Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Sej vem, tle se Mazde prdajajo....men se pa ne da na Audija registrirat.

 

ampak mene pa zanima, kaj je po va?em mnenju bolj?i motor? Stric se je namre? zapi?il v tega A6 letnik 2007 ali 2008 in ne ve al bi kupil V6 2,4 starej?e zasnove ali morda2.0 TFSI (4 cilindri turbo), oba bencinarja. Oba imata 130 kW, verjetno ima 2.4 kaj ve? navora. Predvidevam, da bo 2.0 turbo var?nej?i pri porabi.

 

Aja vsekakor pa sledi plinifikacija, ki je za 6 valjev gotovo dra?ja....

 

Torej? Mnenja?

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

2.0TFSI je boljsi, ker je novejsi in ima vec navora (bolj ravna krivulja) manjso porabo...

 

ima 280Nm pri 1800 do 4200 rpm, 125kW pri 4300-6000rpm

 

V6 ima 230nm od 3000-5000rpm in 130kW pri 6000 rpm

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

LPG za 4 ali pa 6 cilindrov je razlika cca do 200?, ni take panike.

 

Js sem za V6 :rispekt: , pa ?eprav je audi.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Sej vem, tle se Mazde prdajajo....men se pa ne da na Audija registrirat.

 

ampak mene pa zanima, kaj je po va?em mnenju bolj?i motor? Stric se je namre? zapi?il v tega A6 letnik 2007 ali 2008 in ne ve al bi kupil V6 2,4 starej?e zasnove ali morda2.0 TFSI (4 cilindri turbo), oba bencinarja. Oba imata 130 kW, verjetno ima 2.4 kaj ve? navora. Predvidevam, da bo 2.0 turbo var?nej?i pri porabi.

 

Aja vsekakor pa sledi plinifikacija, ki je za 6 valjev gotovo dra?ja....

 

Torej? Mnenja?

 

?e bo plinifikacija potem je odgovor samo 1 - V6. Plinifikacija ti razpolovi porabo (po prvem letu).

Ampak pomembno vpra?anje - ali ga ima stric samo za v trgovino pa za pred garazo ali se res vozi naokoli?

 

Ce je prvo potem nazaj na TFSI pa brez plina :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

hja.. stric se fura v lj na siht tko kot vsi iz nasih koncev - to je 100 km na dan. poraba je pa pri 2.0 skor zihr vsaj za 2 ce ne 3 litre nizja.... pa ceprav plin, jebiga, vsak liter se pozna.

 

Ampak V6 je pa V6......

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Mislm da je kolega ROCKY orng ekspert za Audije, tko da naj sam kej pove o omenjenih motorjih! :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Mislm da je kolega ROCKY orng ekspert za Audije, tko da naj sam kej pove o omenjenih motorjih! :danzoman::bravo:

 

prov expert pac ne, sem pa mnenja da je treba it v korak s casom... torej glasujem za novejsi motor :)

Napisano

ampak ce se zanimas za tak avto ... potem poraba najbrz ni pomembna in cel paket zravn :blush:

 

 

s tem se ne strinjam. Zakaj met porabo 12 litrov ?e je lahko 10? Avto se dobi za dobrih 20 jurjev, kolikor ko?ta mal bol opremlen nov Golf. seveda je pomembna poraba.

 

LP

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Da je stvar še bolj enostavna - verjetno si imel v mislih 3 fazni sistem?    Trifazni UPS | Socomec WWW.SOCOMEC.SI Trifazni UPS ščiti kritične IT in industrijske aplikacije pred nevarnostjo izpada električne energije. Ti sistemi za neprekinjeno napajanje zagotavljajo zanesljivo napajanje prostorov, ki je bistveno za...  
    • Super. Debata na mestu. Vsaj za začetek.   Tole s hibridno ali pa otočno elektrarno sem že razmišljal. Da bi porabil kar obstaja. Sem na vezi z enim od ponudnikov teh elektrarn in mi je omenil, da je pri njih že dodan vhod za agregat. Torej imajo mix sončne elektrarne, baterije in omrežja. Pustijo ti pa da kasneje sam investiraš v agregat. Sicer je tu zdaj vprašanje, kako je to izvedeno. Če je agregat kot posebej vir, potem mora biti tri fazni, da ti vse v hiši deluje. Z mislijo na to, da je večina objektov s tremi fazami. Novi sploh, ker so povsod toplotne črpalke. Če bi bil pa agregat samo za ponjenje baterije, potem je pa lahko cenejši, ker ga vedno skriješ za baterijo. Iz baterije ven gredo pa tri faze enostavno. Moram še malo povprašati.   Tole glede zagona bi bilo treba še tudi preveriti. Hvala za komentar.   Če ne bom našel, bom pa sam naredil. Izpadov zaradi obnovljivih virov bo tako vedno več, kot kaže. Pa še kakšno subvencijo pokasiram. Je pa to tako kot zavarovanje, vsi kupimo zaradi "fear factorja" (kaj pa če), upamo pa da za več kot kakšno prasko ne bomo potrebovali.   Sem še odprt za kakšne praktične nasvete, imate prosto.
    • Vedno se kaj najde. Pač kdo dela greši. Veliko šteje odnos in reakcija, ko jim pokažeš ka so zaj....   Pri Fordu je bil odnos kot mora bit. Naročli, menjali, uredili.   Na Hyundai-u, pa pridi si po to miloščino, kaj smo ti 2x računali.
    • Kdaj se je začelo to dogajati? Si kupil takšen avto, ali se je zadeva med lastništvom poslabšala?
    • Enako izkusijo imam tudi sam... tudi sedaj na Interclassu je podobno ... Nikoli nisem nasel kaksnega orodja ... ali pa, da kaj ne bi bilo OK ... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.