Skoči na vsebino

V 6?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Berem va?e poste pa zmer bolj opa?am, da vas je vedno ve? navdu?enih na 6 valjnimi motorji!

 

To je vse ok, sam pol mi pa ni jasno zakaj imate tak nizke porabe goriva? :whatever: ?e se vozite po?asi, potem V6 ne potrebujete in je ?e sam za "imi?" in vam hkrati predstavlja ve?ji sto?ek vzdr?evanja!

 

Tud jaz sem navdu?en nad V6 motorji, da ne bo pomote, sam me impresionira njihova zmogljivost, ne pa ?e samo to da je v6!

 

Moj namen ni nikogar u?alit, me pa zanima zakaj potem V6, ?e ga ne rabite?

 

LP!

Napisano

Cau

 

Glej tudi sam sem imel 2 avta s 6 valji in za en kratek ?as tudi 8 cilindra?a.....je pa tako da ni nujno da ga ma? samo zato da ga bo? pritiskal in gnal.....V6 motorji so dosti bolj vzdr?ljivi.....vo?nja z njimi je dosti bolj dinami?na in nasploh zanimiva....in zakaj tako nizka poraba?? Predvsem gre zato, da 6 cilindra?a ne rabi? priganjat nonstop da se nekam premakne , ampak ga samo "bo?a?" po gasu....za kar recimo nek bolj "?voh" avto tega ne more? po?et.....

 

 

Mislim da sem ti dovolj nazorno povedal zakaj tako navdu?enje na 6+ cilindra?i.....

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

David ti je vse povedal. Povrh tega pa si lahko bolj len pri prestavljanju in ti ni treba za vsako malenkost prestavljat ni?je, ampak se lahko z manj obrati pelje?(takoj manj?a poraba) in potem mirne du?e pritisne? gas in to je to.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ko zdaj berem moje vpra?ane se mi zdi, da sm ga mal preve? napadalno napisal. Moj namen ni blo kogarkoli u?alit, me je pa zanimalo zakaj v6 ?e ga ne rabi?!

Napisano

saj se ne gre za to, ?e rabi? V6 ali ne, nekaterim je v?e? vo?nja z 4valjniki, meni pa z 6takom. jaz se z mojo MX-o vozim pom estu v 5 prestavi in na avtocesti v 5 pri kon?ni hitrosti, tudi to je ?ar... gre se za na?in in u?itek vo?nje, kar seveda ne pomeni da ga ne ti??im vmes, ampak do 130 sploh ni potrebe pri priganjanju...

mah.. mora? probat enkrat, pa bo? razumel :)

 

 

?e pa se tebi zdi porabaj 9 do 12 litrov nizka :) pa tud ql

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Tako kot ?e napisano, mora? probat. Vozi? ga lahko kot dizla. ?e bol, od 1000/min normalno vle?e in potem zmeraj bolj in bolj in - ne rabi? radia, ima? simfonijo V6!

Lahko se dinami?no vozi? s porabo med 8-9 litri, samo kaj, ko kli?e po priganjanju.

Po pravici povedano - mx3 brez V6 bi takoj prodal. Sicer pa o mx3 1.8 V6 vse pozitivno.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.