Skoči na vsebino

Stacionarni Radar Golovec

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

PRVI TEDEN DELOVANJA STACIONARNEGA MERILNIKA HITROSTI

 

V ponedeljek, 14. marca 2005, je na avtocestnem obro?u okoli Ljubljane, pri predoru Golovec, pri?el z delovanjem prvi stacionarni radar za merjenje hitrosti. Lokacija ni bila izbrana naklju?no. Na tem odseku ceste sta lani v 53 prometnih nesre?ah umrli 2 osebi, 13 pa jih je bilo telesno po?kodovanih.

 

Glede na dejstvo, da sta bila stacionarni merilnik ter njegova lokacija podrobno predstavljena javnosti na novinarski konferenci, 3. marca 2005, in glede na to, da so mediji voznikom prenesli informacije o za?etku delovanja radarja, je policija pri?akovala, da ve?jega ?tevila kr?itev ne bo ugotovila. Kljub omenjeni predstavitvi lokacije in posledic, je policija v enem tednu delovanja ugotovila 1211 prekora?itev hitrosti:

 

- do 20 km/h: 1033

- od 20 - 30 km/h: 123

- od 30 - 40 km/h: 27

- od 40 - 50 km/h: 16

- ve? kot 50 km/h: 12

 

Najvi?ja izmerjena hitrost je bila 211 km/h.

 

Zaradi navedenega je policija spremenila organizacijo dela v Specializirani enoti za nadzor prometa, saj policista, ki sta dolo?ena za administrativno obdelavo kr?itev, zaradi velikega ?tevila kr?itev v preteklem tednu vsega dela nista zmogla, zato je bilo z dana?njim dnem vklju?eno dodatno ?tevilo policistov.

 

Skrb vzbujajo?e je tudi dejstvo, da ?tevilnih voznikov niti podatki o zgostitvah prometnih nesre? na tem odseku, niti vsem javno znani podatki o lokaciji merilnika in datumu za?etka delovanja, niso prepri?ali, da bi hitrost prilagodili veljavnim omejitvam. 1211 prekora?itev hitrosti zgolj v enem tednu je ve? kot zgovoren dokaz, da je stopnja upo?tevanja prometnih predpisov v Sloveniji ?e vedno na nizki ravni.

 

V tem tednu je policija prejela kar nekaj vpra?anj, povezanih z delovanjem stacionarnega radarja, na katera ob tej priliki tudi odgovarjamo:

 

Veljavna omejitev hitrosti na mestu merjenja stacionarnega merilnika

 

Na delu ceste, kjer hitrost meri stacionarni merilnik hitrosti, je veljavna omejitev hitrosti 100 km/h. Znak za omejitev hitrosti na 100 km/h stoji ve? kot 500 metrov pred to?ko meritve. Neposredno na mestu meritev stacionarnega merilnika hitrosti stoji znak spreminjajo?e se vsebine, na katerem se ob?asno pojavi omejitev hitrosti 80 km/h. Gre zgolj za svetlobno opozorilno tablo, ki voznike opozarja, da se pribli?ujejo prometnemu znaku za omejitev hitrosti na 80 km/h, ki pa je postavljena v sredini predora zaradi razcepa cest za smer vzhod (Dolenjska) in zahod (Primorska, Gorenjska). Ta prometni znak pa stoji za stacionarnim radarjem, zato je veljavna omejitev hitrosti na to?ki merjenja stacionarnega radarja 100 km/h.

 

Obvestilna tabla za opozarjanje o izvajanju stacionarnih meritev hitrosti

 

Na?elno stali??e Policije glede opozarjanja z obvestilnimi tablami za meritve hitrosti je nespremenjeno. Postavitev opozorilnih tabel nikoli ni bila sporna. Upravljavci cest jih lahko v skladu z dolo?ili Pravilnika o prometni signalizaciji in prometni opremi na javnih cestah ter na podlagi lastnih strokovnih ocen postavijo na mesto, kjer menijo, da bi bile u?inkovite in koristne.

 

 

Ukrepanje zoper kr?itve, pri katerih bo na enem posnetku ve? vozil in ne bo jasno, kdo je prekora?il hitrost

 

Kot verodostojne posnetke kr?itev na podlagi katerih bo policija pri?ela postopke ugotavljanja odgovornosti, se bodo upo?tevali zgolj tisti, ki bodo popolnoma, nedvoumno in jasno dokazovali kr?itev konkretnega vozila. Vsi drugi posnetki bodo selekcionirani.

 

 

Da se vsaj "mazad?i" ne bomo vozili 60 kot se vsi ostali, ker ne vedo koliko je dejansko tam omejitev. :rolleyes:

 

 

Podatki s strani Policija.si

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

heh :)

daj nej edn zra?una kolk ke?a dejansko bo ?lo iz teh prekr?kov, ?e bojo vsi poravnani... :)

 

je kar lepa cifra ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

?e en hiter izra?un:

 

- do 20 km/h: 1033 x 10.000 = 10.330.000 SIT

- od 20 - 30 km/h: 123 x 20.000 = 2.460.000 SIT

- od 30 - 40 km/h: 27 x 30.000 = 810.000 SIT

- od 40 - 50 km/h: 16 x 40.000 = 640.000 SIT

- ve? kot 50 km/h: 12 x 60.000 = 720.000 SIT* Skupaj 14.960.000 SIT*

* *

Ni slabo za prvi teden. ?e policija odpre d.o.o bo to najhitreje rasto?e podjetje v slo.

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

abolicija tule ne velja... ker so leto?nji grehi :D

 

polovi?ke pa sploh ne vem ve? kak se ?tejejo... :(

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Luka, si upo?teval polovi?ke pa abolicijo? ;):D

ma nisem jaz tega racunal...sem dobil mail s temi podatki ;)

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Glede na to, da se minimalno 1/3 časa stoji pri semaforjih...če teoretično porabo zmanjšamo za 1/3 pa smo tam na 6l... V mestu in na kratkih razdaljah ni pričakovati čudežev...
    • Še moj prispevek k porabi mazde cx-30 z motorjem x-186.   Moje vožnje so predvsem relacijske, po mestih se z avtom ne vozim veliko. Večinoma vozim po omejitvah, včasih malo čez 😁, predvidljivo, tudi z namenom, da je poraba manjša -- Helmuth ima nekaj dobrih nasvetov za takšno vožnjo.   V letu pa pol, odkar imam mazdo cx-30, sem prevozil 21.500 km in izračunana poraba v tem času znaša 5,75 l/100 km, po računalniku 5,5 l/100 km. Z zimskimi gumami je poraba 0,3 l/100 km višja kot s poletnimi gumami. Če bi se več vozil po mestih in na kratkih poteh, bi poraba gotovo bila višja.    Zadnja daljša relacija je bila v Nemčijo in nazaj čez tursko avtocesto. Bile je tekoče, brez zastojev, v Avstriji in Sloveniji sem vozil po omejitvah oziroma nekaj čez, v Nemčiji, kjer ni bilo omejitev na AC, sem vozil okoli 130 km/h. Mestne vožnje ni bilo veliko, nekaj malega po klancih. Gor sem se peljal sam, nazaj polno naložen. Izračunana poraba za 950 km je bila 5,86 l/100 km.   Za bencinski motor se mi zdi takšna poraba zelo dobra in se ne morem pritoževati 😄  
    • Tukaj si pa zadel bistvo. Tisti, ki ne gredo dlje kot do sosednje občine ali pa mogoče maksimalno do hrčkov, mislijo, da bolje ne more biti. Pa še politikom verjamejo, ki radi nakladajo. Še posebno pernati se rad kiti z "uspeh" in medu in mleku pri nas  na FB in  istem - gramu. 
    • Tako pač je. Sej si že dovolj dolgo na svetu, da to veš... Če bi bil tam, bi bilo pa kontra.
    • In kje je robnik?   Mnja, čakaj, jaz sem vajen BTjca... Če dobro pogledam, je res en robček tamle...   😛
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.