Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

imam mazdo 6 2003 letnik z eibach fedri,avto je ni?ji za 3 cm lega je bolj?a kakor z original fedri vse do prve grbine,takrat pa avto postane nestabilen.Razmi?ljal sem o menjavi amortizerjev,v mislih sem imel bilstein b8,ampak so zelo dragi,tip iz Logatca mi je rekel 800 eur.Prijatelj mi svetuje,da bi te original tr?al,pri Amortizer.Kak?ne so va?e isku?nje

Napisano

ne vem zakaj si dal po srecanje ampak:

 

mazda 6 ma tko al tko trde amortizerje...ce jih dals trsat bo se slabs

tko da prvo naredi test amortizerjev in ce niso v dobrem stanju jih menjaj z istimi

 

aja izkusnje z "amortizerjem sp": ODLICNE :bravo: (dal eibach in trsal amortzerje na prejsnjem avtu in celo napisal eno seminarsko pri njih)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ne vem zakaj si dal po srecanje ampak:

 

mazda 6 ma tko al tko trde amortizerje...ce jih dals trsat bo se slabs

tko da prvo naredi test amortizerjev in ce niso v dobrem stanju jih menjaj z istimi

 

aja izkusnje z "amortizerjem sp": ODLICNE :bravo: (dal eibach in trsal amortzerje na prejsnjem avtu in celo napisal eno seminarsko pri njih)

 

sem ?e bil pri amortizerju pred enim letom,ko sem menjal fedre,mi je nekaj pokalo,ko sem zapeljal ?ez grbine,pa mi je izmeril trdoto in je bila 12 ne vem to?no ?esa,kar je zelo malo,?e tedaj mi je rekel da bi jih tr?al,ampak jih nisem,sedaj sem se pa odlo?il zamenjat,edino me malo skrbi,koliko dolgo bo zdr?al amortizer katerega predelajo,za bilstein pravijo da zdr?i toliko kolikor avto
  • 3 tedne kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.