Skoči na vsebino

Nova Mazda 3MPS na dirkali??u Raceland

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Nova trojka MPS se je izkazala fenomenalno saj je od FWD-jev hitrej?i od nje za stotinko le Mini Cooper. Pred njo so le zverine s 4WD tipa Lancer al pa ogromna konjenica v M3 in Corvetti. Megan RS26 je sicer na drugem mesu sam to je dirka?ka specialka na poldirka?kih gumah kar nekako ne sodi v konkurenco.

 

http://www.avto-magazin.si/na-dirkalisce/

 

O?itno je Mazdinim in?enirjem uspelo sestaviti odli?en ?portnik in kot ka?e mehanska zapora diferenciala izni?i ?isto vse slabosti prvega pogona razen mogo?e tega, da je treba volan malo bolj po mo?ko zagrabit, saj ga pri hitrih pospe?evanjih vle?e iz rok (torque steering).

33112_1.png

Napisano

Naj omenim ?e to, da pri Avtomagazinu krog ?tejejo iz mirujo?ega ?tarta. Torej ?tartajo iz nule tako, da v po?tev pride tudi sam pospe?ek avta ne le pro?nost in lega. Overall pa dober rezultat ampak ?koda, da jih je na na?ih cestah tako malo ker so po krivem zapostavljeni avti.

 

?koda, da nimamo pri nas ?e kak?nega pravega dirkali??a saj bi se tam ?asi popolnoma preme?ali. Tu so namre? nizke hitrosti ter sama lega in okretnost avtomobila zato se takoj za Mazdo3 MPS najde Twingo RS z bistveno manj konj, pred njim pa Mini, ki je spet ?vohnej?i. ;)

Napisano

Naj omenim ?e to, da pri Avtomagazinu krog ?tejejo iz mirujo?ega ?tarta. Torej ?tartajo iz nule tako,

 

zakaj pa to?

potem v bistvu zelo impresiven rezultat seata z zimskimi gumami in dizel

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Hudo zanimivi rezultati....

 

Recimo MB C63 AMG pristal ?ele na 14. Mestu.... Pa to naj bi bil odli?en dirkalnik po mnenju nekaterih izvedencev motosporta.... in so ga posavljali ob bok BMW M3...

 

Mi je pa tudi sme?no da je BMW M3 na 4. mestu... BMW 335Cupe pa ?ele na 15. mestu... noro noro... :aaaaa:

 

 

LP DAvid

Feel free....

Napisano

?koda, da nimamo pri nas ?e kak?nega pravega dirkali??a saj bi se tam ?asi popolnoma preme?ali. Tu so namre? nizke hitrosti ter je pomembna sama lega in okretnost avtomobila zato se takoj za Mazdo3 MPS najde Twingo RS z bistveno manj konj, pred njim pa Mini, ki je spet ?vohnej?i. ;)

 

Popravljam izjavo, da boste la?e razumeli. ;) Proga je zelo tehni?na in na tej progi kak?ne sicer hitre in dobre limuzine nimajo kaj iskati. A4 1,8t mi je na dirkali??u sledil lahko na ravninah, ?ez ovinke sem se se samo oddaljeval. Po drugi strani je bilo isto z mano in Renault 5 z 1,8 motorjem, ki je ?e la?ja in z predelanim podvozjem okretnej?a. :)
Napisano

Popravljam izjavo, da boste la?e razumeli. ;) Proga je zelo tehni?na in na tej progi kak?ne sicer hitre in dobre limuzine nimajo kaj iskati. A4 1,8t mi je na dirkali??u sledil lahko na ravninah, ?ez ovinke sem se se samo oddaljeval. Po drugi strani je bilo isto z mano in Renault 5 z 1,8 motorjem, ki je ?e la?ja in z predelanim podvozjem okretnej?a. :)

 

Mazda 3 Mps: BMW M3 (razlika v pospe?evanju v 2. prestavi...)

- | | - - | | - (razlika v pospe?evanju v 5. prestavi...)

 

1+1=? :P

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

Naj omenim ?e to, da pri Avtomagazinu krog ?tejejo iz mirujo?ega ?tarta. Torej ?tartajo iz nule tako, da v po?tev pride tudi sam pospe?ek avta ne le pro?nost in lega.

 

Midva sva se pa ?e veselila kako dobre ?ase sva postavljala z najino 323 F ko je bil noter ?e 2.0 serijski motor :( zdaj je vse jasno od kod taka razlika :)

Napisano

Midva sva se pa ?e veselila kako dobre ?ase sva postavljala z najino 323 F ko je bil noter ?e 2.0 serijski motor :( zdaj je vse jasno od kod taka razlika :)

 

HAHAHHAHA TA je pa dobra!!! ZA POSRAT! :hohoho:

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Se strinjam, lahko sploh ni catch v dpf-ju, ampak na injektorjih, egr-u,..
    • Govorili smo s Skandinavci, to pazite pri nakupu EV vozila WWW.ZURNAL24.SI Dobro desetletje je že minilo, odkar so električni avtomobili številnejše prisotni na avtomobilskem trgu. V te času so si tudi tisti, ki jih vzdržujejo, že nabrali precej izkušenj.  
    • Vidiš, spet navajaš same laži.   Pa vzemiva prav ta tvoj primer - ker povprečen Slovenec se res vsak teden (ROTFL) pelje v Munchen - čeprav ni reprezentativen.   Google Maps pravi, da je center Kopra, center Munchna razlike 507 km. Čas, potreben za to pot pa je ocenjen na 5h 33min.   Tudi če se peljem 110 km/h namesto 130 km/h (kjer sploh lahko), bo razlike v času malo, saj skozi Avstrijo (niti pri nas) ne moreš voziti 130 km/h na celotni trasi. Hudiča, še v Nemčiji od meje do Munchna komaj kje lahko uradno voziš 130 km/h. Med 110 in 130 km/h - kjer sploh lahko - ne pridelaš niti 20 minut prednosti. Zdaj odvisno s kakšnim EV se pelješ, ampak recimo, da s takim, ki ne zmore 500 km v kosu, da bova dodala še polnjenje ob avtocesti. Ob AC so hitre polnilnice, kjer 100-150 km dosega dobiš v 5-15 minutah (če imaš kak bolj moderen EV pa še prej). Ker sem se že peljal v Munchen (pa tudi še kam dlje), lahko vzameva moj postanek - s starim EV je bil potreben en postanek za polnjenje, dolg je bil 12 minut.   Torej si pod črto pol ure v prednosti. Ampak - da se pri 5h in pol dolgi poti ne bi niti enkrat ustavil, je pa tudi noro. Tako z vidika zdravja kot počutja/udobja. Če si kadilec, pa itak ne zdržiš. 😃   Cenovne primerjave ti pa ne bom delal, to menda že veš, da je z EV ceneje, čeprav mižiš za obe očesi.   Všeč mi je tudi tvoj začetek "Recimo, da greš z nekim resnim avtom od KP do Münchna". Kaj pa je resen avto? Kaj pa resen EV, tak, ki premaga 500 km v šusu? A potem boš pa primer podaljšal do Berlina? Kjer se na poti tudi ne bi nikoli ustavil ...
    • Zdaj mešaš hruške in jabolka. Pri telefonih in tv-jih ni stresa, kje in ali  boš sploh lahko polnil. Tekefon pač prlkjučiš na prvi vtič in to je to. Pri el. kosilnicah pa moraš že preden štartaš naredit celo študijo, kje in kolikokrat se boš ustavljal na poti. In za koliko časa. Recimo, da greš z nekim resnim avtom od KP do Münchna, potrebuješ za pot dve uri več časa. Prvič,ko se  voziš  z kaminsko  hitrostjo in oviraš normalen promet na cesti, drugič, ko iščeš prazno polnilnico ob avtocesti. In na koncu si porabil veliko več časa kot recimo z dizelašem ali benzinarjem in cenovno si tam-tam.  Jaz se z obema avtomobiloma vozim zelo komot in udobno in ne pogrešam "tihe" vožnje pri 110km/ uro. Mene ne prepričaš. 
    • Netopirjeva streha zahteva nekaj vzdrževanja in podmazovanja, tudi tesnila.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.