

Na tej strani imas zelo veliko pametnih delov za CX7 in CX9

 

med drugim:

http://www.streetunit.com/SU_Turbosmart_Du...sumzrtsbov1.htm

:whatever:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mojster beri tole.

Cracks in Drilled/Slotted Rotors August 27, 2009

Reviewer: Michael East from Lake Charles, La

I combined the Red stuff brake pads with these rotors and have done no hard breaking for the past 4000 miles and upon inspection when rotating my tires I found several cracks in the rotors where they are drilled. Stay away from these rotors and stick with the slotted only.

 

 

 

?zmeden??zmeden??zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mojster beri tole.

Cracks in Drilled/Slotted Rotors August 27, 2009

Reviewer: Michael East from Lake Charles, La

I combined the Red stuff brake pads with these rotors and have done no hard breaking for the past 4000 miles and upon inspection when rotating my tires I found several cracks in the rotors where they are drilled. Stay away from these rotors and stick with the slotted only.

?zmeden??zmeden??zmeden?

 

clovek ne more kar po?it, kje s to najdu

pa pazi moje niso ebc.....

ti mislim da govori? o ebcju, ki pa je imel problem na pe?ojih........

 

EBC so namrec ventedin je med slojem spranja, rotora so pa polne in dvojne (double disc) :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

clovek ne more kar po?it, kje s to najdu

pa pazi moje niso ebc.....

ti mislim da govori? o ebcju, ki pa je imel problem na pe?ojih........

 

EBC so namrec ventedin je med slojem spranja, rotora so pa polne in dvojne (double disc) :bravo:

 

Preve? misli? in to celo narobe, tako da je to nekoristno porabljem ?as.

 

Evo ti link

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Preve? misli? in to celo narobe, tako da je to nekoristno porabljem ?as.

 

Evo ti link

 

Dobr ne govori glih o teh - te so StopTech za mpsko...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Dobr ne govori glih o teh - te so StopTech za mpsko...

 

Ma isti ?morn, samo dimenzija druga?na, mora? pa upo?tevat tud razliko v te?i, tako da ....

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ma ne zgleda neki baš
    • VID-20251005-WA0000.mp4     Saj bi bilo blazno smešno, če ne bi bilo tako prekleto resnično...
    • Za foro se bom pa res lotil. Pa kdo naj še preveri, če sem se prav lotil.   Najprej sem vprašal strica Googla. Sem dobil odgovor, da porabi manj kot 3 litre na osebo na 100 km...   Nato sem se lotil poenostavljenega postopka:  A-380 ima domet 15.700 km. A-380 ima 323.546 litrov velik rezervoar. To pomeni, da pokuri 2.060 litrov na 100 km. Praviš, da gre notri 800 potnikov. Torej pokuri 2,5 litra na 100 km na potnika.   Naš FucksWagen je do zdaj prevozil 64.675 km in pokuril 4.107,91 litrov goriva, kar pomeni 6,3 litra na 100 km.  Pelje pa 7 potnikov. Torej pokuri 0,91 liter na 100 km na potnika.     Poskusimo zdaj z bolj zakompliciranim načinom:   A-380 pokuri 190 kg/min.   A-380 uporablja posebno gorivo, v Evropi se ga dobi pod oznako JET A-1. Teža goriva je 0,84 kg na liter.   To pomeni, da A-380 pokuri 226,19 litra na minuto.   Če se do sem nisem zmotil, to pomeni, da na uro pokuri 13.571 litra goriva.   Potovalna hitrost tega letala je 903 km/h.    Torej moram litre deliti s kilometri in množiti s 100, da dobim porabo v litrih na 100 km. Se pravi: 13.571 moram deliti s 903 in množiti s 100. Dobim 1.502 litra na 100 km. Ampak to je v letu na potovalni višini. Pri vzletu pokuri krepko več. Pa zanemarimo to...   A-380 ima tri različne razporeditve in število sedežev od 525 do 853 (en model ima 525 sedežev, en model ima 644 sedežev, en model ima 853 sedežev).    Torej ima porabo med 1,7 in 2,8 litra na 100 km na osebo. Kot omenjeno, naš FucksWagen pokuri 0,91 liter na 100 km na osebo...             Zdaj pa poglejmo še v drugo smer. Avto te vozi tja, kamor moraš iti: v službo, v trgovino, pelješ otroke v vrtec,... Letalo praviloma vozi turiste na počitnice. Torej nekam, kamor ni nujno, kajti na počitnice greš načeloma lahko tudi kam bližje... Kar se tega tiče, imam eno precej zanimivo "anekdoto"... Ko sem še delal v bolnici, smo enkrat klepetali o dopustih in kje je kdo bil. Eden je bil na Jamajki, eden je bil v Avstraliji in eden je bil na Bahamih. In je vsak opisoval kje je bil in kako je bilo. Na koncu vprašajo še mene in začnem opisovat, da smo bili po Prlekiji in Prekmurju in da smo šli z brodom čez Muro. Pa en model vpraša kje je ta brod. Se začnem smejat, da če je brod čez Muro da najbrž ni na Dravi. Pa možakar malo užaljen malo drugače vpraša: Sava teče po diagonali čez Slovenijo. Soča teče tu, skozi Gorico. Kolpa je na meji med Slovenijo in Hrvaško. Drava teče skozi Maribor. Kje pa teče Mura? Kje izvira in kam se izliva? Na koncu ugotovim, da vsi trije možakarji tega niso vedeli. Potovali po Jamajki, po Avstraliji, po Bahamih, a ne poznajo pa Slovenije... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.