Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

razen goriva, registracije in zavarovanja, je bilo v letu 2009 z avtom stro?kov:

 

- menjava zadnjega desnega ABS senzorja - original del 73,39 EUR, delal sem sam 1,5 ure

- novo originalno vetrobransko steklo - 504,65 EUR, krije zavarovalnica :)

- redni servis pri 135.000 km, delo na poobla??encu 68,42 EUR (dodatno kontrola zavor, neki dve ?arnici in tesnilo karter vijaka); material lastne nabave 78,04 EUR + brisalci 15,00 EUR

- menjava termostatskega ventila - original z delom 90,64 EUR

 

za pla?ati je bilo torej 325,49 EUR

 

Zavarovanje: AO + delni kaski divjad, stekla, elementarne nesre?e, svetlobna telesa, ...brez parkiri??a 384,00 EUR (40% popusta + 10% komercialnega); cestnina in podalj?anje 54,55 EUR (tehni?ni spet naslednje leto)

 

Gorivo:

GORIVO: 771,56 litrov

KILOMETROV: 9832,60 km

POVPRE?JE: 7,85l/100 km

Skupno ?: 816,95

Stro?ek goriva na 1 km: 0,08308632 ?/km

 

 

SKUPAJ TOREJ: 1.255,83 EUR

 

drugih stro?kov razen teko?ine za ?i??enje ?ip ni bilo... slednjega pa ne vem koliko sem porabil :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

me zanima kok pride pri men:

 

V letu 2009 pri meni:

 

Servis: 2x = 325 eur

Menjalnik: 1000 eur

Bat: 740 eur

Letne rabljene gume (z montazo): 110 eur

Zimske nove gume (z montazo): 230 eur

 

Prevozenih cca. 45.000km (s tem da avto je bil nevozen vse skupaj 1 mesec)

Pri bolj ali manj povprecni porabi 7.5l/100km je to cca. 3500eur za gorivo

Registracija plus kasko cca. 800 eur

 

Vse skupaj: 6700 eur...o fak ?zmeden?

 

 

:vskalo:

 

(aja plus razni metabondi, brisalci, zarnice, rentacar, kazni...) pridem do 7000 eur

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Vidi? da je bencinar cnej. :harhar:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jest bi imel usnjene sedeze ampak pod pogojem da ima avto tudi hlajenje sedezev
    • Raje "na roke" in sigurno, kot pa, da narediš kako škodo. Ne polirati na majhni površini ampak vzemi malo večjo površino. 
    • Pozdrav vsem,   Komu bi zaupali delno menjavo tekočine v avtomatskem menjalniku (Skyactive 6speed, CX-30)? Ne želim nobenih metod, ki uporabljalo pritisk, izpiranje ali kaj podobnega. Želim le odpiranje karterja, čiščenje in dve rundi zamenjave.    Skrbi me predvsem dvoje – silikoniranje karterja in nivo tekočine. Če namreč iztakamo toplo, nalivamo pa hladno, ne moremo preprosto doliti količino, ki smo jo izpustili. Ali ima zaradi tega smisel preprosto iztekati in nalivati hladno, ter jo preveriti s palčko šele kasneje, ko se segreje?    Kakorkoli, raje bi to zaupal nekomu, ki ime izkušnje z Mazdinimi menjalniki. Zanima me, ali imate kakšne predloge.    Hvala za pomoč in lp, R.
    • Mislim, da ni samo površinska... Ne vem. Grem itak na servis po en korekturni ker ga bom verjetno rabil... Pa bom tudi to pokazal. Ali pa bom probal s kakšno fino pasto... Na roke..🙃
    • Srečno, pa malo poročaj o vožnji, porabi....
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.