mazda 6, 1.9, 2004 - tepih
Ustvari kratki URL
-
Zadnja sporočila
-
Po moje bi se prodajala kot med. Še, da bi bilo vsako kolo podpisano. 😉
-
Tole bo se zanimivo....aygox, uradni servis Z avtom ni nic narobe, verjetno ste ga narobe vzigali🫢....ali pa je bil akumulator prazen Bolj ko sem prijazno poizkusal razloziti sledeče: - avto je vedno bil prizgan, oz smo ga veckrat ugasnili in prizgali, ko smo imeli problem 'trdega pedala' in blokiranih bremz. A bremze niso spustile - rocna je manualna, ne elektronska in je bila sproscena - ko je prisla asistenca je voznik sam videl problem in sprejel odlocitev da nalozi avto. Bolj so bili odgovori v smeri, vi ste butelj, diagnostika nic ne pokaze, akumulator je pa dober.... Ce ostanemo se enkrat na cesti (sreca da je bilo doma pred garazo), jih bojo slisali....
-
Ekola. Obalna sekcija mazdašev,Gelipter,etcho in moja malenkost, ljubitelji x 186 motorja, smo se danes zbrali, da skupaj stestiramo novo cx 30 z mini dinotom. Na žalost (ali srečo) smo dobili na voljo popolnoma novo cx30 z ročnim menjalnikom, z prevoženimi 76,7 kilometri (bilo bi zanimivo testirati z avtomatskim menjalnikom). Ob prevzemu je bila na števcu povprečna poraba 7,6 l/100. Ok, to itak ni bila realna poraba. Oprema je bila neka srednja, brez usna in ostalega. Aja, bila je v rdeči barvi. 😊 Prvi je sedel za volan Gelipter. Resetitali smo porabo in štartali. Rekel je, da je volan "ful lažji na občutku". Ker je avto skakal po avtocesti kot zajec sem sam preveril, kolikšen je tlak v pnevmatikah. Spredaj je bil 3,7 bar, zadaj 3,5 bar. 😳😳 Wtf?? Na žalost je deževalo in ceste so bile spolzke. Gume so bile Toyo. Najprej ga je Gelipter malo "pognal" po hitri cesti. Nato smo zavili proti Piranu, da smo spotoma pobrali še Etcho-ta. Na pol poti je bila poraba 7,6l /100.Vmes je Gelipter števec Resetitali in do Belega križa je poraba padla na 6,3 l/100 (vožnja strogo po omejitvah-regionalka). Nato je z vožnjo nadaljeval etcho. Na prvi "črpalki smo napolnili tlak na 2,5 bar. No, sedaj se je avto obnašal normalno. Etcho-ja smo pustili doma in nadaljevali proti Kopru. Tokrat sem avto vozil sam. Do Kopra je poraba narasla na 7,6l /100. Resda,sem ga precej priganjal po izolski obvoznici. 😄 Do jakega zaključka smo prišli vsi trije? 1. Da je motor mini dinota bolj glasen kot x186 (še posebaj, ko ga daš na obrate). Pazili smo, da ga ne nabijamo preko 3000 obratov. 😇 2. Da v nižjih obratih (nekje do 2000) nekako lepše povleče. To se lepo čuti, ko voziš recimo v četrti, v nizki obratih in dodaš gas. Mini dinotu uspe z manj napora pospešit. 3. V prvi prestavi gre x186 precej bolje ( ali je drugačno razmerje v menjalniku ali ima pa mini dino blokado). 4. X186 pije kak liter manj( ok, mini dino ni ulaufan) 5.V klanec gresta približno enako. Razlika je ta, da mini dino, ko mu padejo obrati in preden menjaš v nižji prestavo, začne bolj "bobneti* kot x186. 6. Vožnja v obeh je enako tiha pri večjih hitrostih. Zaključek. Ali bi ga imel? Neke velike razlike v vožnji ni. Ne bi ga pa zamenjal za x 186 motor, ker je vseeno nekaj razlike v porabi v korist x186. No, če ne bi bilo druge izbire, bi preživel tudi z mini dinotom. 😊 Z ročnim menjalnikom, seveda. 😉
-
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.