Skoči na vsebino

Hladen motor brez mo?i


Priporočeno sporočilo

Rabim pomo?...

 

Nad serviserji sem ?e obupal...?e dvakrat to ?tiri dni je bil ?e avto na mazdi in oni meni da z avtom ni? ni narobe..

Meni pa avto vsako jutro mrzel kot da nima turbine dokler se avto ?isto ne zagreje, ampak se to pojavlja samo zdaj ko so zunaj zelo nizke temperature, v poletnih mesecih te te?ave ni.

 

?e je kdo ?e imel podobne te?ave bi bil zelo vesel vsakega predloga.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je neka za??ita, da ne bi preteral hladnega motorja. To se tud men dogaja, dokler motor kak?en km ali dva ni ?e ?isto segret. Sploh ni mo?i oziroma je ?ele v obratih nad 2.500 potem pa bolj kot se motor ogreva ni?ajo se obrati, ko za?ne vle?i. Hladneje, ko je bolj se to pozna.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Narobe zastopi?... saj gre lepo samo nima? na voljo tistega brutalnega pospe?ka kot takrat, ko je motor normalno ogret. Se pa pozna ta manjko samo pri obratih ni?jih od 2.000 pri vi?jih je pa vse v redu. Z ogrevanjem pa se mo? in navor lepo vra?ata v ni?je obrate.

 

Verjetno ti tega ne opazi?, ker vozi? pri malo vi?jih obratih oz. nad 2.000. :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Narobe zastopi?... saj gre lepo samo nima? na voljo tistega brutalnega pospe?ka kot takrat, ko je motor normalno ogret. Se pa pozna ta manjko samo pri obratih ni?jih od 2.000 pri vi?jih je pa vse v redu. Z ogrevanjem pa se mo? in navor lepo vra?ata v ni?je obrate.

 

Verjetno ti tega ne opazi?, ker vozi? pri malo vi?jih obratih oz. nad 2.000. :ne vem:

 

To sem ?e sli?al in vse razumem ampak pri meni traja to dost dlje...dans sem recimo pusto avto na mestu laufat cca pet min pa ?e vedno pol avto precej dolgo brez mo?i...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
    • In kaj si pričakoval drugega? Eno je prodaja, drugo pa je psihologija ter ostale zadeve. Danes se ego žal bilda prego značk in izdelkov, ne pa več kdo s kom in kako manipulira. Dovolj jasno? Pa danes nisi ''in'' če nisi LGBT, kardašiant, eko, bio in podobne nebuloze.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.