Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Evo, so mi danes zrihtal avto. YavarYe je imel prav. Zanic je bil omenjeni ventil, stvar zamenjana, to je to.

 

:rulam:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Nimam cene, ker za stvar nism placal jaz ampak avtohisa, kjer so mi dal doloceno dobo garancije na vse kar se tice motorja, tko da nevem. Prav velik vec/manj sigurno ni.

Napisano

No, sedaj je za?ela pa ?e meni mazdica neki trokirat...

 

Najprej zjutraj ni hotela v?gati(v treh letih zmeraj v prvo). V?gala v 4-to. Potem mi je po cca 4 km pred ostrim ovinkom ugasila in sem jo moral pa? ponovno zagnati (prijela v prvo). Nato pa mi je cez 2 km v kri?i??u spet ugasila. V?gala je potem spet v eno ?etrto. Samo je pa vmes ko sem obrnil klju? na 1 pozicijo zabilo cagarje do konca. A je to znak, da nekaj je** akumulator(oz. je za zamenjat) ali je to ta scv ventil na visikotla?ni?

 

Aja, se mi je pa do sedaj 2x zgodilo, da mi je pred kri?i??em ugasnil- enkrat pribli?no 1 mesec nazaj drugi? pa v?eraj.

 

LP A

Napisano

No, sedaj je za?ela pa ?e meni mazdica neki trokirat...

 

Najprej zjutraj ni hotela v?gati(v treh letih zmeraj v prvo). V?gala v 4-to. Potem mi je po cca 4 km pred ostrim ovinkom ugasila in sem jo moral pa? ponovno zagnati (prijela v prvo). Nato pa mi je cez 2 km v kri?i??u spet ugasila. V?gala je potem spet v eno ?etrto. Samo je pa vmes ko sem obrnil klju? na 1 pozicijo zabilo cagarje do konca. A je to znak, da nekaj je** akumulator(oz. je za zamenjat) ali je to ta scv ventil na visikotla?ni?

 

Aja, se mi je pa do sedaj 2x zgodilo, da mi je pred kri?i??em ugasnil- enkrat pribli?no 1 mesec nazaj drugi? pa v?eraj.

 

LP A

 

akomulator/alternator.... :whatever: o?itno ti ga pa ne polni.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

No, sedaj je za?ela pa ?e meni mazdica neki trokirat...

 

Najprej zjutraj ni hotela v?gati(v treh letih zmeraj v prvo). V?gala v 4-to. Potem mi je po cca 4 km pred ostrim ovinkom ugasila in sem jo moral pa? ponovno zagnati (prijela v prvo). Nato pa mi je cez 2 km v kri?i??u spet ugasila. V?gala je potem spet v eno ?etrto. Samo je pa vmes ko sem obrnil klju? na 1 pozicijo zabilo cagarje do konca. A je to znak, da nekaj je** akumulator(oz. je za zamenjat) ali je to ta scv ventil na visikotla?ni?

 

Aja, se mi je pa do sedaj 2x zgodilo, da mi je pred kri?i??em ugasnil- enkrat pribli?no 1 mesec nazaj drugi? pa v?eraj.

 

LP A

 

Brez debat je ventil na visokotla?ni ?rpalki.

?e bi bil akumulator, bi kazalci v ?tevcu ?li do konca in nazaj na nulo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Brez debat je ventil na visokotla?ni ?rpalki.

?e bi bil akumulator, bi kazalci v ?tevcu ?li do konca in nazaj na nulo.

 

 

 

ja sej so ?li nazaj na nulo... :glare: sem slabo napisal....

Napisano

ja sej so ?li nazaj na nulo... :glare: sem slabo napisal....

 

Pol pa zna bit tud akumulator, ker navori so ob?utljivi na akumulatorje, sploh pri v?igu, dobro vrti samo ne prime.

 

To da pa se sam uga?a pa ni akumulator-elektrika ampak ventil.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ker mu je tolkrat ugasnu, ga je pol moral tudi tolikokrat pr?gat in je ?ist mo?no, da je bolj spraznu akumolator kot ga je alternator uspel vmes napolnit. Za?ni z ventilom pol pa ?ele aku.

33112_1.png

  • 3 leta kasneje...
Napisano

zdravo

 

tut js sm mel enak problem z uga?anjem avta v prostem teku... Zamenju sm ventil, avto dela normalno, cena 240?, pri nepoobla??enem serviserju. Se mi pa od menjave ventila pojavlja drug problem. ?tevec za gorivo mi ne ka?e ve? to?no. Prvi tank po servisu sm ?el tankat kot vedno 50l. Vo?nja kot ponavadi, poraba po ra?unalniku enaka prej?nim vo?njam, sam kazalec je (pre)hitro padal. Nakar mi pri 600km (prej mi je vedno 800-850 km) posveti lu?ka. ?udn, kr mi je ra?unalnik kazu ?e vedno 300 km dosega. naredim ?e z lu?ko ve? kot 100km, grem tankat, tankam (polnega) 7L majn kot ponavadi.. zdele furam drugi tank, nareith 330 km, kazalec ?e lepo ?ez polovico, medtem ko mi potovalni ra?unalnik ka?e ?e 600 km dosega..

 

a je to sploh v povezavi s tem ventilom? se da to resertirat?

Napisano

Itaq to je tud poleg zamujanja gasa. Bi mogl probat mojo in suacajdal-ovo, moja ma zajlo njegova pa elektriko.

 

Kaj pa imam jaz,a ve?,men leti avto,ni? po?asen se mi ne zdi?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Eno-nožni premium  
    • K da bi se ChatGPTjem pogovarju  
    • Fake, AI, pomoje je bil v excelu delan video. Vsi dobro vemo da so to bučke, saj je mazda premium.
    • OK, definiraj besedo slab.... ker ne vem kaj točno misliš.    Pač ne smeš ga jemat kot neko robustno zadevo za poganjanje traktorjev, tovornjakov in delovnih strojev. Zahteva nekaj bolj pazljivega ravnanja kot je to bilo še iz časov pred commonrail rešitvami. Ne terat hladnega, ne ugašat pregretega, pazit, da se redno menja olje, izogibat se kratkim vožnjam, če se le da ne ugašat med regeneracijo, ne ga preveč vozit v prenizkih obratih, mora it tudi čez 3000, 4000 obratov pri pospeševanju. Zgleda velik zadev, ampak ni, le nasvetov o varčni vožnji se ne sme poslušat pa bi moral normalno zdržat tud 300k+ km.
    • V bistvu je tako,da je PZ super👍,JIS tudi👍,PH je pa drek👎!   Jaz sem nevedoč zjebal dva vijaka pri tisti "vintage" fleksarici (letnik 82😲)...pol pa dobi tak vijak,da bo izpdlo pošteno restavrirano,k pri Makita servisu jih nimajo🥺...ampak zahvaljujoč internetu upanje ni izgubljeno😃... Samo je pa fajn zoprna stvar,če se ti to zgodi... Itak sem kupil še eno,ker je manjkala zaščitna avba in original čepek drugega navoja za ročaj...mi je ratalo poceni na eBayu...tako,da bo ena "lepa",druga pa "workhorse".   Tukaj lepo narejen video,ki vse lepo razjasni okoli PH,PZ in JIS.    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.