Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni.

Med iskanjem re?itve za mojo te?avo, sem naletel na tale forum in na?el kar nekaj zanimivih informacij.

Moja mazdica je nenadoma "umrla" in no?e ve? v?gati.

Gre za 1.3 motor, 16v, ima pa ?e nekak?en uplinja?.

DO pred kratkega je malce te?je v?igala- potrebno je bilo "verglati" sedaj pa ne v?ge ve?.

Do sve?k pride elektrika - vsaj iskra lepo presko?i, tako da ta del lahko verjetno zanemarim?

Klical sem tudi na mazda servis in mi je mojster povedal, da je skoraj sigurno problem v elektroniki, ki je v razdelilni kapi. Oblika podkvice? Malo sem raziskoval po spletu in na?el to zadevo - imenujejo jo elektronika v?iga. Kje priporo?ate, da se kupi ta zadeva? Mojster na mazdi mi je omenil elektro Kogov?ek.

 

Ali kdo pozna to zadevo? Ali je lahko to razlog, da avto ne v?ge, kljub temu, da je iskra na sve?ki?

Ali ta elektronika uravnava tudi delovanje uplinja?a?

Resni?no bi rad avto spravil v vozno stanje, saj je odli?no ohranjen, kupljen od prve lastnice in ima trenutno 145000 km, ter potrjeno servisno knji?ico do 135000 km.

Ali morda pozna kdo v Ljubljani z okolico kak?nega dobrega mojstra, ki se spozna na te starej?e zadeve?

 

Zahvaljujem se vam za vse predloge!

Napisano

Kak?na pa je iskra? Mo?na ali bolj ?ibka? V bistvu mora kar oreng sekat, ?e ne gorivo zalije sve?ko in se ne v?ge kar posledi?no pomeni, da vergla? v prazno.

33112_1.png

Napisano

Kak?na pa je iskra? Mo?na ali bolj ?ibka? V bistvu mora kar oreng sekat, ?e ne gorivo zalije sve?ko in se ne v?ge kar posledi?no pomeni, da vergla? v prazno.

 

Za iskro mi je prijatelj, ki je avtoelektri?ar potrdil, da je ok. Tako, da mislim, da bo dr?alo...

Tudi sve?ke so bile menjane v predpisanem intervalu in so ok.

 

Sedaj pa ne vem, ali naj probam zamenjati to elektroniko v?iga, ki naj bi bila vir mojih te?av...

Napisano

kaj pa ?rpalka goriva ??? jaz ?e mam doma eno

 

Hmm, kako bi najla?je probal ?rpalko goriva? V bli?ini razdelilne kape prideta dve cevki na dva pokon?na valj?ka -en ni?ji od drugega in tam je bilo gorivo.

Hudi?, ko sem pozabil fotografirati motorni prostor, da bi potem la?je ?lovek opisal...

Kje sploh je ?rpalka? Pod zadnjim sede?em je le plovec?

Napisano

ne ?rpalka je v tanku.Pod zadnjim sede?u tam kjer misli? da je plovec.

Kaj ma? elektri?no ali mehansko elektri?na ima zraven konektor proba? pa jo tako da direktno pri ?rpalki poslu?a? ko da? kontakt ?e zabrni ali pa probaj vzeti cevko pri ?rpalki direktno dol pa zaverglaj avto pa bo? videl ?e ?prica ali ne.Mogo?e bi ?e ostale motorne dele in dele v?iga kje doma na?el ker sem tudi jaz mel doma 323 hb 1990 samo da je bila z injektorji imel pa sem ?e eno rukjeno od zadaj pa tudi svak mislim da ma ?e doma eno ruknjeno od zadi lahko vpra?am ?e ?e obstaja pa bi mogo?e od tam vzeli ven modul v?iga komplet z mehaniko

gremo na?i.....

 

Napisano

Pot je taka:

 

tuljava (ki da iskro) Fertajler - razdelilna kapa ki razdeli iskoro, kabli (tudi ce je iskra!!!!!) ali pa bencinska pumpa - navsezadnje tudi starter.

 

Za foro probaj dobiti nekoga in zamenjajta kable, potem frtajler, ce pa bencinska pumpa ne brni pa se to, a dvomim da je pumpa.

Jaz tudi mislim da je fertajler - to tko zgleda

http://www.auvito.de/zuendverteiler-t2t535...14/details.html

 

Dal si malo povrsen opis - a avto sedaj vergla ali je ?isto mrtev?

 

Mam pa se eno neumno vprasanje - na kable si probal (z drugega avta) :blush:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja, ja avto vergla, le v?ge ne nikakor.

Glede na to da vergla, zakaj bi na kable od drugega avta?

 

Hvala vsem za odgovore do sedaj!

 

ja lahko da iskra prebija proti masi ....samo ?e vergla potem tudi starter ni.

Lahko je tudi tuljava

gremo na?i.....

 

Napisano

ja lahko da iskra prebija proti masi ....samo ?e vergla potem tudi starter ni.

Lahko je tudi tuljava

 

Ja, iskra ni vse, kable priporocajo menjati na 100.000 ker jim pade izolacija (upornost) in ni prenosa ve?, probaj kable potem frtajler - verjemi.

 

LP

 

Lahko enostavno probas primi kabel na sredini zaverglaj in ?e te orng zruka pol prebija... :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja, iskra ni vse, kable priporocajo menjati na 100.000 ker jim pade izolacija (upornost) in ni prenosa ve?, probaj kable potem frtajler - verjemi.

 

LP

 

Lahko enostavno probas primi kabel na sredini zaverglaj in ?e te orng zruka pol prebija... :bravo:

 

Hehe, hvala za nasvet. Bom pregledal za nazaj servisno dokumentacijo. ?e niso bili menjani, bom za?el s kabli.

Naslednji korak pa elektronika v?iga...

 

Poro?am!

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pozdravljeni.

Nisem ?e dokon?no vrgel pu?ke v koruzo. Nekaj zaklju?kov:

bencin pride v fergazar

sve?ke so slabe in so bile zapacane

avto je celo v?gal in po nekaj 100 metrih vo?nje zopet crknil. Sedaj ne v?ge ve?.

O?itno je manj zgledno servisiran, kot se je zdelo na prvi pogled.

Na zra?nem filtru je nekaj olja? Od kje bi lahko pri?el?

Sedaj ne vem, ali so razlog te?ave kabli v povezavi s sve?kami? ?udno se mi zdi, da je crknil med vo?njo...

Napisano

Pozdravljeni.

Nisem ?e dokon?no vrgel pu?ke v koruzo. Nekaj zaklju?kov:

bencin pride v fergazar

sve?ke so slabe in so bile zapacane

avto je celo v?gal in po nekaj 100 metrih vo?nje zopet crknil. Sedaj ne v?ge ve?.

O?itno je manj zgledno servisiran, kot se je zdelo na prvi pogled.

Na zra?nem filtru je nekaj olja? Od kje bi lahko pri?el?

Sedaj ne vem, ali so razlog te?ave kabli v povezavi s sve?kami? ?udno se mi zdi, da je crknil med vo?njo...

 

Kompresijo pomeri, "fazo" odmi?ne gredi in glavne gredi, seveda kaj je z zobatim jermenom, iskra je vedno ?

Pa ?e bi se dalo na?tevat.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ma ne zgleda neki baš
    • VID-20251005-WA0000.mp4     Saj bi bilo blazno smešno, če ne bi bilo tako prekleto resnično...
    • Za foro se bom pa res lotil. Pa kdo naj še preveri, če sem se prav lotil.   Najprej sem vprašal strica Googla. Sem dobil odgovor, da porabi manj kot 3 litre na osebo na 100 km...   Nato sem se lotil poenostavljenega postopka:  A-380 ima domet 15.700 km. A-380 ima 323.546 litrov velik rezervoar. To pomeni, da pokuri 2.060 litrov na 100 km. Praviš, da gre notri 800 potnikov. Torej pokuri 2,5 litra na 100 km na potnika.   Naš FucksWagen je do zdaj prevozil 64.675 km in pokuril 4.107,91 litrov goriva, kar pomeni 6,3 litra na 100 km.  Pelje pa 7 potnikov. Torej pokuri 0,91 liter na 100 km na potnika.     Poskusimo zdaj z bolj zakompliciranim načinom:   A-380 pokuri 190 kg/min.   A-380 uporablja posebno gorivo, v Evropi se ga dobi pod oznako JET A-1. Teža goriva je 0,84 kg na liter.   To pomeni, da A-380 pokuri 226,19 litra na minuto.   Če se do sem nisem zmotil, to pomeni, da na uro pokuri 13.571 litra goriva.   Potovalna hitrost tega letala je 903 km/h.    Torej moram litre deliti s kilometri in množiti s 100, da dobim porabo v litrih na 100 km. Se pravi: 13.571 moram deliti s 903 in množiti s 100. Dobim 1.502 litra na 100 km. Ampak to je v letu na potovalni višini. Pri vzletu pokuri krepko več. Pa zanemarimo to...   A-380 ima tri različne razporeditve in število sedežev od 525 do 853 (en model ima 525 sedežev, en model ima 644 sedežev, en model ima 853 sedežev).    Torej ima porabo med 1,7 in 2,8 litra na 100 km na osebo. Kot omenjeno, naš FucksWagen pokuri 0,91 liter na 100 km na osebo...             Zdaj pa poglejmo še v drugo smer. Avto te vozi tja, kamor moraš iti: v službo, v trgovino, pelješ otroke v vrtec,... Letalo praviloma vozi turiste na počitnice. Torej nekam, kamor ni nujno, kajti na počitnice greš načeloma lahko tudi kam bližje... Kar se tega tiče, imam eno precej zanimivo "anekdoto"... Ko sem še delal v bolnici, smo enkrat klepetali o dopustih in kje je kdo bil. Eden je bil na Jamajki, eden je bil v Avstraliji in eden je bil na Bahamih. In je vsak opisoval kje je bil in kako je bilo. Na koncu vprašajo še mene in začnem opisovat, da smo bili po Prlekiji in Prekmurju in da smo šli z brodom čez Muro. Pa en model vpraša kje je ta brod. Se začnem smejat, da če je brod čez Muro da najbrž ni na Dravi. Pa možakar malo užaljen malo drugače vpraša: Sava teče po diagonali čez Slovenijo. Soča teče tu, skozi Gorico. Kolpa je na meji med Slovenijo in Hrvaško. Drava teče skozi Maribor. Kje pa teče Mura? Kje izvira in kam se izliva? Na koncu ugotovim, da vsi trije možakarji tega niso vedeli. Potovali po Jamajki, po Avstraliji, po Bahamih, a ne poznajo pa Slovenije... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.