Skoči na vsebino

Z mazdo RX-8 na vodik od Osla do Stavangerja

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
Ni glih ne vem kako nova stvar, je pa fino da se kak na? "mojster" kdaj odlo?i za kak test takih zadev.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ni glih ne vem kako nova stvar, je pa fino da se kak na? "mojster" kdaj odlo?i za kak test takih zadev.

 

Samo ne vem v ?em je fora met kao Mazdo RX-8 na vodik, ?e v bistvu to ni ve? Mazda RX-8, ampak samo pleh od 8-ke in elektronsko omejen Wankl na 80kw. Temu lahk re?emo Mazda na vodik oziroma Vodenko :). To je tko kot je en ?lan tuki predelu RX-8 na ?trom, pa tud ni ve? Mazda RX-8, ampak je Bolt.

4801_1.png
Napisano

Samo majstri 105l vodika za 100 kilometrov ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Samo majstri 105l vodika za 100 kilometrov ?

 

Orngi kessel mora met....ene 500L.... :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Orngi kessel mora met....ene 500L.... :bravo:

 

Prikolco zadaj.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Se je kdo vpra?al kolk energije porabijo za izdelavo-pridobivanje vodika ?

Kaj je pol tukaj ekolo?kega ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

plus in minus dajeta ni?....

tud bencin, tud avtoplin, tud elektricna vozila, vse je treba 'potegnit' z energijo!

 

Samo zmaga pa tista varianta ki nese denar.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Meni se zdi re?itev z elektriko zelo slaba (zelo te?ki akuji in sama vpra?ljivost ekolo?kosti samih akujev). Poleg tega imajo za moje pojme akuji premajhne kapacitete oz. potenciale, da bi kdaj res "dobro" in za dlje ?asa poganjali vozila (vsaj pri te?ah zdaj?njih sodobnih vozil). Velika te?ava je tudi ?as filanja, ?e pa je ta ?e kolikor toliko sprejemljiv so potrebne gigantske polnilne postaje z gigantskimi sposobnostmi. Predpostavimo, da elektrika res pomeni "gorivo" prihodnosti in da se v parih letih zamenja ve?ina fosilnih avtomobilov za elektri?ne...to bi prineslo tak?ne potrebe po elektriki, da zdaj?nja elektri?na infrastruktura pogori na celi ?rti...predstavljate si kako anormne investicije bi blo potrebno vlo?it v popolno obnovo celotne napeljave, pove?anje produkcije elektrike ipd. Moje mnenje je, da je elektrika v avtomobilizmu neka iluzija v stilu "i ja bi tata" a res upam, da se popolnoma motim!

 

Za vodik ne upam tko slabih napovedi dat, ker se mi zdi veliko bolj realen ?isti vir za poganjanje vozil. Vodik je zelo enostaven za "pridobivat" oz. ga je lahko re?emo na pretek in je neizkori??en.

 

Najve?ji hec je, da ljudje povezujejo veliko pocenitev vo?nje, ?e bi recimo na trgu avtomobilizma prevladal nek alternativni vir energije...vrjemite, da ?e bi se npr. ?ez 5 let vsi ali ve?ina vozil na vodik bi nas ravno tako zabolela glava ob pogledu na znesek natankanega vodika na pumpi...oz. bi blo pod pretvezo ?istosti goriva ?e mlace la?je nabijat cene energentov...pa to ne velja sam za vodik amapak za vsako mo?no alternativo, ki bo v prihodnosti poganjala rajo...?etud bo to fi?olova para...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pa to je 10x tolk dela kot s cevko.    Razen, če si mora kazen naložit za napako pa mora kot pokoro nekoliko dodatno trpet. Če ja, pol pa ta ideja... držiš, špricanje na šipo da sprazni vse, pa še eno rundo s čisto vodo. Upaš, da ne pregreješ motorček, ker če crkne je to dodatna finančna pokora. Pol oreng še šipe spucaš z alkoholom, da se razmastijo. Daš notri vitrex in si ready to go.
    • Začnejo se dogajati zanimive zadeve pri teh Thinkbookih. BSOD pa ni krivo recimo pregrevanje al pa da bi bilo kaj zamašeno od prahu. Daš winse še enkrat gor pa se zadeva ponovi in to na clean mašinah, Potem nerazložljiva ugašanja brez razloga. Izgleda, da komponente na plati niso glih prvi razred in odpovedujejo poslušnost.    Sej ne da je tri leta meja k kar vsem crkne, ampak takrat nekje se začne. In od teh 100 ThinkBookov, ki so bli kupljeni leta 2021 nimamo niti enega več v uporabi. Vse smo morali menjat.   Drugače pa ja, baterije so vedno problem, sploh pri tistih uporabnikih, ki imajo mašine skos na polnilcih oziroma dockih. Potem pridejo raznorazne težave s tipkovnicam (dostikrat polito), potem USB-c priključki, ker uporabniki vlečejo ven te kable pod vsemi mogočimi koti. Sledijo mašine, k crknejo čist, pa uničeni zasloni, ko vmes kdo kaj pripre pa ga vrže po tleh, pa ga z avtom povozi. Pa LAN priključki, celo kak HDMI crkne.    Tko kot sem napisal... za polovico sranja so krivi uporabniki sami. Kle bi se lahk reklo "nije žvaka za seljaka".    
    • Sprednja guma dol. Odstranis kolotek in ven potegnes motorcek in se bo cel "vitrex" zlil ven. Motorcek je notri samo preko tesnila.
    • In kaj crkne po treh oz. petih letih? Integrirana grafika ? A slucajno mislis baterijo?
    • Ma, ti si nova Baba Vanga... 🤣 Končno se je v nekom reinkarnirala.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.