Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

zdravo

 

zanima me ?e je imel kdo podobno situacijo.

 

Ko je zunej fajn mrz (vsaj -5) in ko peljem ?ez le?e?e policaje mi spredej vedno naredi hhhhhhrhrrss, ubistvu se sli?i tko, kot da bi vsak ?as kak?en kolo stran padu.

Stabilizatorji, roke in ostali delo so (po mnenju) mehanika OK.

Amortizerji so bili menjani julij/09 tko da tudi s tem ne sme biti te?ava.

 

a ma kdo kak?en predlog?

 

hvala

Gustavo

 

aja,

pa ?e to.

 

ko je toplo (kot npr danes) je ta ropot minimalen.

Napisano

Men se je neki tacga pri 323F l. 1997 dogajal, na zadnjem paru - kolega mehankar je reku, da mam verjetno amortizerje ?e ?voh! Pa tut je bla temp. par stopinj pod 0! <_<

 

Sam ?e ma? amortizerje okej, pol res ne vem kaj bi lohk blo! :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

?kripanje gumic amortizerjev ali pa zglob?

Mazda 5 je imela skripanje v minusu kot serijsko napako, menjali so gumice in po potrebi fedre (ce so suhi se drgnejo)

 

NAvsezadnje pa poglej tudi da niso 'samo' zmrznjeni - pomrznejni

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?kripanje gumic amortizerjev ali pa zglob?

Mazda 5 je imela skripanje v minusu kot serijsko napako, menjali so gumice in po potrebi fedre (ce so suhi se drgnejo)

 

NAvsezadnje pa poglej tudi da niso 'samo' zmrznjeni - pomrznejni

 

 

Amortizerji so pol leta stari, tko da upam da niso ?li ?e v p.

te gumice ?e najbolj sumim.

 

Najbolj ?udn je pa to da to dela samo ko je -5 in ve?, ko je 5+ se ne sli?i n?.????

wtf?

Napisano

Najbolj ?udn je pa to da to dela samo ko je -5 in ve?, ko je 5+ se ne sli?i n?.????

wtf?

 

logicno a ni

guma otrdi, ko je mraz (zgubi elasticnost) in zato skripanje

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

?kripajo ti pal?ke od stabilizatorjev, ?e so nove ali pa stare bodo pri nizkih temperaturah vedno ?kripale preko le?e?ih.... Tako da nima? kaj skrbet.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ne morem, zato pa Škode gledam. 
    • Verjetno so za normalno temperaturo morja tud krive globalne podnebne spremembe. Ker ne glede kakšno je vreme vedno so zanj odgovorne podnebne spremembe.
    • Upam, da samo moč bremz merijo... 
    • V bistvu sem mislil na to kako vzameš ovinek. Jaz ga nikoli ne bližam na začetku, ampak šele v zadnji polovici ovinka. Recimo tak lep ovinek je priključek iz Brda  na AC proti primorki. Če vzameš bolj dirkaško linijo imaš na izhodu vsaj 10km/h višjo hitrost, kot pa če približaš robu prehitro in ne moreš s tako hitrostjo zaključit ovinek. Pa sploh ne govorim o divjanju. Enostavno je hitrost avtomatično višja na izhodu iz ovinka pa sploh nimaš občutka, da gre hitreje, kot pri liniji, kjer marsikdo misli, da je najhitrejša.   Kdor še ni probal tak način, naj poskusi dvakrat peljat isti ovinek na dva različna načina... prav presenečenje je kolk je lahko razlike. 
    • Boss, ti se mi res smiliš. Nikakor ne moreš preboleti 5 vratne limuzine. 😊 Stara simpatija nikoli ne zamre, pravijo.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.