Skoči na vsebino

?portni Filter Na 323c...


LooK

Priporočeno sporočilo

Torej..ve? ko berem o tem po forumih, manj vem :huh:

Vsak po svoje..Eni da malo pove?a mo?,eni da zmanj?a, eni da pove?a porabo, eni da zmanj?a..V bistvu mi gre pa samo,da bi avto?k dobil pravi zvok :D

In me zanima a se mi sploh spla?a? 1.5 16v, 89KM? Kar se ti?e mo?i bi si ?elel,da ostane saj ista, poraba prav tako, samo zvok je va?n..?

Da bi npr. pri ka?nem eurotonu,motomatu kupu filter tam do 15k SIT, in ga zamenjal pri mehaniku..A lahko kej uni? motor, ali za to nevarnosti?

Nisem ravno ve?? na tem podro?ju,zato se obra?am na vas..

Torej a ma kdo izku?nje? Ponavljam:gre mi itak predvsem za zvok,pri pospe?kih ne pri?akujem ?ude?ev..Da ali Ne?

 

LP :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

na zvoku bo? pridobil nekaj, bo avto delal, kot bi krave mukale :D

 

na mo?i bo? izgubil predvsem, ?e ne bo? do filtra speljal dovod hladnega zraka in pa mogo?e celo filter izoliral od toplega zraka pri motorju, kar zna biti kar zahtevno :) ampak se da ?e se ho?e.

 

druga?e pa mo?i s filtrom ne bo? pove?al, itak da ne, no mogo?e v idealnih pogojih hladnega zraka, se ti lahko zgodi, da bo avto v vi?jih vrtljajih malenkost bolje potegnil.

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po mojih izku?njah je avto imel manj mo?i in slab?e potegnil, ker nisem imel speljanega dovoda hladnega zraka. Avto sicer lepo poje, zato ga potem ve?krat ti?i? v obrate, da se sli?i, to pa potem pomeni tudi vi?jo porabo.

 

Se pravi ... zvok ok, zmogljivosti enake ali slab?e, ?e ne uredi? dovoda hladnega zraka, poraba ve?ja, ker ga bolj ti?i?. ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridi ti do mene pa ti ga posodim za teden-dva, pa bo? videl-sli?al in ob?util razliko, nejve? bo? imel od tega ?e to preizkusi?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 7 mesecev kasneje...

Jaz imam notranjega od K&N. :danzoman:

Zvok? Mogo?e malenkost. Pa? kak?en decibel bolj zadoni, ko ga pohodi?. Ampak res samo kak?en dB.

Odzivnost? Bolj?a, jasno. Malenkost hitrej?e potegne.

Mo?? Mah kaj pa jaz vem. ?tudiram, da bi ?el na Dynota. ?e gre ?e kdo, bi dobili popust najbr?. :ne vem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e bi rad de bo avto delal dolgo pa brez okvar, ti priporo?am originalni filter (mazda je vedla kaj dela :) )

filter je bolj ene vrste ki?...sicer pa, vr? eno nogavico gor, pa bo mukala mazda kot krava :hohoho:

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Hja teorija pravi, da ima? ve? mo?i v motorju, ko dobi? ve? benza+zraka. Torej, ?e bi napeljal eno cev od odbija?a do filtra, bi direktno filalo zrak noter. Druga?e bi ga vleklo iz okolice motorja, kar naj bi bilo slab?e saj je topel zrak redkej?i in dobi? manj zraka v istem volumnu. ?e je mrzel zrak, je bolj gost (saj ve?, ?e zmrzne voda postane sneg/led in se skr?i) torej ga na isti volumen pride ve?.

Ampak to je seveda teorija, toliko zraka kot ga na?i avtomobili potegnejo se ne pozna veliko oziroma ni?. Saj sem napisal, da je na Imprezi na tak na?in par konjev se celo zadu?ilo.:lol:

Ostalo pa ?e vse pi?e v temi, ?e te zanimajo odzivi in izku?nje.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne, mrzel je ?e bolj stisnjen. Saj pozna? uno poizkus, ko odprto fla?o (plasti?no ali pa celo za bencin- ?elezno) poliva? z vro?o vodo potem pa zapre? in jo da? po potrebi celo v skrinjo. Zleze skupaj, ker je imel segret zrak ve?jo prostornino, mrzel pa zleze skupaj. Ali pa pivo, ?e ga ima? v skrinji preve? ?asa, ko fla?a po?i ker skupaj zleze. :hohoho:

Tut turbopolnilniki imajo intercooler zato, da ko turbina zrak stisne, se segreje in ga potem ohladi in dodatno skr?i. No neki takega, v glavnem. Nekak?en zakon je tudi, da za vsakih 10 stopinj hladnej?i zrak v motorju se mo? pove?a za nekaj odstotkov. Zato resni tunerji dajejo na turbo avtomobile ve?je in bolj preto?ne intercoolerje. Da se bolj ohladi ter ima bolj?i pretok kar lahko prinese do 20 konjev. Sploh na Imprezah in GTI-Rih (Sunny), ki imajo intercooler nad motorjem in se ne hladi optimalno, saj jih motor greje. Ko ga dajo spredaj je ta te?ava re?ena in ima? prec par konjev ve?.

 

Fizika (komi naredu v srednji pa imam vseeno dovolj pojma, ko se gre za avte). B)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Moje izku?nje na tem podro?ju so tak?ne. Na Hondi sem sprav imel ?portni filter, brez dovoda mrzlega zraka. Zvok je bil :bravo: ampak po petih minutah, ko se je okoli motorja ?e malo segrelo, se je poznalo na performansah, na slab?e... filter sem kupil v A3M, nato sem kupil ?e neko izolacijo, ki ni bila vredna pol k...a tople vode, nato sem sam speljal dovod hladnega zraka, bilo je malo bolj?e, samo vseeno ne tako, kot z original filtrom. Vrgel sem vse skupaj ven in kupil ?portni vlo?ni filter od K&N, ki se ga da v airbox namesto originala. Spremembe zvoka nisem opazil, mogo?e malenkost bolj?a odzivnost, sem pa bil zelo razo?aran nad kon?no hitrostjo, ki je bila kar za ene 15km/h manj?a kot z originalom. Pa sem tudi to vrgel ven. Nato mi je kolega nabavil CAI, s?portni filter se je nahajala v odbija?u, spredaj desno in je imel sve?ega zraka koliko si ga je za?elel. Zvok je bil spet :bravo: ... odzivnost tudi malenkost bolj?a, kon?na hitrost enaka kot z originalnim filtrom. Torej z tem sem bil zadovoljen. Preko zime tega nisem montiral dol, niti ne vem, zakaj to po?nete, edino kar je pri tem potrebno paziti je to, da ne zapelje? v kako res globoko lu?o, v katero bi se tudi filter potopil. Potem v motor potegne vodo, sicer pa sem se iz Ljubljane vozil za Maribor po takem nalivu, da sem samo gledal kako pada in ni bilo problemov.

 

Jaz sem tudi recimo gledal teste, ko so na Hondo RSX namontirali Injenov CAI in je zadeva pridobila nekih 5-7 PS, na 200 osnove... samo vse skupaj je potrebno narediti tako kot se ?ika, druga?e so res samo izgube, lahko pa si sre?en, ?e performan?no ostane? na istem, zvok pa je ubijalski...

 

Lp

 

P.S. ali ima kdo mogo?e CAI namoniran na V6 motorju. ?isto me zanima, kak?en zvok da, da vidim, ?e se spla?a dat tisti denar za to...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kdor bi hotu met neki GT zvok, se mi zdi da je mogo?e celo bol? kokr filtr, dat kak?en fajn glasen auspuh, v stilu Pavrful al kej tacga, v tem primeru, ?e bo avspuh primeren mo?i motorja, ne bo zihr nobene izgube mo?i, zvok pa bo verjetn ?e zmerom mo?nej?i kokr ob samo "filter efektu". ?e cenej?a (in preverjena iz 1. roke) pa je varianta da se "kati?a" ven vr?e, sam pol pa bodo tehni?ni mal bl jajc, sam v tem primeru pa dejansko neki na mo?i pridobi?. Sicer pa tut v a3Mju majo Powerfulle kr dost pocen, razli?nih oblik in dimenzij! <_<

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moje izku?nje na tem podro?ju so tak?ne. Na Hondi sem sprav imel ?portni filter, brez dovoda mrzlega zraka. Zvok je bil :bravo: ampak po petih minutah, ko se je okoli motorja ?e malo segrelo, se je poznalo na performansah, na slab?e... filter sem kupil v A3M, nato sem kupil ?e neko izolacijo, ki ni bila vredna pol k...a tople vode, nato sem sam speljal dovod hladnega zraka, bilo je malo bolj?e, samo vseeno ne tako, kot z original filtrom. Vrgel sem vse skupaj ven in kupil ?portni vlo?ni filter od K&N, ki se ga da v airbox namesto originala. Spremembe zvoka nisem opazil, mogo?e malenkost bolj?a odzivnost, sem pa bil zelo razo?aran nad kon?no hitrostjo, ki je bila kar za ene 15km/h manj?a kot z originalom. Pa sem tudi to vrgel ven. Nato mi je kolega nabavil CAI, s?portni filter se je nahajala v odbija?u, spredaj desno in je imel sve?ega zraka koliko si ga je za?elel. Zvok je bil spet :bravo: ... odzivnost tudi malenkost bolj?a, kon?na hitrost enaka kot z originalnim filtrom. Torej z tem sem bil zadovoljen. Preko zime tega nisem montiral dol, niti ne vem, zakaj to po?nete, edino kar je pri tem potrebno paziti je to, da ne zapelje? v kako res globoko lu?o, v katero bi se tudi filter potopil. Potem v motor potegne vodo, sicer pa sem se iz Ljubljane vozil za Maribor po takem nalivu, da sem samo gledal kako pada in ni bilo problemov.

 

Jaz sem tudi recimo gledal teste, ko so na Hondo RSX namontirali Injenov CAI in je zadeva pridobila nekih 5-7 PS, na 200 osnove... samo vse skupaj je potrebno narediti tako kot se ?ika, druga?e so res samo izgube, lahko pa si sre?en, ?e performan?no ostane? na istem, zvok pa je ubijalski...

 

Lp

 

P.S. ali ima kdo mogo?e CAI namoniran na V6 motorju. ?isto me zanima, kak?en zvok da, da vidim, ?e se spla?a dat tisti denar za to...

 

 

V6(vsaj 2.0) nima nobenga glasu, tudi ?e ga laufa? brez filtra.Tako da bi bil potreben ?ude?, da izvabi? kak zvok iz sesalne strani motorja.Vsa kar se naredi je, ko spusti? gas malo "zapiha", kot blow off ventil od turbine.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V6(vsaj 2.0) nima nobenga glasu, tudi ?e ga laufa? brez filtra.Tako da bi bil potreben ?ude?, da izvabi? kak zvok iz sesalne strani motorja.Vsa kar se naredi je, ko spusti? gas malo "zapiha", kot blow off ventil od turbine.

 

A pravi? da V6 nima nobenga glasu, prid v La?k, pa bo? vidu kok se zadere mazda s ?portnim filtrom. :policaj:

 

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=1109

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pa pravite na tisti filter ki ga imajo v a3m-u za V6 motorje je pa kar dosti dra?ji kokr navadni.

Pomojem da je to isto sr**je. <_<

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.