Skoči na vsebino

1.6 16V ali 1.8 V6 ?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

@Don

Na koliko pa ceni? svojo :zvizga: ? Sploh pa ne vem zakaj bi kupoval '96 ?e ima? zadnji model ('98)?

 

@symon

Nimam nikakr?nega namena izzivati na?e organe pravice, niti preizku?ati svoje sre?e (svojo porcijo sre?e sm ?e izkoristil). Hotel sem le re?i, da se ne spla?a pretiravati z prevelikimi hitrostmi. Se pa strinjam, da starej?i modeli SO zgonjeni, in zna biti kar precej?en stro?ek, da jih spravi? v red (najti V6, ki ni bil pretirano gnan in je lepo ohranjen je pa isto kot zadeti na lotu). Sicer pa se da v vsakem primeru tudi 1.6 stunat do dolo?ene meje ( za kakr?no koli norenje si bom raje neko? v prihodnosti omislil RX 7 :bravo: )

Henri Toivonen+Lancia delta S4=Dream team

Napisano

@Don

Na koliko pa ceni? svojo :zvizga: ? Sploh pa ne vem zakaj bi kupoval '96 ?e ima? zadnji model ('98)?

 

@symon

Nimam nikakr?nega namena izzivati na?e organe pravice, niti preizku?ati svoje sre?e (svojo porcijo sre?e sm ?e izkoristil). Hotel sem le re?i, da se ne spla?a pretiravati z prevelikimi hitrostmi. Se pa strinjam, da starej?i modeli SO zgonjeni, in zna biti kar precej?en stro?ek, da jih spravi? v red (najti V6, ki ni bil pretirano gnan in je lepo ohranjen je pa isto kot zadeti na lotu). Sicer pa se da v vsakem primeru tudi 1.6 stunat do dolo?ene meje ( za kakr?no koli norenje si bom raje neko? v prihodnosti omislil RX 7 :bravo: )

 

 

Za V6 se ti kr ni? ne boj ?e so ga gonli. Rabi sam olje pa vodo pa je neuni?ljiv. ?e ga nama do zdaj ni uspelo uni?it ga ne more? kr tak, pa ma sigurno prek 400.000 km prevo?enih :D

Napisano

 

@symon

Nimam nikakr?nega namena izzivati na?e organe pravice, niti preizku?ati svoje sre?e (svojo porcijo sre?e sm ?e izkoristil). Hotel sem le re?i, da se ne spla?a pretiravati z prevelikimi hitrostmi. Se pa strinjam, da starej?i modeli SO zgonjeni, in zna biti kar precej?en stro?ek, da jih spravi? v red (najti V6, ki ni bil pretirano gnan in je lepo ohranjen je pa isto kot zadeti na lotu). Sicer pa se da v vsakem primeru tudi 1.6 stunat do dolo?ene meje ( za kakr?no koli norenje si bom raje neko? v prihodnosti omislil RX 7 :bravo: )

 

Zato pol ne rabi? ni? predelovat vozi stock in je, pa ?e veliko ceneje je.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

O?itno je tu pri?lo do manj?ega sporazuma;nikakor nimam ?elje predelati 1.6 na 160 BHp, ker bi bilo preve? stro?kov (kot ste ?e povedali). To pride v po?tev samo, ?e najdem nekje relativno dobro ohranjeno V6. kar pa se ti?e izzivanja na?ih organov prav(s)ice;glej isto lahko vozi? 130 po avtocesti z 160 bhp, kot z 50imi. Je pa lu?tno, ?e ga lahko tu pa tam malo bolj po?ene?...Kar pa se ti?e stylinga, bog ne daj, da bi kupil V6 pa jo spremenil v ciganski voz :angry2: . Do neke mere bi jo mogo?e peruredil, a ni? drasti?nega.Se pa vseeno bolj nagibam k strojni plati kot pa izgledovni.

Henri Toivonen+Lancia delta S4=Dream team

Napisano

To se strinjam, da je ?e v za?etku bolje vzeti malo mo?nej?i avto, kot pa predelovati ?ibkej?ega.Problem je le v tem, da sem do sedaj na?el le '92 V6, o novej?ih pa ni ne duha in sluha :( .

So me pa malo presunile cene, ki jih zahtevajo za nekatere Aftermarket dele. Mi lahko povete, zakaj zaboga stane Injen cold air intake za mazdo mx3 V6 300$ ?? Da o kakem posegu na podvozju oz. prenosih

(menjalnik, sklopka itd...) ne govorim. Pa ne, da bi sedaj rad zapravil par K? za 15+ let star avto, samo res mi ni jasno zakaj imajo tako skyhigh cene. ni? ?udnega, da ameri?ani zapravijo ?e 50-100% cene avtomobila za nadgradnje.

Henri Toivonen+Lancia delta S4=Dream team

Napisano

ni? ?udnega, da ameri?ani zapravijo ?e 50-100% cene avtomobila za nadgradnje.

 

Tudi pri nas najde? take 'paciente'. Jz bi tut ?e bi lahko....

s2k_sig_transition_small.gif
Napisano

ni? ?udnega, da ameri?ani zapravijo ?e 50-100% cene avtomobila za nadgradnje.

 

Lol, to sploh ni problem, tut ve? smo ?e dali na avto kot 100% vrednosti avta. Pa razen tega, da je bil ni?ji, je bil avto videti isti kot pred nakupom. :hohoho:

 

Sicer pa ti vseeno priporo?am, da gre? peljati 1,6 in 1,8 V6 in se potem odlo?i?. Konec koncev bo? pri V6 samo zamenjal izpu?ni sistem (predvsem kolektor) in bo avto dosti mo?nej?i pa je to to. Pri 1,6 se bo? vedno spra?eval koliko bi V6 ?el. :bravo:

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

CAI si naredis sam za 100 EUR. Treba se je znajti. Ce ta kaj zanima vprasaj. Imam MX-3 V6 ze skoraj 15 let.

 

Sklopka stane toliko kot vsaka druga sklopka. Za menjalnik pa se itak ne dobi aftermaket delov.

 

 

To se strinjam, da je ?e v za?etku bolje vzeti malo mo?nej?i avto, kot pa predelovati ?ibkej?ega.Problem je le v tem, da sem do sedaj na?el le '92 V6, o novej?ih pa ni ne duha in sluha :( .

So me pa malo presunile cene, ki jih zahtevajo za nekatere Aftermarket dele. Mi lahko povete, zakaj zaboga stane Injen cold air intake za mazdo mx3 V6 300$ ?? Da o kakem posegu na podvozju oz. prenosih

(menjalnik, sklopka itd...) ne govorim. Pa ne, da bi sedaj rad zapravil par K? za 15+ let star avto, samo res mi ni jasno zakaj imajo tako skyhigh cene. ni? ?udnega, da ameri?ani zapravijo ?e 50-100% cene avtomobila za nadgradnje.

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
    • Res, da sem bil mlad junec takrat, to je blo 1x v 90 ih, še Wartburga sem mel.  In to so ble prva generacija tablic, ki so mele slabo barvo ampak črni napisi so bli pa OK in tud grb je bil lep. EU oznak pa takrat še ni bilo.   Ampak res nisem nič sikal ali pametoval, avto je bil pa res BP takrat. Sem se tolažil, da mogoče majo pa normo kolk jih vršt na dan pa jo še niso izpolnili.
    • To se dejansko drži Novalje in vem, da je tam malo boljši kemp👍   Jaz sem pa danes osvojil najvišji vrh Paga, ki ni bog ve kaj zahteven je pa zato toliko bolj razgleden in se vidi daleč na okoli npr. veliko otokov Rab, Krk, Cres, Lošinj, Silba,Olib, Ist, Dugi otok in seveda Velebit...  Na skrajnem severu Paga pa leži rt Lun kjer je tudi čudovit razgled proti severu Jadrana... 👌🤗😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.