Skoči na vsebino

Need lock

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ja o tem je en kolega nekaj govoril ?e dooolgo nazaj in namontiral ampak res ne vem ni? iz prve osebe. Sicer funkiconira: Upam, da mi moderatorji ne bodo zamerili tega linka, ?e ne ga lahko kar zbri?ejo. :blush: ?al je tip projekt dal na stranski tir in je tudi zelo malo na forumu.

 

Sem ?el googlati samo iz firbca: Tukaj se je en spra?eval isto vpra?anje kot ti. Pa ?e tu ene razlage. Iskal sem pa z gesli kot so "increase steering angle", "steering tie rod increase", "steering lock increase" itd. Upam, da ti je kaj v pomo?.

 

Mi je pa jasno zakaj rabi?. :PPa ?e ena ideja, ki bi te mogo?e zanimala. ;)

Napisano

Govorim o taki zadevi, samo ?e montiram take spacerje, dobi avto toe out? na kolesih, naredim optiko, pa sm spet tm kot sem bil brez spacerjev? Razumem ?e bi samo v eno stran rad mel ve?ji lock, v drugo bi bil manj?i. ?e bi pa rad mel na obe strani, se pa men zatakne, razen ?e se toe pol spremeni, s tem tudi obraba gum itd...

 

Pa zaenkrat bo kr powered steering rack, ker avto je ?e vedno daily, pa ?e en ?as bo :D

s2k_sig_transition_small.gif
Napisano

V bistvu na nek na?in ?e v ?tartu bolj porine ven uno letev, ki je zunaj. Oziroma na ven nima omejitev ampak na drugi strani letve ima omejitev do kam noter gre sama letev. Toe in ali toe out se nastavi tukaj predvidevam. Ker pa se v resnici letev pomakne dlje pa posledi?no dobimo tudi ve?ji steering lock. Letev gre v bistvu ?e dlje noter v cev za ven pa tako nima omejitev in tako se dlje zavije. ?e pogleda? tole fotografijo bo? videl, da ima podlo?ka/distan?nik isti fi kot notranja letev. Torej gre brez te?av dlje noter do une druge letve, ki je debelej?a. Tako nekako. :blink: Nisem ?e nikoli ?aril okoli volanskega mehanizma ampak upam, da sem dojel v ?em je bistvo. sramezljiv

 

Pomoje bom ?el prav od S13 volanski mehanizem podirat, da si bom la?e predstavljal. :hohoho:

Napisano

A je z vama vse ok ?

Zakaj bi to rabil ?

Pa ?e nekaj , glede na to da podlo?ijo podlo?ko pod zglob kjer gre drog na kolo, potem dr?i manj navoja, je kdo razmi?ljal kaj bi bilo ?e bi se tisti del enostavo odtrgal(glede da dr?i ?e samo pol navojev) ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Z nama je vse OK, pa? drifterska pamet/neumnost. :P

To rabijo drifterji ko gre na po?rek in rabijo ?imve?ji kot.

Ja se strinjam zato pa nekatere firme (Tein, Uras) ?e v ?tartu prodajajo kar dalj?i drog, oziroma prirejen.

Napisano

Z nama je vse OK, pa? drifterska pamet/neumnost. :P

To rabijo drifterji ko gre na po?rek in rabijo ?imve?ji kot.

Ja se strinjam zato pa nekatere firme (Tein, Uras) ?e v ?tartu prodajajo kar dalj?i drog, oziroma prirejen.

 

?e je to to, pol je ok, samo originalnega podlagat pa je totalna neumnost.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zakaj neumnost, malo morje folka fura tak setup, pa nisem videl ?e nobenega ki bi imel zaradi tega kak?en problem... Lepo se 'zalepi' z loctitom in je to to, pa itq se zadeva ne more od?ravbat, ker jo dr?i volanski kon?nik. Niti ni pod neko resno obremenitvijo....

s2k_sig_transition_small.gif
Napisano

Samo da loktajt potola?i pa je pa fino.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

?e ?e koga zanima zakaj bi ?el v tak?ne predelave. Malo si poglejte pod kak?nim kotom drifta in kam so obrnjena kolesa.

Objavljena slika

 

Mene zanima kje po cesti bi se ti vedno takole vozil, za progo mi je jasno samo za po cesti furat pa ne najbolj. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mene zanima kje po cesti bi se ti vedno takole vozil, za progo mi je jasno samo za po cesti furat pa ne najbolj. :ne vem:

 

Malo ve? ajn?laga, nikol ne ?kodi, mxka ga ma pa ?e tako ali tako zelo malo. Sicer tale na sliki je ?e kr ekstrem, in ma verjetno tut aks?enkle predelane.

s2k_sig_transition_small.gif
Napisano

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ma ne verjamem več, da je kvaliteta iz Kitajske na minimumu. Bodo evropski (japonski) proizvajalci morali igrati na drugo karto.
    • ne razmišljaj o Kitajcu iz evropskega načina razmišljanja. Kitajci so med azijci največji prevaranti in verjetno največji kapitalisti, ki samo razmišljajo kaj se splača. Kvaliteta je le na takem nivoju kot je minimalno finančno še sprejemljivo. Presežkov ni nobenih in naj kupce ne zavede blinkblink efekt, ker ta služi le temu, da prevara kupca, da gre za izdelek višje kvalitete.   Kitajska družbe ne skrbi ekologija niti trajnostni razvoj. Zato dolgoživost izdelkov sploh ni na njihovi listi nujnih stvari, ki jih mora imeti vsak izdelek. Kitajc v EU prpelje izdelek in ga boli ku***c a se ga bo dalo poservisirat. To mu je nujno zlo in vse bo počel v tej smeri, da več kot 10 let ne bo zagotavljal servisa.    Kdor bo kupil kitajca, ga bo vozil do konca, dokler bo šel al ga bo pa praktično šenkal, ko se ga bo naveličal. Ja tega v Evropi ne poznamo, deluje pa tako celoten avtomobilski trg na Kitajskem. Praktično se tam rabljene stvari sploh ne prodajajo. Avto enostavno ratuje bela tehnika... ko se dokončno pokvar al pa je popravilo predlago greš pač v štacuno po novega, tega pa v graben oziroma k dobavitelju na dvorišče.
    • Katerga avta? A ni to SUV al nek crossover?    @tommzy tole moraš razumet v kontekstu, saj se je pred nekaj časa ravno v tej temi našel en uporabnik, ki je dejansko iskal dlako v jajcu in bil hud na vse, ki niso našli enakih napak na svojih CX-30 kah. Ja, gledalo se je med drugim a so plastične obrobe na kolotekih dovolj ravne in iskalo kot pod katerim sej e mogoče celo videla kaka mikroskopska nepravilnost. Ja pa ta uporabnik je bil dejasnko hud na vse, ki se niso strinajli z njim, kot da so slabovidni če tega ne opazijo in si ni dal dopovedat, da je možno, da samo to on opazi ali pa celo, da je mogoče res ampak le na kakšni CX-30.   Ja blo je res naporno z njim, tako da tole kar ti pišejo je samo ohranitveni manever, da kdo ne popizdi, ker mu je dojadilo poslušat jamranje in blatenje čez CX-30. Pri tem roko na srce imaš tudi ti določene "napake", ki to sploh tudi niso, ampak so zgolj pomanjkanje vedenja o tem kako določene stvari delujejo - recimo primer dometa, ki se spreminja.
    • Sem gledal en video na YouTube kako so (mislim da BYD)en avto naklučno izbrali in ga popolnoma razstavili in ugotovili da je bolje in kvalitetneje sestavljen kot marsikateri od zvenečih EU znamk s tem, da je pri tem tudi 20-30%cenejši.... 🤔 Vse Kitajci, ki sem jih do sedaj vozil so po domače za hrbteničarje.... 
    • Se ti takoj opravičim, ko te vidim na sliki poleg tega škart avta.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.