Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Sory za OT... mazda 6 z motorjem 1,9? :o

 

A nimajo vse mazde 6 enakih tepihov ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

FE-GO Trzin definitivno dobra in poceni re?itev,sam se m jih naro?il za mojo M3

:bravo::bravo::bravo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

FE - GO, D.O.O., TRZIN

 

Js imam njihove ?e v 4 avtu, cena :notworth: , kvaliteta :vesel:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

V novi M3 so zlo lepi tepihi (izvezeno MAZDA z belo). Majo pa tud eno fajno finto: pritrjeni so z ?epi na tepih spodaj in tako ne drsijo. Zaenkrat imam kr ?ez tepihei Hoferja (9.90?) in ?lovk ne more vrjet kk se ful dobr prilagajajo, skor ko uni originalni.

Napisano

Jest imam tudi od FE-GO, lepo naredijo in dobre so, tudi vzel tele z najdra?jim materialom, je lepo gladko. Pa re?i naj ti je?ka na?ije spodaj, da se ti ne bodo peljale po avtu! :) ni? ne komplicirajo

Napisano

Tud okoli 25-30 EUR za vse 4, sem jih lani vzel. So pa meri narejeni, tako da ni univerzalna dimenzija, da potem kje kaj ?trli, izbira? pa material in barvo roba. Sem vzel najdra?je, je res tak dober gost, gladek material + je?ke za prve tepihe. Jest sem ?el direkt k njemu, gre? v industrijsko cono Trzin, mimo piramide ?isto gor po klancu gor, zavije? pri stop znaku desno, potem vidi? Beja trade (to je ta kateri turbine rihta), eno bajto naprej pa je FE-GO, pozvoni? in ti odpre :)

Napisano

Yo,

 

A kdo ve, kje bi ugodno nabavil tepihe zanjo? So ?e obstoje?i precej zdelani ... :blink:

 

Thanks!

 

 

kaj pa ?e ti jih kak?na stara mama se?trika? :harhar:

bit podgurc je luksuz!

ni ga vitamina ?ez liter vina!

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Pozdravljeni!

Sicer vidim da ste ?e na?li enega proizvajalca, rad pa bi vam povedal ?e za podjetje Konstill v logatcu, kjer sem jaz dal delati tepihe za mojo mazdo.

Tepihi so kakovostni, sam sem izbral barvo tepiha, obrobo in kakovost tepiha. jih imam ?e eno leto in mi super slu?ijo. kupil sem najbolj?o kakovost pa sem dal okrog 40? ampak mi ni tudi evra ?al :)

Napisano

Jaz sem vzel potem FE-GO, so mi jih tudi v Celje dostavili. Dobri so, a original je bil vseeno bolj?i.

 

V kak?nem smislu ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

V kak?nem smislu ?

 

Ti se na robovih malo ?udno zvijajo (originalni so bili iz mehkej?ega materiala). Pa obrobljeni so bili originalni malce lep?e. Ampak za ta denar, vseeno super :)

Napisano

Ti se na robovih malo ?udno zvijajo (originalni so bili iz mehkej?ega materiala). Pa obrobljeni so bili originalni malce lep?e. Ampak za ta denar, vseeno super :)

 

Pri FE-GO, sel hako zmeni? , kak?en materijal(ko sem bil jaz tam so jih imeli 5 razli?nih :ne vem: ), kak?no barvo, kak?en rob, kak?no podlogo pod pedali,....

Samo tja se je treba zapeljat in vse zrihtajo tako ot ho?e?, ?e pa ne vpra?a?, pa ti naredijo iz "standardnega" materiala-tistega ki ga narod najve? vzame.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po moje bi se prodajala kot med. Še, da bi bilo vsako kolo podpisano. 😉  
    • Potrjujem točko 2, kolikor sem ga uspel probat. 👍
    • bomo v prihodnjosti vozili kolesa znamke "Pogi"
    • Tole bo se zanimivo....aygox, uradni servis Z avtom ni nic narobe, verjetno ste ga narobe vzigali🫢....ali pa je bil akumulator prazen   Bolj ko sem prijazno poizkusal razloziti sledeče:   - avto je vedno bil prizgan, oz smo ga veckrat ugasnili in prizgali, ko smo imeli problem 'trdega pedala' in blokiranih bremz. A bremze niso spustile - rocna je manualna, ne elektronska in je bila sproscena - ko je prisla asistenca je voznik sam videl problem in sprejel odlocitev da nalozi avto.   Bolj so bili odgovori v smeri, vi ste butelj, diagnostika nic ne pokaze, akumulator je pa dober....   Ce ostanemo se enkrat na cesti (sreca da je bilo doma pred garazo), jih bojo slisali....
    • Ekola. Obalna sekcija mazdašev,Gelipter,etcho in moja malenkost, ljubitelji x 186 motorja, smo se  danes zbrali, da skupaj stestiramo novo cx 30 z mini dinotom.  Na žalost (ali srečo) smo dobili na voljo popolnoma novo cx30 z ročnim menjalnikom, z prevoženimi 76,7 kilometri (bilo bi zanimivo testirati z avtomatskim menjalnikom).  Ob prevzemu je bila na števcu povprečna poraba 7,6 l/100. Ok, to itak ni bila realna poraba. Oprema je bila neka srednja, brez usna in ostalega. Aja, bila je v rdeči barvi. 😊 Prvi je sedel za volan Gelipter. Resetitali smo porabo in štartali. Rekel je, da je volan "ful lažji na občutku". Ker je avto skakal po avtocesti kot zajec sem sam preveril, kolikšen je tlak v pnevmatikah. Spredaj je bil 3,7 bar, zadaj 3,5 bar. 😳😳 Wtf??  Na žalost je deževalo in ceste so bile spolzke. Gume so bile Toyo. Najprej ga je Gelipter malo "pognal" po hitri cesti.  Nato smo zavili proti Piranu, da smo spotoma pobrali še Etcho-ta.  Na pol poti je bila poraba 7,6l /100.Vmes je Gelipter števec Resetitali in do Belega križa je poraba padla na 6,3 l/100 (vožnja strogo po omejitvah-regionalka). Nato je z vožnjo nadaljeval etcho. Na prvi "črpalki smo napolnili tlak na 2,5 bar. No, sedaj se je avto obnašal normalno. Etcho-ja smo pustili doma in nadaljevali proti Kopru. Tokrat sem avto vozil sam. Do Kopra je poraba narasla na 7,6l /100. Resda,sem  ga precej priganjal po izolski obvoznici. 😄 Do jakega zaključka smo prišli vsi trije?    1. Da je motor mini dinota  bolj glasen kot x186 (še posebaj, ko ga daš na obrate). Pazili smo, da ga ne nabijamo preko 3000 obratov. 😇   2. Da v nižjih obratih (nekje do 2000) nekako lepše povleče. To se lepo čuti, ko voziš recimo v četrti, v nizki obratih in dodaš gas. Mini dinotu uspe z manj napora pospešit.    3. V prvi prestavi gre x186 precej  bolje ( ali je drugačno razmerje v menjalniku ali ima pa mini dino blokado).    4. X186 pije kak liter manj( ok, mini dino ni ulaufan)    5.V klanec gresta približno enako. Razlika je ta, da mini dino, ko mu padejo obrati in preden menjaš v nižji prestavo, začne bolj "bobneti* kot x186.    6. Vožnja v obeh je enako tiha pri večjih hitrostih.    Zaključek. Ali bi ga imel? Neke velike razlike v vožnji ni. Ne bi ga pa zamenjal za x 186 motor, ker je vseeno nekaj razlike v porabi v korist x186. No, če ne bi bilo druge izbire, bi preživel tudi z mini dinotom. 😊 Z ročnim menjalnikom, seveda. 😉    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.