Skoči na vsebino

olje za diferencial


crnamazda

Priporočeno sporočilo

Navodilo pravi:

 

Rocni menjalnik 75w-90

Differencial 80W-90

 

Je kaj narobe ce v oboje nalijem 75w-90 + wynns gear oli treatment za difetenciale in menjalnike?

 

Namrec dolivnje je mozno od spodaj le s crpalko in v posodi crpalke je ze 15L sinteticnega 75w-90 olja. V menjalnik gre pa samo 2l in bi mogel ven zliti.

 

 

 

Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na diferencialu (menjalniku) sta ponavadi dva ?epa, spodnji, na najni?ji to?ki, za izpust olja in zgornji, nekje na polovici menjalnika (diferenciala) za dolivanje, ki predstavlja tudi vi?ino do koder se doliva olje.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Navodilo pravi:

 

Rocni menjalnik 75w-90

Differencial 80W-90

 

Je kaj narobe ce v oboje nalijem 75w-90 + wynns gear oli treatment za difetenciale in menjalnike?

 

Namrec dolivnje je mozno od spodaj le s crpalko in v posodi crpalke je ze 15L sinteticnega 75w-90 olja. V menjalnik gre pa samo 2l in bi mogel ven zliti.

Lp

 

?e spra?uje? za xedosa, je isto olje v menjalniku in diferencialu, ker sta v istem ohi?ju. ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e spra?uje? za xedosa, je isto olje v menjalniku in diferencialu, ker sta v istem ohi?ju. ?zmeden?

 

ce ima v navodilih posebej navedeno je verjetno 4kolseni pogon

 

Kakor vem, 75W proti 80W pri nizkih temperaturah ni problem, vendar poleti in pod tezjimi pogoji zna biti, ker je 75W veliko bolj viskozno - teko?e.

 

Spet vpra?anje koliko se rabi poleti pogon zadaj - je stalen?? ?e je to delovni stroj pol je razlog za druga?en tip olja, ?e je pa kak AUTO ala moj CX-7 pol pa verjetno ni razlike

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tisto 75 - 90W pomeni razpon delovanja vizkoznosti. Torej naj bi to olje pokrivalo ?ir?i temperaturni razpon od - do +. ?e bo bila samo oznaka 75W bi olje dobro delovalo po zimi in slab?e poleti. Poleti, ko je olje zaradi ogretosti redkej?e bi prihajalo do pove?ane obrabe, vendar ti razpon viskozitete do 90W pokriva tudi visoke temperature.

Glede dodatkov pa sem jaz po slu?beni dol?nosti pa tudi osebno zagovornik Hi-tech aditiviv iz "bondovega" programa, ki prekriva vse morebitne slab?e mazalne lastnosti v te?kih razmerah uporabe. Z dvema dozama po 250 ml prekrije? potrebo za motorno olje menjalnik prednji dif. in zadnji.

 

?e je outlander novej?ega datuma ima verjetno ?e LOCK polo?aj, v katerem se pogonska sila enakomerno porazdeli na prednja in zadnja kolesa.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lej da ne bomo brezveze nabijali, lahko da? isto olje v menjalnik in diferencijal, ?e bi ?e ?li v detajle, pol je pomebnej?e, da je v menjalniku olje kot ga predpisuje proizvajalec, saj le to zagotavlje pravilno delovanje, po doma?e ?e je pregosto se te?je prestavlja, sploh ko je hladen(seveda je tudi delovanje sinhronov nepravilno), ?e je preredko pa se zelo lepo prestavlja ko je hladno, ko pa se segreje pa se ne prestavlja, ker se sinhroni prepo?asi ustavljajo in se zelo te?ko ujamejo v njihove utore.

Diferencijal pa nima kake hude odvisnoti od olja va?no da je olje vsaj namenjeno menjalnikom in diferencijalom, seveda pa je malenkost druga?e ?e ima limited slip sklopko, kar pa mislim da nima, lahko se motim.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.