Skoči na vsebino

mazda 6, 1.9, 2004 - tepih


Priporočeno sporočilo

Sory za OT... mazda 6 z motorjem 1,9? :o

 

A nimajo vse mazde 6 enakih tepihov ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

FE-GO Trzin definitivno dobra in poceni re?itev,sam se m jih naro?il za mojo M3

:bravo::bravo::bravo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

FE - GO, D.O.O., TRZIN

 

Js imam njihove ?e v 4 avtu, cena :notworth: , kvaliteta :vesel:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V novi M3 so zlo lepi tepihi (izvezeno MAZDA z belo). Majo pa tud eno fajno finto: pritrjeni so z ?epi na tepih spodaj in tako ne drsijo. Zaenkrat imam kr ?ez tepihei Hoferja (9.90?) in ?lovk ne more vrjet kk se ful dobr prilagajajo, skor ko uni originalni.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tud okoli 25-30 EUR za vse 4, sem jih lani vzel. So pa meri narejeni, tako da ni univerzalna dimenzija, da potem kje kaj ?trli, izbira? pa material in barvo roba. Sem vzel najdra?je, je res tak dober gost, gladek material + je?ke za prve tepihe. Jest sem ?el direkt k njemu, gre? v industrijsko cono Trzin, mimo piramide ?isto gor po klancu gor, zavije? pri stop znaku desno, potem vidi? Beja trade (to je ta kateri turbine rihta), eno bajto naprej pa je FE-GO, pozvoni? in ti odpre :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Pozdravljeni!

Sicer vidim da ste ?e na?li enega proizvajalca, rad pa bi vam povedal ?e za podjetje Konstill v logatcu, kjer sem jaz dal delati tepihe za mojo mazdo.

Tepihi so kakovostni, sam sem izbral barvo tepiha, obrobo in kakovost tepiha. jih imam ?e eno leto in mi super slu?ijo. kupil sem najbolj?o kakovost pa sem dal okrog 40? ampak mi ni tudi evra ?al :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem vzel potem FE-GO, so mi jih tudi v Celje dostavili. Dobri so, a original je bil vseeno bolj?i.

 

V kak?nem smislu ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ti se na robovih malo ?udno zvijajo (originalni so bili iz mehkej?ega materiala). Pa obrobljeni so bili originalni malce lep?e. Ampak za ta denar, vseeno super :)

 

Pri FE-GO, sel hako zmeni? , kak?en materijal(ko sem bil jaz tam so jih imeli 5 razli?nih :ne vem: ), kak?no barvo, kak?en rob, kak?no podlogo pod pedali,....

Samo tja se je treba zapeljat in vse zrihtajo tako ot ho?e?, ?e pa ne vpra?a?, pa ti naredijo iz "standardnega" materiala-tistega ki ga narod najve? vzame.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.