Skoči na vsebino

olje za diferencial

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Navodilo pravi:

 

Rocni menjalnik 75w-90

Differencial 80W-90

 

Je kaj narobe ce v oboje nalijem 75w-90 + wynns gear oli treatment za difetenciale in menjalnike?

 

Namrec dolivnje je mozno od spodaj le s crpalko in v posodi crpalke je ze 15L sinteticnega 75w-90 olja. V menjalnik gre pa samo 2l in bi mogel ven zliti.

 

 

 

Lp

Napisano

Na diferencialu (menjalniku) sta ponavadi dva ?epa, spodnji, na najni?ji to?ki, za izpust olja in zgornji, nekje na polovici menjalnika (diferenciala) za dolivanje, ki predstavlja tudi vi?ino do koder se doliva olje.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Navodilo pravi:

 

Rocni menjalnik 75w-90

Differencial 80W-90

 

Je kaj narobe ce v oboje nalijem 75w-90 + wynns gear oli treatment za difetenciale in menjalnike?

 

Namrec dolivnje je mozno od spodaj le s crpalko in v posodi crpalke je ze 15L sinteticnega 75w-90 olja. V menjalnik gre pa samo 2l in bi mogel ven zliti.

Lp

 

?e spra?uje? za xedosa, je isto olje v menjalniku in diferencialu, ker sta v istem ohi?ju. ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?e spra?uje? za xedosa, je isto olje v menjalniku in diferencialu, ker sta v istem ohi?ju. ?zmeden?

 

Ma ne za fotrov 4*4

 

Xedosa se ne dira.....dela tud z bucnim ce treba...

Napisano

?e spra?uje? za xedosa, je isto olje v menjalniku in diferencialu, ker sta v istem ohi?ju. ?zmeden?

 

ce ima v navodilih posebej navedeno je verjetno 4kolseni pogon

 

Kakor vem, 75W proti 80W pri nizkih temperaturah ni problem, vendar poleti in pod tezjimi pogoji zna biti, ker je 75W veliko bolj viskozno - teko?e.

 

Spet vpra?anje koliko se rabi poleti pogon zadaj - je stalen?? ?e je to delovni stroj pol je razlog za druga?en tip olja, ?e je pa kak AUTO ala moj CX-7 pol pa verjetno ni razlike

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tisto 75 - 90W pomeni razpon delovanja vizkoznosti. Torej naj bi to olje pokrivalo ?ir?i temperaturni razpon od - do +. ?e bo bila samo oznaka 75W bi olje dobro delovalo po zimi in slab?e poleti. Poleti, ko je olje zaradi ogretosti redkej?e bi prihajalo do pove?ane obrabe, vendar ti razpon viskozitete do 90W pokriva tudi visoke temperature.

Glede dodatkov pa sem jaz po slu?beni dol?nosti pa tudi osebno zagovornik Hi-tech aditiviv iz "bondovega" programa, ki prekriva vse morebitne slab?e mazalne lastnosti v te?kih razmerah uporabe. Z dvema dozama po 250 ml prekrije? potrebo za motorno olje menjalnik prednji dif. in zadnji.

 

?e je outlander novej?ega datuma ima verjetno ?e LOCK polo?aj, v katerem se pogonska sila enakomerno porazdeli na prednja in zadnja kolesa.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Lej da ne bomo brezveze nabijali, lahko da? isto olje v menjalnik in diferencijal, ?e bi ?e ?li v detajle, pol je pomebnej?e, da je v menjalniku olje kot ga predpisuje proizvajalec, saj le to zagotavlje pravilno delovanje, po doma?e ?e je pregosto se te?je prestavlja, sploh ko je hladen(seveda je tudi delovanje sinhronov nepravilno), ?e je preredko pa se zelo lepo prestavlja ko je hladno, ko pa se segreje pa se ne prestavlja, ker se sinhroni prepo?asi ustavljajo in se zelo te?ko ujamejo v njihove utore.

Diferencijal pa nima kake hude odvisnoti od olja va?no da je olje vsaj namenjeno menjalnikom in diferencijalom, seveda pa je malenkost druga?e ?e ima limited slip sklopko, kar pa mislim da nima, lahko se motim.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mene čudi, kako ti tega ne veš?   A si pozabil kaj se je zgodilo z tekstilno industrijo v Evropi. A si pozabil kako so potonile tudi slo firme, ki niso več uspele tekmovati z dumpinškimi cenami kitajcev. A se zdi to normalno, da greš prodajat na določeno območje s tako nizkimi cenami, da gre proizvajalec v minus, ki pa ga z lahkoto pokrije drugod. Ko lokalna industrija crkne zaradi nelojalne konkurence pa dvignejo cene.   To so naredili tudi z HiFi tehniko, s televizorji, z belo tehniko itd... uničijo in po možnosti kupijo lokalne proizvajalce, ki zdaj delajo dobičke zgolj kitajcu.   Pri avtomobilih, dobivajo subvencije s strani kitajskih oblasti, da lahko tako poceni prodajajo avte, ki bi bili brez subvencij dražji kar pošteno. To se bo delalo toliko časa, da avto industrija v EU počepne potem bodo cene postale "tržne" brez konkurence.    To kar sem tu naštel so vse nepoštene prakse in zavedaj se da kitajca boli kurac a bomo še sploh imeli določen nivo blaginje, ki ga lahko imaš le če nekaj proizvajaš. Če tega ni boš imel težavo kupit karkoli - tudi kitajca ne.    Dokler se bo vse gledalo skozi denar boste ćedalje bolj revni. Ta pregovor še vedno velja, da nisem tako bogat, da bi kupoval poceni. In ja sem šel skozi tako obdobje in sem se vedno nategnil, tako da tega ne počnem več.
    • nemce so za par lep denar nategnili
    • Bom za Boss-a izmeril temperaturo gum po vožnji po avtocesti  z digitalnim termometrom,  tako GY na 6-ki kot Conti na cx30. Tudi mene zanima realna temperatura. 
    • Ampak se hitro učijo in bodo počasi prevladali. Moj kitarist ima privatno plastičarsko delavnico. Do sedaj je imel nemške, angleške in italijanske stroje.  Zadnjega je kupil na kitajskem za tretjino cene. In pravi, da je daleč najboljši od vseh. Tudi na trstiranjihbpogisto zmagajo. Podobno je pri pevskih ozvočenjih.Sedaj jih že veliko kupuje zvočniške enote na kitajskem za par sto evrov na enoto in delajo enako ali še bolje kot renomirane firme. Tako, da jaz jih ne bi zaničeval.  Kar se tiče električnih avtomobilov je moje mnenje, da bodo v celoti prevzeli trge( vgrajevali vodo veliko opreme,imeli bodo dolg doseg in seveda  primerna cena). Večino kupcev ne bo brigalo od kod je avto, le cena bo narekovala prodajo  (delno tudi  kvaliteta). 
    • Ups, "brez problemov" je bla slaba izbira besed, bolj je bilo mišleno, da se nebi smeu še opečt pri 60-65. Drgač pa da ne bo kdo mislu kaka drama je zej z GY F1 6stkami ... sem ziher, da se ostale gume isto "grejejo". Včera ob sedmih zvečer je asfalt še ziher mel čez 30 + trenje gume pa ni da ni da ne prideš na teh 40-45. Zadn cajt, da začne mazda delat kake nove modele, sj ne vemo več okol česa bi še filozofiral
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.