Skoči na vsebino

Cenejsi Servis Za Clane Foruma


DonFilipo

Priporočeno sporočilo

Danes sem pisu Skornsku, da mi naredi predracun za en vecju servis na moji 626 in sem dobil naslednji odgovor:

 

Lep pozdrav!

 

 

 

Najprej se zahvaljujem za Va?e povpra?evanje za servis in Vam ob enem sporo?am, da boste dobili predra?un za servis va?ega vozila v za?etku drugega tedna. Kajti v pripravi je cenik servisa, ki bo veljal samo za ?lane foruma Mazda.

 

 

 

Lep dan ?e naprej in sre?no vo?njo!

 

 

 

AS Avtomobili Skorn?ek d.o.o.

 

Cesta Simona Blatnika 20

 

3320 Velenje

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Guest cruiser

Popust ?e popust. Samo kaj ti pomaga, ?e za npr. menjavo prednjih plo??ic ra?unajo 12k SIT :(

 

Ne vem ce so to javno dolocene servisne cene, samo je pa to pomoje ful prevec za 20min dela (tolk sem rabil sam ob drugi menjavi).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@cruiser: yanoh... kaj pa tisti, ki niso ve??i doma?ega ?raufajnja, pa raje avto zaupajo poobla??enemu servisu... njim se pa pozna, pa ?eprav se povrne samo stro?ek za gorivo :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Poobla??eni servisi niso poceni, samo 12k SIT samo za menjavo prednjih plo??ic je pa res huda. Vsekakor ljudje, ki imajo nove avte, ki so ?e v garanciji, ne morejo izbirati med uradnim servisom in menjavo v doma?i gara?i. ?e bi servisi imeli normalne cene, bi se sigurno ve? ljudi odlo?ilo za posege pri njih. tako pa pa? vsak proba nekaj narediti sam ali pa si najde kakega dobrega in poceni doma?ega mojstra...

 

Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ce se prav spomnim, so imele ksenonske zaromete samo modeli v visjih paketih opreme…   Sem nasel prospekt od letnika 2013… Biksenon je bil v paketu opreme Attraction in Revolution…   Nova_Mazda6_2013.pdf
    • Če kdo išče bencinarja, pa še fl je.Cena se mi ne zdi slaba... Za izhodišče... 🙂 A kdo mogoče ve kako je bilo s xenonom na teh avtih, a so vezani na paket opreme ali je bila to čist ločena opcija, ker se mi zdi da sem že videl dve M6 2013 bencinarja z isto opremo pa je ena imela xenon, druga pa ne. Je to možno ?   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19664673&display=Mazda Mazda6 
    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potegnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.