Skoči na vsebino

Dyno day , sobota 14.11.

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

huh... prilo?nost... :)

 

mogo?e pa res...

 

@mazda_mx: do kdaj moram javiti.. ?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Ce prides v soboto zvecer bo prepozno.

 

ok... :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

U to bi pa ?e mene zanimalo, da pogledamo koliko ima dejansko konjev pa navora (?ipana) M6 :P

 

Kdaj pa komu moram sporo?it udele?bo oz. rezervacijo?

Napisano

zdravo!!

?e je to v dopoldanskem ?asu potem pridem !!!!!!

 

 

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

ekola... plan je padel, jaz bom prisoten, tempiram pa biti tam v ?asu med 9.00 in 10.00...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

No samo toliko, da napi?em. Iz izku?enj vem, da na dyno meritvah ure te?ejo kot namazane. Tako, da jaz bi se na va?em mestu primajal ?e kar takoj, ko se za?ne. Sploh ?e bo res dosti ljudi. ;) Je pa res, da smo ponavadi mi opravljali meritve v popoldanskem ?asu in je bilo zato ?e prej konec.

 

@Deeyan: Upam, da bo? imel vsaj 90 kot jaz s svojo "natunano" 323C. :jezicek:

Napisano

No samo toliko, da napi?em. Iz izku?enj vem, da na dyno meritvah ure te?ejo kot namazane. Tako, da jaz bi se na va?em mestu primajal ?e kar takoj, ko se za?ne. Sploh ?e bo res dosti ljudi. ;) Je pa res, da smo ponavadi mi opravljali meritve v popoldanskem ?asu in je bilo zato ?e prej konec.

 

@Deeyan: Upam, da bo? imel vsaj 90 kot jaz s svojo "natunano" 323C. :jezicek:

 

 

ja sej glih to me zanima, ?e je avto kej zaspan :D

Napisano

Ker vas je kar nekaj reklo da boste pri?li jutri na meritve, me zanima koliko nas bo iz foruma.

 

Vsak naj napi?e spodaj svoj nickname, pa bom za?el kar jaz, drugi pa nadaljujte seznam

 

1.) Andriy

Napisano

Mene pa zanima koliko ima oriinalna 100kw m6 diesel - pred faceliftom, ker je na tem forumu ?e marsikaj pisalo o tem. Nimam ?asa, druga?e bi pri?el. Naj nekdo pripopa meritve.

Napisano

Mene pa zanima koliko ima oriinalna 100kw m6 diesel - pred faceliftom, ker je na tem forumu ?e marsikaj pisalo o tem. Nimam ?asa, druga?e bi pri?el. Naj nekdo pripopa meritve.

 

Prosil bi te da bolj natan?no napi?e? kaj bi rad izvedel, ker iz tega posta se ne da kaj veliko razbrati <_<

Napisano

Pisalo je, da ima menda v resnici ve? kw kot pa je uradno. Zdaj pa me zanima koliko je to.

 

Aha, jaz imam druga?e tudi to s 100kW/136HP, samo je ?e ?ipana, tako da ne vem koliko ima original, bomo pa jutri pogledali, ?e bo kak?na s 100kW.

Napisano

Aha, jaz imam druga?e tudi to s 100kW/136HP, samo je ?e ?ipana, tako da ne vem koliko ima original, bomo pa jutri pogledali, ?e bo kak?na s 100kW.

 

bo... samo tudi ta je ?e bla pod no?em :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Vsega skupaj se je nabralo 18 avtomobilov.

 

Nekaj avtov na zacetku je bilo izmerjenih na napacnem programu.

Povprecno je bilo za 12% premalo "konjev", tisti ki so potem se ostali smo jih izmerili se enkrat in je bila konjaza kot je bio predvideno. Kdor zeli se lahko najavi in se bo se enkrat izmerilo s pravim programom. Seveda brez katerihkoli dodatnih stroskov. Okvirno pa je 12% dovolj dobra stevilka za popravek meritve, ki ste jo dobili.

 

Nekaj primerov pravilnih meritev:

 

Mazda 323 1.5 s sportnim izpuhom 93KM.

Citroen AX 1.4 GTi 101KM

BMW M3 (3.0) 290KM.

Subaru Impreza WRX s sportnim izpuhom 235KM

Honda Civic VTI s sportnim izpuhom in brez kat 163KM.

 

Vsi ostali so bili malce prevec predelani. Turbo avtomobili pa seveda pri tako nizkih temperaturah dajo malce vec od sebe.

 

Temperatura zraka priblizno 10 stopinj. Se pravi kar ugodno.

Napisano

Nekaj avtov na zacetku je bilo izmerjenih na napacnem programu.

 

<_<

 

@Andrey: evo ti ga na... 139 brez ventilatorja + 12% = 155.7; z ventilatorjem pa 142 +12% = 160...

 

@Sishi: MX-3 V6 ima potemtakem tudi 123 konje pa enga ?oferja :)

 

edino za Uklopkotovo mi ni jasno, njemu ste namerili 144,5 KM, ?e se prav spomnim... ?e tule dodam 12%... potem je avto PREmo?en :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

aja... kaj je pa pol z navorom.. namre?, teoreti?no bi ga nekateri od izmerjenih avtov morali imeti cca 380 Nm... izmerjeno je blo pa 300... :P kar je manj kot po originalnih tehni?nih podatkih !?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.